środa, 3 kwietnia 2019

Ciąża w wieku 40 lat forum

Miałam znajomą co zaszła z trzecim dzieckiem i miała lat. Dużo osób stukalo się w głowę, że za stara itp. Ale grono osób ja także wspieralo.


Ja osobiście uważam że nie ma w tym nic dziwnego. Mam już jedno dziecko, ale chciałabym mieć jeszcze jedno.

Obawiam się, że w moim wieku mogąbyć pewne komplikacje. Proszę napiszcie mi co powinnam zrobić, czyli jakie powinnam zrobić badania. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi. Trzeba pamiętać, że nie tylko ta pierwsza, ale również kolejna ciąża w tym wieku jest obarczona znacznie. Niestety, w tym czasie rośnie ryzyko powikłań ciążowych, na przykład wysokiego ciśnienia oraz cukrzycy.


Zwiększa się także prawdopodobieństwo wad genetycznych. W wieku lat ryzyko urodzenia dziecka z zespołem Downa wynosi do 8 ale w wieku lat prawdopodobieństwo zespołu Downa u dziecka wynosi aż do 30. Ciąża w wieku lat - porada - Netkobiety.

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Ginekolog, która prowadziła moja ciąże (planowana, miałam lat i jednak obawy czy nie narazam siebie i płodu) mówiła, ze tego roku miała pacjentki w wieku lat.


Pewnie wszystkie uważały ze nie ma niebezpieczeństwa ciąży, bo menopauza zbliża sie wielkimi krokami, No i zonk. Wszystkie dzieci naturalnie bez komplikacji i znieczulen. A teraz mając lata mam wspaniałego męża -poprzednie związki nie koniecznie udane-I chce mieć znow dziecko. Halle Berry pierwsze dziecko urodziła w wieku lat, drugie – 47.


Marzena urodziła Olę w wieku lat. Ciążę zniosła dobrze, problemy zaczęły. Urodziłam trójkę zdrowych dzieci, pierwsze w wieku lat, drugie, 4 trzecie, 43. Po prostu dopiero wtedy znalazłam partnera, z którym chciałąm mieć dzieci.


Nie było żadnych problemów z poczęciem, zachodziłąm w ciążę za każdym razem, kiedy byłam płodna. Planowanie pierwszej ciąży w wieku 3roku. Pierwszą miałam w wieku lat.


Mąż ma skończone lat, ogólnie cieszymy się z tego ,że wreszcie bedziemy mieć dziecko ale tez i jestesmy nieco przerazeni.

Moja mama urodziła mojego brata w wieku lat ale to było jej dziecko. Trzymam mocno kciuki, żeby wszystko było ok. Na specjalnym forum dla rodziców znajdziesz rozwiązania. Anna, mama dwóch córek, z których pierwszą urodziła w wieku lat, a drugą, po 40. Jeśli kobieta decyduje się na ciążę w późniejszym wieku, lub taka ciąża się jej po prostu przytrafia,.


I fatycznie w wieku lat co setna matka rodzi dziecko z tą chorobą, a w wieku lat jest to już co trzydziesta. Mimo to statystyki mówią, że matki dzieci z zespołem Downa urodziły je z reguły przed ukończeniem 35. Rodzina i dziecko - Forum Gdańsk, Gdynia, Sopot. Porozmawiaj o aktualnych problemach i radościach mieszkańców Trójmiasta. Wiele kobiet rodzi w tym wieku, moja babcia na przyklad urodzila moja mame w wieku lat i tez juz miala dzieci, nie bylo zadnych problemow ze zdrowiem.


Przeciez nie jestes stara lat to jeszcze mloda osoba :) Niektore kobiety rodza jeszcze pozniej, a na zachodzie ostatnio nawet jest. Ból i osłabienie pewnie jest spowodowane ciążą i tak, występuje niezależnie od wieku. Jeśli Twoja mama będzie się czuła naprawdę źle i coś będzie nie tak to sama będzie wiedziała co z tym zrobić. Zdaniem lekarzy kobieta jest dużo bardziej zdyscyplinowa w czasie ciąży po roku życia.


Ewelina przez wiele lat zdobywała kolejne szczeble wykształcenia i zawodowej kariery. Nie myślała o dzieciach, pociągały ją coraz lepsze zarobki, praca, kupno i urządzanie własnego mieszkania, kontakty towarzyskie. Coraz więcej kobiet ma problemy z zajściem w ciążę, leczenie zabiera kilka lat, udaje się około – mówi nam dr Sura.


Ponad kobiet z Unii Europejskiej rodzi pierwsze dziecko po 30. Kiedyś byłoby to nie do pomyślenia. Pod względem biologicznym, najlepszy wiek na zajście w ciążę to czas między 20. Zajście w ciążę przed tym wiekiem może być przyczyną za niskiej wagi dziecka, za. Urodziłam w wieku , ciąża była zaplanowana.


Witam, Zaszłam w ciąże w wieku lat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty