piątek, 9 lutego 2018

Tvn player nie działa na telewizorze samsung 2018

Wam w dekoderze lub w telewizorze? Wtedy musicie wpisać adresy serwerów DNS bezpośrednio w ustawieniach routera. Ciężko to opisać na przykładzie, bo na rynku jest mnóstwo modeli, które różnią się ustawieniami. Nie działają filmy na Player. Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem modelu z tytułu.


Niestety mam problem z aplikacją Player TVN. Po jej włączeniu wszystko wyskakuje bardzo powoli a gdy uda mi się wybrać jakiś program wyskakuje powiadomienie abym sprawdził połączenie z internetem i nie wiem jak to naprawić. Mam problem z aplikacją TVN Player. Nie można odtwarzać żadnej treści w tym serwisie.


Czy są takie problemy u Was czy tylko w moim TV ? Samsung smart tv zawiesza się aplikacja TVN Player: Może,oczywiście,tyle że w tym przypadku nie było mowy że się zaktualizowała,u mnie było to samo a nie robiło aktualizacji. Witam , mam problem z odtwarzaniem filmów ,seriali itp na tvn player na smart TV. TVN Player działa zaledwie od sierpnia, a już dociera do tysięcy.


Zwłaszcza, że na przestrzeni lat player. W tym czasie się rozrastał, ale nie zmieniał się znacząco. Teraz mamy całkowitą zmianę, która na pierwszy rzut oka działa znacznie sprawniej niż wcześniej. Poruszanie się po serwisie jest znacznie przyjemniejsze dla oka.


Jeżeli masz ostatnio problemy z funkcjami Smart w swoim telewizorze firmy Samsung, nie jesteś sam. Użytkownicy na całym świecie stracili możliwość korzystania z interfejsu Smart Hub, dającego dostęp m. Problem rozwiązano, ale jego przyczyna daje do zrozumienia, że awaria może się pojawić ponownie w każdej chwili. Po aktualizacji nie działa ipla, tvn player, itp.


Przywróci Ci ustawienia na grudzień ale bez śmieci pamięci,będzie działał stabilnie i szybko. Jeżeli to tv bez androida to możliwa wina apk ale wtedy żal do developera apk. Silverlight do najnowszej wersji.


Moge jakoś się zalogować na playera, bo ogulnie mam tam, np. Jest to niezbędna apka dla mojej żony - w sumie po to kupiliśmy telewizor ze smartem. Tylko w TVN Player, jeszcze przed premierą w telewizji, zobaczysz najnowsze serialowe hity.


Mam dwa telewizory samsung, starszy około letni ma wszystko co na stronie vodtv w komputerze tzn korona królów, nowe odcinki wojenne dziewczyny i parę jeszcze nowych seriali , czy też innych programów, nowszy letni nie, zatrzymał się i tak trzyma. Ale wspomniane usługi nie są jedynymi spośród tych, które oferują możliwość oglądania materiałów filmowych kiedy i gdzie chcemy. W Polsce jednym z najpopularniejszych VoD jest Player, który w ostatnim czasie pojawił się w telewizorach Samsunga ze Smart TV. Swój telewizor zawiesiłam na ścianie równo pięć lat temu.


Widget Player, czyli dawny TVN Player, pojawił się w Smart TV firmy LG, ale moi czujni czytelnicy donoszą, że są z nim dwa problemy. Po pierwsze – aktualnie aplikacja jest niestabilna i wiesza się na ekranie startowym. Reset internetu nie pomaga, reset telewizora nie pomaga.


Co może być przyczyną i jak to naprawić? Panasonic udostępnił dla swych polskich klientów osiem nowych aplikacji w ramach platformy Viera Connect. Jedną z ważniejszych nowości jest TVN Player. Nie oznacza to jednak wcale, że na telewizorze z Tizenem zainstalujemy dowolną paczkę RPM, zawierającą np.


No cóż, nie zainstalujemy na telewizorze z Tizenem nawet aplikacji pisanych na Tizena, dostępnych w oficjalnym Tizen Store, te bowiem są tylko dla tych nielicznych smartfonów z Tizenem. Mój problem to , po odpaleniu aplikacji wybieram film i jak zwykle pojawia się wszystkim znane kółeczko, czekam bardzo długo bo może to się po prostu ładuje, tylko nieliczne materiały mogę obejrzeć. Witam, mam tv samsung ze smart tv. Myślałem że to internet ale np tvn player.


Pewnie Samsung dał aktualizacje która zepsuła z korzystania TV. Steruj telewizorem za pomocą smartfona, oglądaj seriale VO słuchaj muzyki na telewizorze z serwisów streamingowych. Sprawdż, co potrafi Smart TV!


Koniec z szukaniem, zastanawianiem się i zamieszaniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty