środa, 28 lutego 2018

Moj chlopak nie dotrzymuje obietnic

Problem w tym, ze moj chlopak zawsze obiecuje duzo, ale zadnej z tych. Problem polega na tym, że od pewnego czasu facet nie dotrzymuje słowa, a konkretniej chodzi o weekendy, głównie soboty. W większości przypadków wygląda to tak, że rano się umawia, a wieczorem dzwoni, że gdzieś tam jest z kumplami i żebym się nie gniewała, nie wspominając, że często obiecuje, że to już ostatni raz. O jak umawia sie na godzine to zwykle nie dotrzymuje slowa,na dodatek zaczl kase ode mnie.


Witam, Jestem z chłopakiem od pół roku, już na początku zachowywał się troche inaczej niż większość zakochanych mężczyzn (przynajmniej biorąc pod uwagę moje doświadczenie), ale myślałam, że to po prostu wynika z jego nieśmiałości czy innych cech. Ci, którzy łamią obietnice, czują się bezsilni i sfrustrowani. To samo dzieje się z tymi, którzy gorączkowo chwytają się cudzych obietnic.


Powszechnie mówi się, że dotrzymywanie obietnic jest uważane za miarę własnej wartości. Mam dziwna sytuacje i pierwszy raz w zyciu nie mam pojecia co mam myslec o facecie. Nie chce zrobic bledu i zerwac kontakt,bo moze przesadzam ale mnie to denerwuje. Czemu chłopak nie dotrzymuje słowa ? Mówi mi że chce mnie pocałować i zaproponować spacer ale tego nie robi! To jeszcze nie jest powó aby określać takie zachowanie niedotrzymywaniem obietnic Mój facet też często zapomina, że miał zadzwonić, np.


On wrócił do domu, miał dać znać, że dojechał cały i zdrowy, bo wie, że jak tego nie zrobi, to ja się martwię. Zwracam się z tym pytaniem głównie do Panów. Będę wdzięczna za odpowiedzi, które może wyjaśnią mi chociaż trochę męską psychikę.


Chodzi o to, że skoro facet mówi, że kocha i. Bóg zawsze dotrzymuje obietnic, które nam daje. Biblia mówi: „Albowiem Syn Boży Chrystus Jezus, którego wam zwiastowaliśmy, ja i Sylwan, i Tymoteusz, nie był równocześnie Tak i Nie, lecz w nim było tylko Tak. This feature is not available right now. Jak nauczyc chłopaka dotrzymywania obietnic?


Mój chłopak najpierw mi cos obiecuje, a jak pojawiają się kumple to totalna olewka na te obietnice. Chciałabym dac mu cos w rodzaju kary zeby sie nauczył zachowywac fair w stosunku do mnie. Zobacz odpowiedzi na pytanie: Co zrobic gdy chlopak nie dotrzymuje obietnic ,slowa,zapomina o wielu rzeczach? Odp: Co robić gdy ktoś rani i nie dotrzymuje słowa?


Nie dodał, że nakłady na wojsko są liczone według aktualnego PKB. Rezydenci nie składają broni. Ich główny postulat to proc.


PKB, ale nie w pięć lat tylko w trzy lata i liczony według aktualnych przychodów państwa. Dotrzymywanie obietnic buduje zaufanie. Skoro nie należy podchodzić lekko do przyrzeczeń składanych Bogu, to samo można powiedzieć o obietnicach dawanych współchrześcijanom. Naszych braci nie powinniśmy traktować inaczej niż Jehowę (porównaj Jana 4:20).


PiS nie dotrzymuje obietnic: kwota wolna od podatku bez zmian. Ale PiS-owi ta obłuda nie przeszkadza i serwują Polakom kolejne obietnice. Tak od lat rządzący ogłupiają obywateli. Traktowała tak Polaków PO (która też nie podwyższała kwoty wolnej), tak samo robi to PiS. DVR storage space all in one great price.


Nie dotrzymując danego słowa krzywdzisz nie tylko siebie, ale przede wszystkim tych ludzi - dużo mniejszą przykrość sprawisz im odmawiając już na początku, niż składając obietnice bez pokrycia. Jeżeli stawiasz sobie jakiś cel, to nie poprzestawaj na deklaracjach - zaplanuj drogę do celu i podejmij konkretne działania w tym kierunku. Uważam, że obietnic należy dotrzymywać ale jednocześnie uważam, że przyjmowanie drogich prezentów zobowiązuje.


W opisanej sytuacji z jednej strony pewnie zrobiłoby mi się przykro ale z drugiej strony cieszyłabym się, że mogłam użytkować tę nieruchomość zapewne oszczędzając pieniądze. Tu nie chodzi o waszych chlopakow tylko o chłopaka inicjatorki tego broblemu. To jest śmieszne : moj chlopak to , a moj chłopak tamto itd. Ja mam chłopaka który nie należy do najbardziej uczuciowych ale czy to znaczy że mnie nie kocha? Greg Behrendt i Liz Tuccillo piszą: „Jeśli do ciebie nie dzwoni, to znaczy, że o tobie nie myśli.


Wielokrotne próby, prośby, mediacje ze skandalicznie nieuczciwym developerem nic nie dały, jak w tytule artykułu, nie wywiązują sie z obietnic.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty