piątek, 18 listopada 2016

Brak czulosci ze strony mezczyzny

Mnie nauczono czulosci poprzez dotyk i usmiech, na poczatku to ja sie na to nie godzilam a teraz to sama sdie przxytulam sproboj tez ocieplic otoczenie moze nawetbprzeslodzic to juz tak jest ze na takie slodkie reagujemy czuloscia a jak jestescie blisko intymnie to go obejmuj i po stosunku tez go obejmuj nawet jak nie chce , widzisz on nawet pewnieniezauwazyl zejest cos nie tak smutne ale. Co oznacza brak czułości ze strony młodszego mężczyzny? Teraz mowi ze nie ma ochoty poprostu i nie podnieca go mysl seksu i nie ma juz ani czulosci ani seksu. Ja do tej pory wieszlam sie na nim calowalam itp zeby chociaz czlosc byla ale to jest jednostronne i przestalo mi to tez sprawiac przyjemnosc.


A potem zaczekaj spokojnie, tez badz nieco obojetna. To moja rada nie twierdze ze najlepsza ale mozesz to przemyslec.

Moj zwiazek sie rozpadl, najpierw byl brak czulosci potem rzadsze spotkania, klamstwa. DZis jest mi ciezko, ale mysle ze to bylo nieuniknione cokolwiek bym zrobila wtedy. Ale permanentny brak okazywania sobie uczuć gestami, ograniczanie erotyki do sypialni kończą się zanikiem erotyki wszelkiej.


Więc o ile nie ma co podnosić larum po krótkim czasie braku dotychczasowych gestów ze strony partnera, to warto się zastanowić, co jest przyczyną. Brak czułości ze strony żony bądź partnerki. Nawet jeśli wątpi w to, czy nas kocha i czy jest oddana. Nawet, jeśli angażuje się tylko trochę. Zaczne od tego ze jestesmy ze soba dopiero rok czasu i razem mieszkamy od 8miesiecy.


Większość z nas i tak nie zauważa różnicy.

Nasz zwiazek jest udany i bardzo sie kochamy z czego nie mam zadnych watpliwosci a jednak jest cos co strasznie mnie dreczy i nie umiem sobie z tym poradzic. Brak okazywania uczuć ze strony mężczyzny. Ze tak jak tata czy mama powiedzieli tak tez mialo byc i tak bylo. Bylismy razem na urlopie w jego rodzinnym domu. Ja staram sie mowic mu co czuje.


CZY BRAK CZUŁOŚCI TO BRAK MIŁOŚCI? PL - Poradzcie mi prosze jestem w zwiazku z super facetem i bardzo go kocham on. Przed ślubem nic nie wskazywało na brak zainteresowania seksem ze strony mojego męża.


Po ślubie, w tym czasie gdy powinniśmy być sobą zafascynowani móż mąż zupełnie sie mną nie interesował. Druga wydaje się tego nie zauważać. Jedna strona mówi nie, druga uparcie tego nie słyszy.


Sytuacja jest oczywista dla wszystkich - oprócz osoby zainteresowanej. Julian Tuwim określił to w zabawny sposób: kobieta nie goni za mężczyzną, bo kto kiedy widział, żeby pułapka goniła mysz? Owszem, ale ma być w nim coś ciepłego: miły wyraz twarzy, uśmiech i brak zaczepności. Zaczepność krotochwilna, tak.


Ale bez przepychania, siłowania, agresji, bo wtedy mężczyzna się przestawia na tryb rywalizacji. Może się pobawić w wojnę z kobietą, ale po rozgrywce pójdzie poszukać na życie tej, która da mu czułość. Są jednak związki, w których tylko jedna ze stron potrafi okazywać czułość lub czułość między partnerami jest symboliczna, okazjonalna.

Przede wszystkim brak czułości w związku nie jest jednoznaczny z tym, że między ludźmi nie ma miłości. Nie wskazuje również na to, że partner nas nie kocha. Ten problem u mnie narasta i uróśł do wielkiego. Otóż moj mężczyzna, ktory na codzien mnie szanuje i twierdzi ,ze mu na mnie bardzo zalezy, ma problemy z bliskością. Nie potrafi sie przytulic, lub mnie przytulic, o pocalowaniu z jego strony nie ma mowy, w nocy spimy jak kolezenstwo, a nie jak par.


Brak szacunku ze strony mężczyzny - po tym powinnaś zerwać! Podstawą do budowania czegokolwiek jest partnerstwo i właśnie okazywanie sobie szacunku. Proszę Was o opinie bo już sama nie wiem co mam myśleć o moim partnerze. Jesteśmy ze sobą od września ubiegłego roku i od samego początku mój pan nie okazuje mi czułości. On nie ma czasu by być przy mnie.


Boję się, że tak już będzie zawsze. On obiecuje, że jak sprzeda część pola i kupimy mieszkanie nie będzie tak często zajmował się gospodarką, że będzie czas spędzał ze mną. Z jednej strony bardzo Go kocham i nie chcę Go stracić, z drugiej strony - moje obawy. A może Twoja partnerka straciła zainteresowanie życiem domowym i nie poświęca czasu rodzinie? Coraz częściej przychodzi późno z pracy i tłumaczy się zmęczeniem, gdy prosisz o pomoc, np.


Mimo tego zawsze znajduje wystarczająco dużo czasu i energii na swoje hobby lub spotkania ze znajomymi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty