wtorek, 6 lutego 2018

Jak rozmawiac z bylym zeby wrocil

Dzwonić do niego codziennie, i prowadzić bezsensowną rozmowę, która z pewnością skończy się twoimi łzami, i jego zniszczonymi nerwami. Słuchać rad przyjaciółek o tym, co powinnaś zrobić, i jak one poradziły sobie w takiej samej sytuacji. W tym przypadku, doświadczenia innych nie pomogą, a tylko pogorszą sprawę.


Z pierwszej części (Jak odzyskać chłopaka – Krok 1) dowiedziałaś się jak ważne jest uświadomienie przyczyny zakończenia związku. Bez naprawienia tego, sytuacja prawdopodobnie znów się powtórzy. Powiedzmy, że lekcja została odrobiona. Zrozumiałaś, dlaczego męczył się z Tobą w związku, zauważyłaś swoje błędy i postanowiłaś już więcej się w taki sposób nie. Nie dzwonilam, nie prosilam, po prostu sie odcielam od tego faceta.


Jak na siebie przypadkiem wpadalismy traktowalam go jak znajomego. Bylam mila ale zdystansowana. To nie byly gierki, raczej duma nie pozwalala mi sie plaszczyc przed nim, nie chcialam zeby widzial, ze cierpie, jakos nie wiem czemu bylo mi wstyd z tego powodu wiec zgrywalam. Bo widzisz, mam podobną sytuacje tylko ze koles zerwal ze mną bo byl zazdrosny. Nawet jeśli go kochasz i bardzo Ci na nim zależy to nie próbuj sie zmieniać z tego powodu, bo to moze tylko pogorszyc sprawe.


A ja chce zeby byl przy mnie ze mną tesknie za nim. Ostatnio mi powiedział ze ma kogoś na oku i nie wiem czy to prawda czy chce żebym była zazdrosna. To sa takie niewidzialne NICI czesto laczace ludzi mimo formalnych rozstan. Dlatego twierdze, ze dobry kontakt pod warunkiem ,ze jest taki mozliwy z bylym partnerem bardzo korzystnie wplywa na relacje i kontakty obojga bylych partnerow. Czesto mimo rosztania nasza przyjazn sie rozwija i pozwala zyc wspomnieniom tym milym i cieplym.


Jestem szczęśliwy, że mam znowu mojego mężczyznę, wszystko, co dla mnie zrobił, to w ciągu godzin, co za potężny człowiek, przywiózł mojego męża, który wyjechał na lat w ciągu zaledwie godzin, dziękuję panu. Zawarłem z nim umowę, aby dzielić się jego dobrą pracą w Internecie, a nawet w stacji radiowej. Po kilku tygodniach zadzwonił do mnie i powiedział, że nadal chce być ze mną, ale tego co zrobiłam nie wybaczy mi nigdy. Pod koniec kwietnia pojechałam do niego, pracowałam tam razem z nim, mieszkaliśmy, żyliśmy razem. Bałam sie spotkania z nim po tej sytuacji, ale było OK.


Upłynął ponad rok jak byliśmy razem za granicą. Szukałam właśnie w sieci porad w tym temacie w związku z problemami z córką, która całkowicie zamknęła się w sobie i fatycznie komunikacja z nią była zatrudniona, ostatecznie rady choć zapewne cenne okazały się nieskuteczne i zdecydowałam się na pomoc detektywistyczną żeby dowiedzieć się co się dzieje, dzięki grupie detektywistycznej Trójmiasto okazało się że to. W tym filmie omówię z Tobą kilka bardzo ważnych kwestii, związanych z tematem jak odzyskać faceta: 1. Postaraj się przypadkiem go spotkać i zacząć rozmowę.


Wyślij smsa z pytaniem, co słychać. Tylko subtelny sygnał - Pamiętam! Zasada stara jak świat i nieodmiennie skuteczna.


Jeśli chcesz, żeby facet zatęsknił, musisz sprawić by myślał o tym, kogo stracił. Kochaliśmy się i wiedzieliśmy że to na zawsze,planowaliśmy zaręczyny. Tęskniliśmy i byliśmy szczęśliwi,.


Z czasem jednak on zaczął się oddalać. Zdecydował się na mnie,mówił że kocha. Zastanawiał sie którą wybrać. Teraz że wygasły w nim uczucia i nie potrafi.


Rozmowa z dzieckiem to niełatwa sztuka. W jednym momencie może ono nas słuchać, a za chwilę jego uwaga koncentruje się na czymś innym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty