piątek, 5 kwietnia 2019

Zablokowane porty

I tu pojawia się problem jak sprawdzić czy dany komputer ma zablokowane te porty ? Często są to komputery w sieci lokalnej (router, serwer itp.) jak z takiego komputera sprawdzić czy porty są zablokowane na routerze, serwerze czy też przez dostawcę internetowego ? Blokada portów, porty używane przez Netię: Dla usług internetowych świadczonych przez Netię nie są blokowane porty. Wyjątkiem jest port 2 którego blokada została wprowadzona zgodnie z ze standardami bezpieczeństwa oraz ochrony sieci i użytkowników przed niepożądanym rozsyłaniem spamu. Możliwość obejścia zablokowanego portu.

Chce odblokować porty do gry Smite. Dzierżawię serwer w firmie livenet. Support twierdzi, że ich nie blokuje, więc skupiłem się na systemie. Tematy o porty zablokowane, win xp jak odblokowac porty com i lpt, Czasowa blokada portów, blokowanie portów, Co to za porty? W loginie dodałem przedrostek bez_ochrony, strefa zdemilitaryzowana jest wyłączona, a reszta ustawień jest jak na załączonych zdjęciach.


Pisałem wcześniej, że mam modem i że na nim działało, lecz tak samo zostało zablokowane, następnie kupiłem nowy modem i znów stało się to samo po dłuższym czasie, teraz ani jeden ani drugi nie działają. Dzisiaj króciutki poradnik jak sprawdzić otwarte porty w sieci lokalnej oraz w sieci internet. Pod pytaniem “jak sprawdzić otwarte porty“, tak na prawdę mogę kryć się co najmniej trzy pytania – wszystko zależy od tego co pytający miał na myśli ;).

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich osobom trzecim. Pliki cookie pozwalają na poznanie twoich preferencji na podstawie zachowań w serwisie. Wpisując takie komendy w linii komend nie mogę połączyć się z odpowiadającymi im portami: telnet frostsecurity. Pytanie moje brzmi czy wina leży po mojej stronie czy dostawcy internetu jak mi to zostało zasugerowane.


Chciałbym sobie jednak pograć z kolegami w gry internetowe, lecz po kilku chwilach jestem wyrzucany z serwera. Konkretnie problem dotyczy gry DayZ. Prawdopodobnie chodzi o zablokowane porty na routerze - kolega miał podobny problem i pomogło przekierowanie portów, jednak na tym routerze nie ma możliwości przekierowania portów. Zresztą mam to samo łącze, ten sam sprzęt i ta stronka jest o kant. Nie mam żadnych problemów z jakąkolwiek grą czy aplikacją online, a tutaj wywala jakieś blokady rzekome :E Poza tym u Ciebie wywala nawet zablokowany port co jest niemożliwe od strony UPC.


Zablokowane PORTY - problem ! Mój problem polega na tym że wredny administrator zablokował mi porty do jednej z gier online. Czy istnieje jakiś sposób na obejscie tej blokady Lub złamania hasła. Witam,jestem urzytkownikiem sieci wi-fi. A teraz do rzeczy, na poczatek zburzmy pare mitow. W usłudze internetowej UPC nie blokuje portów popularnych usług: (www), (smtp), 1(pop3), 1(imap).


Dbając o dobro Abonentów i zwiększając poziom ich bezpieczeństwa, UPC blokuje wyłącznie porty od 1do 1i 4(niezależnie czy jest to protokół TCP, czy UDP).

Jak blokują wam porty to jedyne co ci pozostaje to wykupić sobie miejsce na VPS i postawić z jego pośrednictwem tunel ssh. GHz co na IPvale na IPvregularnie samoistnie restetował się ConnectBox i jakośc połączenia nie była dla mnie satysfakcjonująca, choć wszystko działao dobrze - przekierowane porty, DMZ, ogólnie mogłem korzystać z przywatnych trackerów i torrentówna. Pomimo tego - porty nadal są zablokowane. Przypisałem sobie do latopa dodatkowo statyczny adres 10. Włączyłem DMZ, i jako adres IP podałem także 10.


Jeśli mieliśmy jakiś program, który nie działał ze względu na zablokowane porty , to po przekierowaniu ich w UPnP PortMapperze aplikacja powinna teraz działać poprawnie. Porty będą przekierowane tak długo, aż ich sami nie usuniemy (możemy je zaznaczyć na górze i kliknąć Remove) lub do momentu, gdy zrestartujemy router - wtedy. Czy jak jest sprzętowo zablokowane na serwerze to da się to ominąć?


Port protokołu – pojęcie związane z protokołami używanymi w Internecie do identyfikowania procesów działających na odległych systemach. Jest to jeden z parametrów gniazda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty