piątek, 2 lutego 2018

Ślub z ukrainką czy warto

Wielu Polaków zaczęło się rozglądać nagle za żonami z Ukrainy czy Rosji. Ja, jestem w takim związku małżeńskim z letnią Ukrainką, pochodzi z Charkowa, jesteśmy razem i mieszkamy. Zamierzam zawrzeć związek małżeński z Ukrainką, jakich formalności muszę dopełnić w Urzędzie Stanu Cywilnego ? Dzwoniłem dziś z Łodzi w sprawie mojej dziewczyny z Ukrainy.


Nie wiem jak najlepiej teraz postąpić, wiem z Pańskiej strony, że do ewentualnego ślubu jest potrzebne zwolnienie od obowiązku złożenia dokumentu. Czy jesteście mocno wylewni czy staracie się być raczej powściągliwi w tym temacie?

Osobiście podchodzę do tego na spokojnie, rzadko pierwszy wychodzę z tematem o tym co czuję. Jestem z tych osób które to okazują a mniej o tym mówią. Wasze kobiety nie mają z tym problemu czy naciskają na rozmowy u uczuciach?


Polski z Ukrainką - Grupy dyskusyjne w eGospodarka. Grupach dyskusyjnych w eGospodarka. Polsce czy też może być na Ukrainie,i czy po takim ślubie Polak nabywa obywatelstwo Ukrainskie, czy musi na.


Coraz więcej małżeństw w Polsce zawieranych jest z osobami innej narodowości (ok. tysięcy rocznie). Liczba ta będzie z pewnością rosnąć – coraz więcej podróżujemy, wyjeżdzamy na stypendia, lub po prostu decydujemy się na życie w innym kraju.

Czy ktoś wie jakie dokumenty musi mieć ze sobą Polak aby mógł się. Ja brałem ślub kilkanaście lat wstecz. Musiałem mieć ważny paszport i zaświadczenie, że mogę wziąć ślub przetłumaczone na Ukrainie i potwierdzone notarialnie. Może coś się zmieniło od tego czasu ale.


W przyszłości powstaną również artykuły uzupełniające, odpowiadające na pytanie czy warto brać ślub kościelny oraz czy warto brać ślub cywilny. I tak żyć będziecie ze sobą a nie z nazwiskiem. W USC zawierając ślub trzeba zdecydować o nazwisku małżonki i dziecka.


Wielu z was pyta najpierw o sprawy formalne związane z ślubem z rosjankami (ukrainkami, białorusinkami itd), a następnie pojawia się pytanie dość osobiste „czy warto? Ku mojemu największemu zdziwieniu okazywało się, że w tak krótkim czasie jak prowadzę bloga okazywały się przypadki bardzo podobne do moich. Po pierwsze – mitem jest to, że każda Ukrainka marzy o wzięciu ślubu z obcokrajowcem i wyjechaniu z Ukrainy. Ukrainki to kobiety w szczególny sposób pielęgnujące domowe ognisko. Tradycja, rodzina to ważne (i nie pozbawione treści) pojęcia.


Taka będzie zapewne i Wasza żona z Ukrainy. Przygotujcie się zatem na pytanie, czy nie. Nie zapominajmy natomiast, że ślub przed ołtarzem z cudzoziemcem – czy to wiary katolickiej, czy innej – wymaga dopełnienia innych formalności.


Sprawdź, za kogo najchętniej wychodzą Polki. Nasi mężczyźni, jeśli już wybierają cudzoziemki, to są nimi Ukrainki, Rosjanki i Białorusinki.

Dość często zdarzają się również małżeństwa Polaków z Brazylijkami. Mam pytanie do Ciebie czy akta małżeństwa z ZAGS z Ukrainy przetłumaczyłeś i zarejestrowałeś w Polsce w Urzędzie Stanu Cywilnego. Dla ambasady nie jesteście małżeństwem dopóki nie zarejestrujesz tego małżeństwa w polskim USC.


Jak to będziesz miał to wszystko pójdzie prościej. Chcę wziąć ślub cywilny z obywatelką Ukrainy. Po ślubie chcemy zamieszkać w Polsce.


Czy jest różnica gdzie będzie zawarty ślub, w Polsce czy na Ukrainie? Piszemy dość długo bo aż pół roku jednak nigdy nie widzieliśmy sie w realu. Czy warto sie związać z taką osobą? Z chłopakiem pisze mi sie dobrze.


Mamy o czym rozmawiać choc nie zawsze. Jednak są dwa jakby powody dla którego boje sie zaangażować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty