piątek, 25 listopada 2016

Ślub cywilny w usa na wizie turystycznej

Nie pytano ich o zadne dokumenty potwierdzajace legalnosc pobytu w USA. Mieli amerykanskie prawo jazdy (ktore wtedy wydawano ludziom na wizie turystycznej ), zapytano ich dodatkowo o dane rodzicow. Zarejestrowali sie i tydzien albo dwa pozniej wzieli slub cywilny w tym samym City Hall.


Ślub cywilny w usa na wizie turystycznej

Na Wiza Turystyczna, Następnie Powrót do domu do ubiegania się o wizę imigracyjną. USA na wizie turystycznej – HAWAJE – ŚLUB ZA GRANICĄ. Hawajach z Coconut Wedding. W większości przypadków, można wjechać do Stanów Zjednoczonych, ożenić, a następnie powrót do kraju. Ale, uzyskanie wizy turystycznej, lub wprowadzania do Stanów Zjednoczonych na podstawie wizy turystycznej lub bezwizowego, za cel ślub.


MITÓW NA TEMAT WIZY TURYSTYCZNEJ DO USA. Fizycznego zaproszenia mieć jednak nie trzeba. Mam lat, stan cywilny panna. USA zaniesc do konsula a ten poprowadzi sprawe zatwierdzenia zwiazku przesylajac dokumenty do polski. Amerykaninem na wizie turystycznej.


Witam Przyjechałam do USA miesiąc temu do mojego narzeczonego. W urzędzie otrzymałam kopie certyfikatu małżeństwa wraz z dokumentem do wypełnienia w. Jeżeli przyjechałaś do USA w zeszłym roku, a mamy już czerwiec, to idę o zakła że przesiedziałaś swoje miesięcy wbite na formularzu I-94. Jeżeli tak jest, to Twoja wiza w paszporcie to już wyłącznie bezwartościowa, kolorowa wklejka, a nie wiza turystyczna. Czytaj: jak wyjedziesz, to na tej wizie już z powrotem nie wjedziesz.


Witaj, mam nadzieję, że Twoja odpowiedź będzie w stanie mi pomóc. W międzyczasie poznałam swojego ukochanego, z którym teraz mieszkam, i planujemy wziąć ślub. Niestety w tym momencie jestem na “grace period” i moja wiza wygasa września – wtedy też mam lot powrotny do Polski. Generalnie wiza narzeczeńska polega na tym, że po jej uzyskaniu masz dni na wyjazd do USA i ślub z obywatelem USA na terenie USA, w urzędzie w stanie właściwym dla stanu miejsca zamieszkania partnera. Informacje o wizie narzeczeńskiej masz na stronie Ambasady USA.


Gdy w jednej z ostatnich notek wspomniałam, że do USA wjechałam na wizie narzeczeńskiej i miałam dni na zawarcie związku małżeńskiego (czytaj tutaj), dostałam od Was sporo pytań o szczegóły, jak ten proces przebiega. Ponieważ już wcześniej miałam plan, żeby pisać tutaj o różnych formalnościach związanych z wyjazdem do USA, więc i temat wizy Kporuszę na blogu. Miłość nie zna granic, więc z pewnością nie powstrzymają jej zawiłe formalności. Warto wiedzieć, że ślub możemy wziąć również w kraju naszego narzeczonego lub narzeczonej. W tym artykule chcielibyśmy przełamać wszystkie stereotypy dotyczące wyrobienia wizy turystycznej (B-2) do USA, a także krok po kroku przedstawić cały proces, który wbrew pozorom nie wymaga dużo czasu.


W przyszłym roku moja kuzynka zamieszkująca w USA na stałe bierze ślub. Cała rodzina pewnie będzie lecieć. Witam, nie znam się za bardzo na prawie, a to prawdopodobnie trochę skomplikowane. Osoby przybywajace do USA z wiza K-nie potrzebuja wypelniac petycji I-1po slubie.


UWAGA: w niektorych miejscach dstepne jest umowienie sie z urzednikiem imigracyjnym w najblizszym USCIS w celu zlozenia dokumentow ( zamiast przesylania ich do USCIS ). Przyszłe matki amerykańskich obywateli nie mają najczęściej problemu z otrzymaniem wizy turystycznej do Stanów Zjednoczonych, ponieważ ich status społeczny i finansowy w krajach, z których przyjeżdżają przekonuje urzędników w ambasadach USA, że „turystki” nie zamierzają tu zostać. Przylecialem do USA , bylem miesiecy, potem przedluzylem pobyt o nastepne miesiecy. W tym roku poszedlem do konsulatu ponownie w celu uzyskania promesy wizy turystycznej. Konsul powiedzial, ze dostane wize, jesli udowodnie, ze przedluzylem pobyt legalnie w USA. Cywilny ślub w urzędzie kosztuje $75.


Ceny ślubów w kapliczkach różnią się zależnie od pakietów. Dodatkowo za ceremonię w każdej kapliczce powinno się urzędnikowi zapłacić napiwek min. Udało mi się dziś otrzymać wizę turystyczną do USA (B-2), pomyślałem więc, że napiszę tu garść przydatnych pora jak się przygotować do wnioskowania o wizę. Dla Państwa wygody w recepcji konsulatu Ambasady USA w Warszawie znajduje się foto budka, w której można zrobić zdjęcie o wymaganym rozmiarze i formacie.


Koszt wykonania zdjęcia wynosi PLN. Automat nie przyjmuje nominałów większych niż PLN i nie wydaje reszty, można również płacić kartą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty