poniedziałek, 19 lutego 2018

Powiadomienie o połączeniu podczas rozmowy play

Obecnie mam tak, że kiedy z kimś rozmawiam, a osoba trzecia próbuje się do mnie dodzwonić, nie wiem nawet, że ktoś dzwoni podczas rozmowy, ani nie mam komunikatu, że dzwonił, juz po rozmowie. Brak powiadomienia o połączeniu przychodzącym podczas rozmowy. Widzę masz ustawione podobnie jak ja, i wiem przynajmniej, że jak rozmawiałem a przychodził sms to było powiadomienie, chociaż dawno to sprawdzałem. Sieć 2: Orange T-Mobile Play. Witam, Problem polega na tym, że rozmawiając z kimś, nie widzę kto w czasie rozmowy próbował się ze mną skontaktować.


W innych sieciach przychodzi powiadomienie że ten i ten numer chciał się dodzwonić, a w Play podczas rozmowy widzę jedynie połączenie przekierowano i tyle. Od jakiegoś czasu zauważyłem ze gdy podczas rozmowy próbuje dodzwonić się do mnie trzecia osoba to nie słyszę charakterystycznego piknięcia. Mam i zawsze miałem wyłączone połączenia oczekujące. Jeśli dobrze pamietam to było tak ze potem miałem w liście połączeń nieodebrane od tej. Czy istnieje możliwość ustawienia powiadomienia przez sms o tym, że ktoś próbował się z nami skontaktować podczas trwającej rozmowy ? Powiadomienie o połączeniu przychodzącym gdy numer jet zajęty.


Play jak najbardziej takie powiadomienie jest. A więc - rada dla pytającego - skoro. T-m powinno to być od razu ale prośba o takie powiadomienie jest albo uruchamiana przez użytkownika w ustawieniach albo u operatora w tzw. Sprawdźcie u siebie, pewnie też jest wyłączone.


Po zgłoszeniu tego do Play dostałem korektę faktury na zł ale co to jest. W trakcie prowadzonej przez Ciebie rozmowy zostaniesz powiadomiony, że ktoś próbuje się z Tobą skontaktować. Klienci Mobile Vikings w bardzo prosty sposób mogą włączyć powiadomienie o połączeniu oczekującym.


Oczywiście informacja zostanie wyświetlona podczas, kiedy prowadzimy rozmowę. Osoba próbująca się do nas dodzwonić również otrzyma komunikat, że aktualnie prowadzimy rozmowę. Chcę otrzymywać informację o kolejnym połączeniu, gdy prowadzę inną rozmowę.


Osoba dzwoniąca do Ciebie usłyszy komunikat o zajętości i możliwości poczekania na linii. Oczekiwanie na połączenie umożliwia otrzymanie sygnału podczas prowadzenia rozmowy o połączeniu z Twoim numerem. Połączenie oczekujące Android Jak włączyć. Witam posiadam telefon samsung monte i mam problem z połączeniami przychodzącymi. Poradziłem sobie, jednak musiałem postępować metodą prób i błędów.


Zamiast pytać o to, co i jak kto robi, należałoby napisać prostą instrukcję, co należy zrobić, by otrzymywać smsy powiadamiające o próbach uzyskania połączenia podczas rozmowy (zajęte) czy też w czasie, kiedy telefon jest wyłączony lub poza zasięgiem sieci. Właśnie rozmawiałem przez telefon o tej sytuacji ze znajomym(On Play, Ja Orange), bo tez mi sie to zdarzało na terenie Niemiec, kiedy rozmawiałem z kims w kraju. Czasem nastepowalo rozlaczenie po którejś ze stron, a czasem zawieszenie rozmowy.


Wtedy osoba u której połączenie zostało utrzymane słyszała mnie. Przydatne na telefonach nieposiadających diody powiadomień. Cechy: ★ Zarządzanie profilami. Tylko w Play możesz poprosić znajomego o telefon bez żadnych kosztów.


Przypomnienia o: nieodebranych połączeniach, nieprzeczytanych wiadomościach. Wystarczy wpisać kod i numer telefonu, na który ma trafić komunikat. Jeżeli będziesz rozmawiał przez telefon a ktoś w tym czasie będzie chciał się do Ciebie dodzwonić, to usłyszysz w słuchawce powiadomienie, że ktoś próbuje się z Tobą połączyć. Możesz poczekać lub rozłączyć się i zadzwonić później. Nie masz w telefonie diody powiadomień LED?


Z odpowiednią aplikacją możesz ustawić, aby telefon przypominał się dźwiękami, wibracjami lub lampą błyskową aparatu o tym, że oczekują na odczytanie nieprzeczytane wiadomości lub mamy nieodebrane połączenia. Masz opóźnione powiadomienia w smartfonie firmy Huawei? A może powiadomienia nie przychodzą wcale lub pojawiają się dopiero po włączeniu ekranu?


Zobacz, jak naprawić powiadomienia w Huawei i nakładce EMUI. Podczas Twojego pierwszego połączenia z pocztą głosową system pomoże Ci ustawić wszystkie parametry, które później możesz dowolnie zmieniać w menu ustawień osobistych. Zarządzaj powiadomieniami SMS o koszcie i czasie połączenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty