środa, 5 października 2016

Zostawilam faceta teraz zaluje

P Faceta to trzeba sobie wychować, trzeba się dotrzec, na to trzeba czasu, nie ma tak, że od razu wszystko w 1 jest cacy. Teraz jest szczęśliwy z inną, mało tego- cieszy się, że Ciebie to boli. I nie dlatego, że się mści - tylko jest mu z tą myślą przyjemnie, że dostałaś to na co zasłużyłaś.


Oczywiście nie rób tego nachalnie, ale od czasu do czasu jakaś wiadomość tekstowa nie zaszkodzi. Nic tak nie działa na faceta jak atrakcyjna kobieta starająca się o niego. Piszesz, że ma problem teraz ze swoją samooceną? Olewanie i inny facet przynosi mizerny rezultat.


Znajomych , kochanków Sami wybieramy - jeśli Ci tamten raczej nie odpowiadał. To teraz nigdy nie porównuj faceta do byłego. Zakręcisz się w tym swoim życiu że Sama nie będziesz wiedziała co jest dla Ciebie dobre ! Odrzucilam fajnego faceta i żałuję - Forum. Zostawilam go, zaluje - Netkobiety.


Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum!


Sama zerwalam teraz tak strasznie zaluje i cierpie. Nie mam ani faceta, ani własnego lokum. Zostałam na lodzie, ale dobrze mi tak. To zemsta za to, co zrobiłam Łukaszowi. On ułożył już sobie życie z inną dziewczyną, mieszkają razem w mieszkaniu, które mogłoby teraz należeć do mnie, a ja?


Otóż w pracy podrywał mnie chłopak, na którego jakos wcześniej nie zwracałam uwagi, bo miałam serce i umysł zajęte innym. Poznalam go w Internecie po rozpadzie mojego zwiazku. Na poczatku spotkanie w reatauracji ale po godzinie skończył bo chyba go speszylam i nawet nie wzial numeru telefonu. Potem jednak umowil sie ze mna kolejny raz i zaczynalo byc fajnie. Do momentu gdy zaprosil mnie na impreze gdzie byli jego.


PL - Byliśmy razem lat, w przyszłym roku miał być nasz ślub. Zeby sie o tym przekonać, odszukaj ją i nawiąz z nią kontakt. Wybadaj co ona teraz w życiu porabia, umów się na kawe. Moze jest tak jak pisales, ze jest w szczesliwym związku - więc i tak nie namieszasz, jeśli ona kocha, a może być i tak, że ma dziecko np i faceta z ktorym jej relacja nie leży, bo po tobie wzieła pierwszego z brzegu.


Mamy po lata, byliśmy razem lat, mieszkaliśmy razem, on sie wyprowadzil i dopiero zrozumialam jak to jest zostać sama. Chcialabym zeby do mnie wrocil, ale on juz nie chce, mowi ze nie moze ze mna. Bez względu na to, czy rozstanie następuje nagle, czy też jest wynikiem długiej i spokojnej rozmowy obu stron, zawsze pozostawia po sobie pustkę, a nawet poczucie porażki.


Ból jest tym większy, im dłuższy był staż związku i im więcej wspomnień łączyło nas z ukochaną osobą. Zazwyczaj lekiem na złamane serce jest nowa miłość, jednak niekiedy do naszych drzwi puka ex-facet. Nieważne czy z facetem, czy z kobietą. I to, że o tym wiesz, niczego nie zmieni, a wręcz pogorszy sytuację. Przykre, ale nie masz szacunku dla samej siebie.


Zakończ tę znajomość, bo na pewno nie można nazwać jej miłością. Będziesz żałować, jeśli z nim zostaniesz – radziła jedna z użytkowniczek Kafeterii. Ja byłam w podobnej sytuacji (tzn.kochałam faceta ale z nim zerwałam bo nasz związek nie miał przyszłości),po zerwaniu czułam się tak jakbym sobie rękęodgryzła.


Nasze malzenstwo jest bardzo udane, on jest kochanym, dobrym mezem. Zawsze bylam ciekawa jak to jest z innym mezszczyzna. Teraz z perspektywy czasu zauważyłem, że nie tylko przez Nią działo się tak a nie inaczej.


Może nie dojrzałem od tamtego czasu, chodzi mi o to, że bez żadnych uczuć przeanalizowałem sobie całą sytuację, tak jakby ujrzałem ja z boku. Zależy od faceta czy będzie żałował jak zerwie - każda sytuacja jest inna. Musiałam słuchać gadania innych, ale jednak raz na jakiś czas, a z Tomkiem jestem na co dzień. Czasami irytuje mnie sama jego obecność.


Po obiedzie on zajmuje się swoimi sprawami, a ja swoimi. Teraz on naciska na dziecko, a ja jestem przez to w jeszcze większym dołku. Są one nieodłączną częścią naszego życia. Sposób radzenia sobie z błędami i wyciągania z nich wniosków determinuje to, kim jesteśmy i kim się staniemy.


Gdy popełnisz błąd i zranisz kogoś, na kim ci zależy, bardzo ważne jest, żeby umieć za to przeprosić. Przeprosiny zawsze stanowią pierwszy krok w ratowaniu każdego związku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty