niedziela, 13 listopada 2016

Notka sms play jak wyłączyć

Od lipca rozszerzyliśmy funkcjonalność usługi Informacje o próbie połączenia o Notkę SMS. Teraz nie tylko otrzymacie informacje o nieodebranych połączeniach, ale dzwoniący będzie mógł wysłać Ci krótką Notkę SMS! W rozszerzonej wersji każda osoba dzwoniąca do klienta Play gdy jest poza zasięgiem bądź niedostępny usłyszy następujący komunikat: Abonent chwilowo.


Na stronie Play jak w pomocy wpiszecie notka SMS to nic nie pokazuje. Tu jest sposób aby wyłączyć usługę Notka sms w Play , wielu z nas nie lubi poczty głosowej a Play standardowo uruchomił Notkę sms za która odbierający nie płaci ale dzwoniający już tak za połączenie. Kolejny powiedział , że to wina producenta i muszę soft w telefonie.

SMS o treści DEAKT NSMS wyłącza Notkę, ale czy przywraca poprzednie funkcjonalności? Ja tego nie stwierdziłem, a jak działa teraz trudno mi powiedzieć, bo z tą sługą to chyba ciągle eksperymentują czyt. U siebie stwierdziłem, że mam aktywną opcję „Nie wysyłaj gdy zajęty” usługi Kto dzwonił. Jak informuje serwis BlogPlay. Play, Marcina Gruszkę, testy nowej usługi właśnie zostały podane oficjalnie do wiadomości.


Usługa, którą może przetestować każdy abonent sieci Play nazywa się Notka SMS. Usługa Notka Sms w Plusie , skąd się wzięła? Do tej pory taką usługe miał Play i włączył ją swoim klientom bez ich wiedzy i zgody,dopiero jak sprawa nabrała rozgłosu to Play udostępnił jakieś kody żeby można było to wyłączyć.

Czy prawdą jest że świadczycie usługę NOTKA SMS bez żadnego regulaminu? Jezeli nie ma regulaminu to w jaki sposób mam się zapoznać z działaniem danej usługi w tym akurat przypadku Notka SMS. Notka to usługa NIEPRZEMYŚLANA, wprowadzana w BANDYCKI sposób i dla podejrzewamże dla większości klientów Play ZBĘDNA i narażająca także bliskie nam osoby na koszty. Play4You, przy okazji, jak już wspominam swoje przeboje z play, to wspomne o dzisiejszym odkryciu: Mama, nie ma od zawsze włączonej poczty glosowej. Dzisiaj zauważyłem opłaty na numer mamy z mojego stacjonarnego tel.


A ze stacjonarnego nie dzwonie na play bo akurat Wasza sieć nie łapie sie do puli bazpłatnych minut w abonamencie. Jak wyłączyć usługę subskrypcyjną (SMS MT, SMS). Koszt takiego SMS-a wynosi tyle ile koszt zwykłego SMS-a w Twojej ofercie. PLAY testuje usługę Notka SMS. Notka SMS to propozycja dla osób, które nie używają poczty głosowej.


Opis usługi: Jeśli chcesz wiedzieć kto do Ciebie dzwonił i po co, włącz SMS Notkę beta. Zobacz jak wyłączyć dowolną usługę subskrypcyjną ( SMS o podwyższonej opłacie). Na razie w trakcie testów ale u mnie działa bezbłędnie. Formuła Play na kartę starter - Jak wlączyć stan darmowy w Play?


Wyłączenie Poczty Głosowej Lite jest możliwe tylko wtedy, gdy mamy już wyłączone inne usługi poczty, takie jak poczta e-mail czy poczta PRO. Jak wylaczyc blokade sms premium w Play ! Fresh, przekierowania i notka sms. Witajcie, Mam ci ja Play Fresh.

Jest jeszcze inny sposób wyłączenia tej usługi. Po wysłaniu otrzymuje się sms-a zwrotnego że usługa będzie wyłączona w przeciągu godzin. Play - Notka SMS beta Piotr M x. Czy ktoś wie jak rozliczać VAT przy. Przekierowania na pocztę głosową są bezpłatne, za inne płacisz jak za połączenie z sieci PLAY na wskazany numer.


Aby poznać cenę należy odczytać drugi znak numeru 72XXX. P SMS START W SMS START W MMS START. Co to jest za gówno i jak je wyłączyć skoro Plus twierdzi ,że mam blokadę i oni nic z tym już nie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty