środa, 19 października 2016

Telefon nie dzwoni tylko przychodzi sms

Przychodzą do mnie sms z play nieodebrane połączenie Jak ktoś do mnie dzwoni to czasem za pierwszym razem mówi poza zasięgiem czy coś takiego po wykręceniu drugi raz się dodzwaniają, a międzyczasie przychodzi do nie sms. Tel nam ustawiony na zasięg Play, dopiero jak zasięg ginie to telefon przełancza się na inną sieć. Problemy z połączeniami, sms-y o nieodebranych połączeniach nie przychodzą lub przychodzą na drugi dzień.


Telefon pokazuje pełny zasięg a połączenia nie ma. Notorycznie nie dostajesz powiadomienia o otrzymanej wiadomości SMS?

Twój smartfon przeraźliwie wibruje zamiast dzwonić w rytm ulubionej piosenki? Najczęściej okazuje się, że nie jest to żadna usterka mechaniczna, czy problem z oprogramowaniem, tylko zwykłe roztargnienie użytkowników. Co może powodować ten kłopot? Co mam zrobić wiedządz że mój chłopak mnie kocha ale nie odpisuje na sms-y i nie dzwoni? Jeśli odtworzenie nie rozwiąże problemu, skontaktuj się ze Wsparciem Apple, a następnie wykonaj kolejne czynności w celu złożenia zgłoszenia.


Posiadam LG swift w orange i mam ten sam problem. Po przełożeniu karty dojdzie z smsów na raz.

A tak to ja mogę wysyłać dzwonić i wszystko tylko nie otrzymywać smsów. Kartę sim wymieniłem na nową telefon oddałem do serwisu wgrali mi nowego softa i dzisiaj znowu tak robi. Nie wiem czemu tak się dzieje.


Wiem, że chcesz mieć faceta tylko dla siebie, ale nie zapominaj, że on też chce mieć siebie tylko dla siebie. Daj mu odpocząć, to oddzwoni. On ci się podobał, ty jemu nie. Nie tylko kobiety grają w dziwne gierki – faceci też. Wielu nie ma odwagi powiedzieć wprost, że nie jesteś w jego typie.


Najgorsze jest to że przez jakieś 2-godziny niekiedy nie da się do mnie do dzwonić, ja o tym nic nie wiem dopiero potem jak ja do kogoś chce za dzwonić to się do dzwaniam i przychodzą sms że ktoś do mnie dzwonił. Ani sms ani połączenia do mnie nie dochodzą. Nie jest to sytuacja która dzieje się codziennie ale jest uciążliwa.


Witam, mam następujący problem, chciałem wykonać przelew, w momencie kiedy powinienem wpisać sms ko ten nie przychodzi do mnie na telefon, spróbowałem kilka razy i nic, po 2h przyszła do mnie masa sms kodów. Cześć, nie mam pojęcia co jest grane. Plus GSM uruchomił usługę Kto dzwonił?


SMS o przychodzących połączeniach.

SMS zostaje wysłany do klienta w następujących sytuacjach: ktoś próbował się dodzwonić, ale klient miał wyłączony telefon, ktoś próbował się dodzwonić, ale klient był poza zasięgiem. Takie podejście ma zapewne na celu domyślnego informowania użytkownika o wszystkich zdarzeniach na telefonie. System Android nie chce żebyśmy przegapili SMS jeśli mamy wybrane tylko połączenia głosowe.


Co ciekawe to pakiet danych śmiga normalnie. Sprawdzałem na sprawnych telefonach i na wszystkich jest tak samo. Sprawdź czyj to numer telefonu, kto telefonował? Mam ten sam problem, przychodzą smsy i mogę wysłać smsy ale nie mogę dzwonić przy próbie łączenia pokazuje mi że sieć komórkowa niedostępna choć na pasku mam kreski siły sygnału działa mi tylko na preferowane sieci LTE, na innych nie mam sygnału. Przełożyłem kartę SIM do drugiego portu Nano i tutaj działa bez zarzutu.


Od jakiegoś czasu zauważyłem ze gdy podczas rozmowy próbuje dodzwonić się do mnie trzecia osoba to nie słyszę charakterystycznego piknięcia. Mam i zawsze miałem wyłączone połączenia oczekujące. Jeśli dobrze pamietam to było tak ze potem miałem w liście połączeń nieodebrane od tej.


Jeśli jestem poza zasięgiem lub mam wyłączony telefon to po powrocie do sieci dostaję odpowiedniego SMS. Od godziny dzwoni dokładnie co min. Z własnego doświadczenia: nie dzwonię z wielu powodów, a przyczyna jest jedna.


Mnie się wydaje, że jak facetowi zależy, to dzwoni, nie ma co się oszukiwać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty