piątek, 14 października 2016

Eska rock zmiany

Najlepszy ROCK, Najlepsze klasyki i najlepsze nowości ale zawsze możemy Cię czymś zaskoczyć, Ekipa Aktywacji, Jaro, Michał, Majkel Dawid – Gramy co Chcemy. Słuchaj za darmo i bez przerw na reklamę. A co powiecie na muzykę relaksacyjną?


Posłuchaj mpZmiany - Dezerter. Wszystko o Zmiany - Dezerter w Rockowej Bazie Muzycznej na eskarock.

Koncerty zmiany, ROCK zmiany. Tekst do piosenki Zmiany - Dezerter. Zmiana w logotypie Eski Rock nie jest zmianą rewolucyjną, ale raczej ewolucyjną. Wychodzimy naprzeciw rosnącemu znaczeniu internetu jako kanału dystrybucji tradycyjnych programów.


Internecie bez pisemnej zgody właściciela praw. To najpopularniejsze Radio Rockowe w Polsce! Radio Eska ROCK gra rock, metal, alternative, indie rock, electro rock.

NRD - Rockowa Lista Przebojów. Na antenie Eski Rock można usłyszeć przekrój tego gatunku – od klasyków po najnowsze utwory zajmujące wysokie. Nowe piosenki, nowości muzyczne, hity, fajne piosenki, muzyka online.


Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, września br. Zdecydowaliśmy o zmianie profilu muzycznego stacji na rockowy - mówi portalowi Wirtualnemedia. Przeglądałam fora internetowe, jednak nie znalazłam rady na mój problem. Jak w tytule, eska rock (i każde inne radio) nie działa, gdy chcę go słuchać bezpośrednio przez internet. Gdy otwieram okno, nie wyskakuje żaden błąd ani nic, po prostu nie ma dźwięku.


Jak słuchać radia ESKA na Winampie, Screamer Radio, RadioSure, itd. Dostępne w nowych playlistach! Podwójna Gorąca 20: kliknij i głosuj na najpopularniejsze hity w Radiu ESKA! Sprawdź na co głosują - ESKA. Polo TV nokautuje konkurencję wśród kanałów muzycznych, TO!


TV i Polsat Music HD z największym wzrostem. Ponadregionalną koncesję Eski Rock - przypomnijmy, że jest to dawna koncesja Radia WAWA - i lokalną koncesję z Poznania przejmie nowy projekt stworzony na bazie VOX FM. Wyniki słuchalności Radia Eska, aktualności i wiadomości, zmiany programowe, informacje w WirtualneMedia.

Od kilku dni taki obrazek jak w coverze pojawiał mi się w aplikacji TuneIn przy próbie odtworzenia Radia ESKA ROCK, w pierwszej chwili pomyślałem, że zmienili streamy (stream url), ale odwiedzenie kilku serwisów Grupy Radiowej Time uświadomiło mi, że po prostu poblokowali do nich dostęp. Prezentuje muzykę z pogranicza rocka - od najnowszych hitów, po klasyki z tego gatunku. Co do zmiany - tym razem jestem neutralny. Dla mnie w Krakowie istnieje tylko jedna częstototliwość - 10MHz.


I w czasie, gdy słuchałem radia, w zasadzie tylko Radio Alfa miałem włączone. Eska Rock to gratka dla każdego fana mocniejszych brzmień. Eskę Rock włączyłem na kilkadziesiąt sekun odnotowałem kiepski odbiór i tyle. Private SD zostanie zastąpiony wersją HD w pakiecie Rozrywka HD.


Pozycja kanału na liście kanałów nie ulega zmianie. Grupa słuchaczy Eski Rock sprzeciwia się planom zmiany ich rozgłośni w VOX FM, choć Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji już zgodziła się na to. Tymczasem Grupa Radiowa Time, nadawca obu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty