środa, 26 października 2016

Tvn player nie działa po reklamach

Musisz posiadać polski adres IP Jaki jest mój IP? TVN player nie działa, ładuje tylko reklamy. Po podłączeniu zasilacza nie zapala się żadna dioda sygnalizująca ten stan oraz nie za. Na komputerze jak chciałam pooglądać mój ulubiony serial to mogłam sobie obejrzeć tylko reklamy! TVN Player - Odtwarza tylko reklamy.


Zrobiłam na kompie , to co napisałeś i działa! Na komputerze próbujcie połączenia przeglądarki Opera i Adblock (ale nie adblock plus) może zablokuje reklamy w tvn player, ale dawno nie próbowałem. Na poczatku reklamy sie odtwarzaja pozniej pojawiala sie czarny ekran z krecacym sie koleczkiem i dalej nic. Witam Panowie musiałem zwrócić się do Was o pomoc, gdyż walczę już z tym problemem od kilku dni i zero efektów. Silverlight do najnowszej wersji.


Mianowice po przesiadce z Windowsa na Windows 8. Nie działają filmy na Player. W sumie o tym zapomniałem już, a dziś chciałem włączyć i to samo jak zawsze. Po kilkukrotnym korzystaniu z pomocy technicznej TVN i Microsoft, została tylko jedna możliwość: jakiś błąd w Firefoxie. Zwłaszcza, że na przestrzeni lat player.


W tym czasie się rozrastał, ale nie zmieniał się znacząco. Poruszanie się po serwisie jest znacznie przyjemniejsze dla oka. KDL-32EX7Obawiam się, że rozwiązanie tego problemu może zawisnąć w próżni.


TVN napisze, że ich aplikacja jest super, zaś po stronie producenta TV już nie ma się co spodziewać jakiejś aktualizacji oprogramowania. Po włączeniu dowolnego filmu na VOD wyświetlają się reklamy po czym następuje “ładowanie” filmu, jest czarny ekran i można tak czekać, czekać i czekać. Teraz aplikacja nie działa w ogóle. Co ciekawe na drugim komputerze gdzie mam zainstalowane identyczne programy wszystko działa. Próbowałam już odinstalowywać wtyczkę, zmieniać przeglądarki - nic nie pomogło.


Dlaczego nie działa mi tvn player? Na tym komputerze nie dawno działało mi tvn player,teraz już niestety nie działa. Zwiastuny obejrze itp ale cały odcinek byle jakiego serialu ładuje się to kółeczko i nic.


Odinstalowałam silverlight i zainstalowałam i nic. Nie możesz obejrzeć całego wydania Faktów w Internecie? Wyjaśniamy, co może być tego przyczyną.


Sprawdź, czy Twój komputer spełnia wymagania techniczne. Nie można odtwarzać żadnej treści w tym serwisie. Czy są takie problemy u Was czy tylko w moim TV ? Mógłby ktoś potwierdzić u siebie? Rozwiązanie to działa w przeglądarce Chrome.


Dodam też, że wszelkie urządzenia blokujące reklamy zostały wyłączone, a nawet odinstalowane - nic to nie zmieniło. Zdjęcie Dodam też, że w trakcie odpalania programów, głos normalnie jest słyszalny, dźwięki również, lecz obraz nie jest wyświetlany, a zamiast niego właśnie taki komunikat. Aby zacząć przeglądać forum, po prostu wybierz jedno z poniższych. Przeglądarka wyświetli okienko z prośbą o potwierdzenie, że chcemy zainstalować nowy dodatek.


Ale przecież ja po zapłaceniu zł również jestem zmuszony do oglądania reklam. Nadal nie rozumiem więc, o co tu chodzi. Dzisiaj chciałem sobie obejrzeć odcinek serialu, o którym zapomniałem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty