piątek, 19 kwietnia 2019

Po latach zaluje ze go zostawilam

Zostawilam go, zaluje - Netkobiety. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!


Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Sandra 2zdaj się na los, jak będziecie się mieli spotkać , to się kiedyś spotkacie i porozmawiacie, ale nic nie rób w tym kierunku sama. Po latach to z pewnoscia juz inny chlopak, dobry mąż i ojciec, zostaw go w spokoju, niech sie cieszy rodziną. Nie oczekuje również ze ktoś zna złoty środek na moją sytuacje. Chcę tylko aby nikt z Was nie popełnił takiego błedu.


Czesc, mam lata mloda studentka. Bylam z chlopakiem lata ( ma lat) Chciala bym wam opisac cos w czym potrzebuje pomocy. Poznalismy sie lata temu, ja zawsze cicha zamknieta osoba, chlopak. To ja podjełam decyzje o roztaniu, bo przez całą ciąże i po ciązy nie mogłam na niego liczyć, wyprowadziłam się od niego a on bardzo długo nie chciał żebym z nim zamieszkała. Rzuciłem kobietę i po latach żałuje - Psychologia.


PL - Witajcie, trzy lata temu spotkałam mężczyznę, który o mnie. Mamy po lata, byliśmy razem lat, mieszkaliśmy razem, on sie wyprowadzil i dopiero zrozumialam jak to jest zostać sama. Chcialabym zeby do mnie wrocil, ale on juz nie chce, mowi ze nie moze ze mna. Po około latach zaczęło się jednak dziwnie dziać. Zwykła rutyna i to głównie z mojej strony się sypało.


Powiedział mi, że chce być ze mną, że mnie kocha, ja go. Witajcie dziewczynki, wróciłam na vitalię, by poradzic się Was w jednej sprawie, dawniej wypowiadałam się dając mądre rady,a dziś wracam Jak go odzyskac? Ja w domu z 11sto miesiecznym dzieckiem, a on setny wieczor u kolegow przy piwku. Zadzwonilam, uslyszalam w tle rozbawiony tlum kolegow i slychac po jego glosie ze jest dobrze wstawiony.


Porzucilem moja jedyna milosc, tylko ja kochalem. Wiem ze jestem zalosnym draniem. Pare lat temu poznalem super dziewczyne. Po latach małżeństwa z mężem z trójką dzieci mój mąż zaczął wychodzić z innymi damami i pokazał mi zimną miłość, kilkakrotnie groziło mnie rozwó kiedy chciałem zapytać go o jego romans z innymi panienkami, Byłem całkowicie zdewastowany I zdezorientowany, dopóki stary przyjaciel mnie nie opowiedział mi o lekarzach. Ze nigdy, przenigdy do niego nie wroce i ze nie wyobrazam sobie, zebysmy mogli sie potem przyjaznic.


Nosilam Mirene lata, po roku okres mi ustal, co przyznam na tym etapie bylo wygodne. Wierzylam jednak w literature firmowa niezmiennie utrzymujaca ze po wyjeciu Mireny poziom hormonow w organizmie od razu wraca do normy. Spotkałam się z moją pierwszą miłością po latach.


Pisaliśmy ostatnio jakiś czas ze sobą pisał jak bardzo tęsknie,że żałuję,że tak kilka lat temu mnie zostawił, więc postanowiliśmy się spotkać. Wczoraj przyjechał do mnie został na noc a dzisiaj niestety już musiał wracać do domu ok godz 21. PL - Byliśmy razem lat, w przyszłym roku miał być nasz ślub.


Jedną z rzeczy, których ominięcia żałuję najbardziej są pierwsze hiszpańskie zwycięstwa motocyklowe. Dziś hiszpański dziennik El País opisuje jego historię. Miguel opowiada, że przed wypadkiem w ’roku, pracował jako programista komputerowy, opiekował. Ja go zostawilam , bo mnie oklamywal i to oslabialo moje uczucie do niego. Po rozstaniu powiedzial, ze nadal mnie kocha, lecz zawsze twierdzil ze i tak go zostawie, bo za mloda bylam jak sie z nim zwiazalam, byl tez lat starszy.


Siwiec jak widze swoje zdjecia sprzed lat to nie wierze ze to. A po latach bedze zal, ze sie nie sprobowalo w Polsce, ze kontakty rodzinne sie wypalily, bo brak czasu na podroze do kraj. Przeczytalem Wasze posty na stronie i stwierdzam, ze wnosza wiele pozytywow i sa normalne ( nie tak jak na innych stronach, gdzie pisza ludzie o prostym mysleniu i bardzo banalnym i trudno o dobre informacje).


Rozstalismy się po latach, bo stwierdzilismy, ze nie wychodzi nam zbyt dobrze. Mateusz Klich opowiedział o współpracy z Marcelo Bielsą. Klich jest u Bielsy podstawowym piłkarzem.


W tym sezonie rozegrał dziesięć meczów w Championship, w których strzelił gola i zaliczył asystę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty