czwartek, 15 lutego 2018

Czy można usunąć zdjęcie z sympatii

Z wynikami eksperymentu można zapoznać się w artykule pt. Skasowane zdjęcia ciągle w sieci, czyli kto nabiera użytkowników. Niechlubnym zwycięzcą przeprowadzonego badania okazał się serwis randkowy Sympatia. Zdjęcia skasowane przez redaktorów bloga po trzech kwartałach wciąż były dostępne.


Czy na Zapytaj można zawiesi. Jak wiesz jak to zrobić to napisz!

To pytanie ma już najlepszą odpowiedź, jeśli znasz lepszą możesz ją dodać. Jestem w miarę ładna tzn nie jakaś tam miss ale też nie brzydka Założyłam konto na sympatii jestem niedługo po rozstaniu ,znajomych też nie wiele i człowiek w jednej chwili zostaje sam. Zobacz odpowiedzi na pytanie: Jak można usunąć zdjęcie z photobloga.


Czy można usunąć zdjęcia z komputera ? W poprzednim pytaniu nie zrozumieliście mnie. W pierwszym kroku proszę odpowiedzieć na pytanie dotyczące powodu usunięcia konta, w drugim należy podać hasło, które wykorzystujesz przy logowaniu się na swój profil w Sympatii. Czy ktoś wie w jakim odcinku serialu 1były te słowa Czy Pani uratuje moją mamę?


Instrukcje dla Yelperów odnośnie usunięcia zdjęcia profilowego z Yelp. Czy wiesz, że Użytkownicy, którzy posiadają zdjęcie główne mają o więcej odwiedzin?

Dlatego zdjęcie główne jest jednym z najważniejszych aspektów profilu. Postaraj się o to, by było ono wyraźne i dobrze Cię przedstawiało, dzięki temu Twój profil będzie dużo bardziej atrakcyjny. Pamiętaj, że nie jest możliwe usunięcie zdjęć na Instagramie z poziomu laptopa czy komputera stacjonarnego. Jeśli chcesz usunąć zdjęcie, będziesz musiał to zrobić z poziomu aplikacji na telefonie. Warto również pamiętać, że istnieje możliwość archiwizowania zdjęć.


Jest to rozwiązanie dużo korzystniejsze w punktu. Można już usunąć wysłane wcześniej wiadomości. SMS czy wiadomość na czacie wysłana pod wpływem impulsu albo upojenia alkoholowego, mogła zostać usunięta zanim odbiorca ją. Usunięte zdjęcia trafiają do albumu Ostatnio usunięte.


Zostają w nim przez dni, a potem znikają na zawsze. Słabe czy mocne, z Tobą widać bym się nie dogadał jeśli masz takie zdanie. Chyba, że byłaby to nieustanna polemika - a to lubię.


Z tymi kiepskimi zdjęciami kobiet miałem na myśli np. Jeśli usuniesz element z urządzenia z Androidem bez utworzenia kopii zapasowej, pozostanie on w koszu przez dni. Aby go usunąć, użyj aplikacji Galeria na urządzeniu.


Istnieją co najmniej dwa powody, dla których wielu użytkowników usuwa profile na portalu Sympatia. Jak usunąć konto na Sympatia. Pierwszym jest oczywiście sytuacja, w której nie chcemy już korzystać z usług portalu.


Możesz też usunąć znacznik ze zdjęcia, na którym jesteś.

Jednak opcja permanentnego usuwania konta nie jest już taka łatwa do przeprowadzenia, ze względu na utratę zawartych na koncie wszystkich informacji. Trzeba kliknąć w parę miejsc, żeby ją znaleźć. Czy da się usunąć element grafiki, który został wklejony do zdjęcia przy pomocy chyba painta i teraz zasłania ważną część tego zdjęcia. Czy zdjęcia RTG z historii choroby można usunąć i zniszczyć, jeżeli zostały wykonane lat temu i nie są one istotne dla procesu leczenia?


Ja na Sympatii poznałem dziewczynę, która jest obecnie moją żoną i matką mojego rocznego brzdąca. Nie miałem zdjęcia z BMW (chyba, że poleciała na służbową Skodę). Odpisywało z zagadanych dziewcząt ale może dlatego, że mam talent do pisania pierdół.


Natomiast co do facetów z sympatii, to muszę się przyznać, że nie mam zbyt dobrej opinii o nich. Jasne, że nie można generalizować ich, ale z kilkoma się spotkałam i szału nie było.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty