czwartek, 13 grudnia 2018

Facet starszy o 12 lat

Na przykład prorok Mahomet był starszy od swojej żony o ponad lat, przy czym ożenił się z nią, gdy ta miała lat albo 7. Facet lat starszy - Netkobiety. Tylko, że on jest starszy ode mnie o lat (ja mam lata) mi to nie przeszkadza, ale nie wiem jak jemu. Nie długo nasza koleżanka, która też była na tej wycieczce ma urodziny i nas na nie zaprosiła więc wtedy się z nim pewnie zobaczę.


Wielu tu na forum przekonywało mnie że jestem tylko zabawka dla niego, bo nie będzie chcial być z taką małolatą. Co sądzicie o związku ze starszym facetem np.

Było w życiu kilka sytuacji w których miało to mniejsze lub większe znaczenie ale nigdy o niczym nie przesądzało. Zawsze nieświadomie szukałam dojrzałego odpowiedzialnego mężczyzny. Moja kuzynka wyszła za faceta ,który jest starszy od niej o lat (ślub cywilny) i przez pare miesięcy mieszkali osobno ,bo się dogadać nie mogli , natomiast moja kuzynka upodabnia się do mnie , jej facet(bo po rozwodzie jest) ma lata a ona jest w moim wieku , na poczatku jak go przyprowadziła do rodziny to tak dziwnie było ,a. Mój facet jest starszy ode mnie o lat.


Uwielbiam czuć się przy nim jak mała. Mój szwagier jest starszy od siostry o lat i jest to jeden z najlepszych ludzi, jakich w życiu poznałam. A poznać dobrego człowieka na partnera życiowego nie jest łatwo, więc jeśli tylko wiek cię martwi, to chyba niepotrzebnie.


Dla mnie, lekkiej trzpiotki, wspaniale!

Zmarszczki przy uśmiechu są przeurocze i mogłabym się w nie wpatrywac godzinami. Rodzice nie mogą tego wszystkiego pojąć bo jakim cudem facet w wieku czy lat nie miał żony i gromadki dzieci- no cóż nie każdemu w życiu się uklada. Nie oszukujmy się , że starszy facet o 1111lat to dobre rozwiązanie ,facet po czterdziestce to już pewne problemy niekiedy z prostatą, to siwe skronie.


Inteligencja u mężczyzn jest naprawdę bardzo seksowna. Bywa też, że starszy facet ma poczucie, że nie jest w stanie sprostać potrzebom erotycznym młodziutkiej wybranki, a to dla niego jest ciosem. Może też zwyczajnie brakować mu tematów do rozmów z nią, gdyż ona nie jest w stanie powiedzieć mu nic, co by go zafascynowało.


Po prostu zbyt małą ma wiedzę o życiu i świecie. Nie pytam o związek ona on 3 ale na przykład ona on 45. Więc zacznę od tego, że mam lat. Przez lat byłam w udanym związku partnerskim z mężczyzną starszym o lat. Związek rozpadł się naturalnie.


Nie wystąpiła zdrada, oszustwa, kłótnie. Od pewnego czasu spotykam się z mężczyzną starszym o ode mnie. Moi rodzice nie wiedzą nic o tym, ponieważ jest to ich znajomy. Czy facet lat ode mnie starszy może się we mnie zakochać ? Gdy ja wypowiedziałam się na forum w moim wątku dot.


Jestem teraz ciekawa, co Tobie powiedzą!

Kiedyś wręcz wypadało, żeby to mąż był starszy od żony. Dziś raczej szukamy partnera wśród rówieśników, ewentualnie starszych o rok czy dwa. Nadal są jednak kobiety, które wybierają starszych. Mało która z nich ma jednak na tyle wyobraźni, by pomyśleć, jak jej związek będzie wyglądał za dwadzieścia lat. Jeśli twój starszy o lat facet ma za sobą kilkuletni, poważny związek, który zakończył się zdradą, on może być o ciebie chorobliwie zazdrosny.


Pamiętaj, że im większy bagaż doświadczeń, tym więcej skrywa się w nim demonów przeszłości, które mogą ci skutecznie zatruć życie. Moj jest starszy o lat, taki facet to skarb, ułożony, wie czego chce w życiu, prawdziwy gentelmen, nie to co facecie z mojego pokolenia, którzy nie wiedza co to szacunek,sa zazwyczaj na utrzymaniu rodziców w dodatku, Masakra. Co zrobić gdy chłopak który ci się podoba, dowie się o twoim zauroczeniu? Ale nie ma co generalizować, bo na.


Miałam równolatów, ale to nie to samo! Czuły, interesujący, troskliwy, z radiowymgłosem. Olga Frycz w jednym z wywiadów zdradziła parę szczegółów ze wspólnego życia z lat starszym partnerem.


Jacek czasem jest zazdrosny o to, że więcej uwagi poświęcam kotom i więcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty