czwartek, 3 listopada 2016

Cieknie olej z piły spalinowej stihl

Olej bez prowadnicy pilarka podaje szeroko i bogato, ale jak założę prowadnic, to łańcuch suchy a olej kapie mi na buty. Prowadnica czyściutka, rowek, oczko, etc. Szpilki nie wyciągnięte, jest jeszcze mnóstwo gwintu. Olej wylatuje z tej gumki, ale po wykonaniu kilku cięć przestaje lecieć i smarować prowadnicę.


Cieknie olej z piły spalinowej stihl

W serwisie bez zaglądania do pilarki stwierdzili, że to pompka oleju - w domu przejrzałem pompkę i jest czysta, jak nowa, zresztą cała pilarka ma lata i jest bardzo mało używana. Najprawdopodobniej, a raczej na pewno, olej cieknie ze zbiornika oleju ( pęknięty, itp. może po postu korek nie trzyma), albo z pompy oleju ( uszkodzona). Tak, czy tak nie zaszkodzi dać do reklamacji. Niestety, taki sprzęt ma wykonać daną pracę, powiedzmy tydzień, lub miesiąc i do kosza.


Stihl hp czy Stihl hp ultra Witam wszystkich, jestem tu nowy więc wybaczcie błędy. Mam pytanie dotyczące oleju a konkretnie jaki wybrać do pilarki spalinowej Stihl ms2i ms231. Do tej pory w ms2zawsze do mieszanki lałem Stihl hp(ten czerwony) ale kilka znajomych stwierdziło ze Stihl hp ultra jest duzo lepszy a ms2jest.


Bo np moja cieknie na odpowietrzniku jak naleje do pełna olej - ale mało i potem przestaje. Widocznie cos bylo z nim nie tak jak lecialo od samego poczatku a od niedawna pojawiala sie. Witajcie, mam problem z tą pilarką: wycieka mi olej smarujący łańcuch. Wydaje mi się, że olej wylatuje po osi napędowej pilarki, pomyślałem że jest tam jakiś simering, więc rozebrałem ten bok pilarki. Co mnie jako pierwsze zaskoczyło to pod pompką oleju jest sobie kulka łożyskowa.


Cieknie olej w miejscu, gdzie przewód olejowy wchodzi do karteru - do pompki olejowej. OLEJ CIEKNIE (DOSYĆ MOCNO) TYLKO PODCZAS PRACY. Specjalnie sprawdziłem i pozostawiłem piłę na noc w jednym miejscu i rano pod piłą nie było śladu po oleju.


Ale gdy odpalę to już po krótkim czasie. Tartak z piły spalinowej - Duration:. U mnie też cieknie olej, była już raz w serwisie niby coś wymienili. Jedak nadal cieknie trochę mniej ale jednak nie do przyjęcia - wielka plama pod pilarka po kilku dniach nie używania. Może była jakaś seria wadliwa.


Co prawda jest gwarancja, ale ciagle odsyłac piłę do serwisu to nic przyjemnego. Jak zbudowany jest układ smarowania w piątce NAC Napisz komentarz. Odwdzięczymy się super treścią i dobrymi radami.


Cieknie olej z piły spalinowej stihl

Sąsiad kupił też z marketu jakiegoś NAC-a 45-5KM mało co używana a już cieknie olej do smarowania łańcucha, rozkrciliśmy ją, przeczyściliśmy, pododopasowywaliśmy wężyki i resztę guowych i plastikowych elementów, było dobrze kilka cięć i dalej cieknie. Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Jedną z najpowszechniejszych usterek samochodów z dłuższym stażem są wycieki oleju.


Jeżeli wyciek jest świeży można go stosunkowo łatwo zlokalizować. Gorzej jest w przypadku gdy olej zdążył już zabrudzić większą część silnika lub skrzyni biegów, wówczas aby sprawdzić, w którym miejscu dochodzi do wycieku trzeba. Pracuje dorywczo w lesie wraz z kolegą który posiada Husqvarna 4i nie chce robić antyreklamę nie kupiłbym jej duża cena brak mocy trudno odpala i więcej pali. Po dłuższym staniu pali za trzecim razem nigdzie nie cieknie nic się nie luzuje a jaka moc. Olej wyciekał aż się zatarła pompka smarowania i teraz olej cieknie, a smarowania łańcucha nie ma.


Dodatkowo zgubiłem paragon od tego bubla, i kupiłem pilarkę w obi najtańszą, z myślą, żeby robota nie stała a tą oddam do serwisu. O dziwo kupiłem pilarkę handy power. Przesiadłem się z piły spalinowej, którą trafił szlag, bo ktoś raz nie dał oleju, a drugi raz zła była mieszanka.


Efekt zatarty tłok i porysowany cylinder, pierścienie popękały i ledwo je wyciągnąłem z rowków w kawałkach. Piła była markowa Stihl, ale w tego typu piłach spalinowych, jest bardzo kiepskie chłodzenie. Sprawdzone sklepy na Skąpiec.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty