wtorek, 15 listopada 2016

Romantyczne wyznania miłosne

Dobrym pomysłem na wyrażenie uczuć i pokazanie drugiej osobie, że zależy nam na niej, jest wysłanie do niej smsa z krótkim aforyzmem, wierszem lub miłosnym wyznaniem. Jedno wiem na pewno – Gdy gwiazdy na niebie zbledną, Chcę być przy Tobie I powiem Ci coś o sobie: Jesteś miłością mojego życia. Bądź oryginalny - wyznaj swoją miłość!


Znajdziesz tutaj szczere wyznania miłosne, gotowe teksty, które posłużą jako miłosna inspiracja. Konkurs walentynkowy „Miłości niejedno ma imię…” trwał tydzień. Przez ten czas nadsyłaliście do nas swoje wyznania, czym jest dla Was miłość.

Jury urzekły słowa Anny Andrzejak: „Moja miłość to uczucie bezpieczeństwa, świadomość, że mogę liczyć na pomoc i wsparcie, kiedy już sama sobie nie radzę. Miłosne smsy, teksty miłosne, wierszyki miłosne na dobranoc. Wiersze miłosne to jeden z najpopularniejszych sposobów okazywania uczuć - skradną serce nawet najbardziej nieśmiałej osoby. Oto najpiękniejsze wiersze miłosne dla niej i wiersze miłosne dla niego.


Wykorzystaj je i wyznaj w ten sposób swoje uczucia! Możesz mieć pewność, że zaskoczysz tym gestem ukochaną osobę! Zobacz odpowiedzi na pytanie: jakie milosne teksty do niego ? Na zawsze będziesz w moim sercu zawsze.

Najpiękniejsze wyznanie miłości. Jakie jest dla was najbardziej romantyczne miłosne wyznanie w poezji lub literaturze lub muzyce? Plakaty miłosne są również doskonałym sposobem na wyznanie ukochanej osobie swojej miłości. Jeśli jesteś w kimś potajemnie zakochany, romantyczny plakat to idealny sposób, aby poinformować tę osobę, że o niej myślisz. Możesz to zrobić anonimowo, lub podając swoje nazwisko, jeśli jesteś osobą nastawioną na wyniki.


Romantyczne wierszyki miłosne dla niej. Wyznanie miłosne Julii do Romea. Walentynki czy nawet przy oświadczynach – to chyba najpiękniejsze szczere wyznanie miłości. Poniżej – kilka propozycji na takie krótkie wierszyki. Upewniłem się, że potrafię odstawić ten strach na bok, który powstrzymywał mnie przed wyznaniem Ci uczucia, które nas połączyło.


Im więcej pragnę wyrazić, tym mniej słów posiadam. W takich chwilach po prostu chcę podejść, chwycić Cię za rękę, stanąć twarzą w twarz, pocałować i poczuć to wszystko: miłość, pasję, pożądanie, tę chęć bycia razem, pomimo wszystkiego. Okazuje się, że jeśli już jesteśmy zakochani nie czekamy z wyznaniem uczucia.


Chcemy o nim mówić i słuchać. Co ciekawe, aż kobiet lubi mówić o miłości często i bez powodu. Dwie róże w wazonie są stołu ozdobą, a komentarz jest rozmową, między mną a Tobą.


Więc dla dalszej miłej naszej znajomości, wysyłam serduszko w dowód wdzięczności.

Wierszyki miłosne Miłość moja to Ty, moje złote sny, moje spełnienie marzeń, splot szczęśliwych zdarzeń, Twoje pocałunki na dobranoc, Twój uśmiech budzący mnie rano. Opublikowano w SMS miłosne po polsku. Kocham Cię, dwa proste słowa, a tak wiele znaczą. Tak niedawno się poznaliśmy, a ja zdążyłam się tak mocno w Tobie zakochać. Czyżby sprawiły to Twoje piękne słowa, które wypowiadałeś d. Twoje oczy sa jak gwiazdy, nic dziwnego że gdy patrzę na te na niebie, wydaje mi się że widzę Ciebie, że wpatruję się w wszechświat Twoich oczu.


A tak na poważnie, to wyznanaia miłosne wole te realne i prawdziwe jak śnieg w zimie, czy żniwa w sierpniu, a nie te w książkach. Może nie tyle wyznanie, co cały obraz miłości najbardziej podobał mi się w książce Milana Kundery Nieznośna lekkość bytu. Miłosne opowiadania, opowiadania o miłości napisane przez życie, e-opowiadania, historie miłosne.


To pytanie ma już najlepszą odpowiedź, jeśli znasz lepszą możesz ją dodać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty