środa, 10 października 2018

Wyciek oleju z piły spalinowej

Witajcie, mam problem z tą pilarką: wycieka mi olej smarujący łańcuch. Wydaje mi się, że olej wylatuje po osi napędowej pilarki, pomyślałem że jest tam jakiś simering, więc rozebrałem ten bok pilarki. Co mnie jako pierwsze zaskoczyło to pod pompką oleju jest sobie kulka łożyskowa. PS-1Dolpime co pracowała w lesie wdzień wdzień przez około 10lat a jest dalej w bardzo dobrym stanie i nie ma problemów z wyciekiem oleju itp. Dzisiaj pierwszy raz odpalałem piłę z tematu po okresie zimowym.


Okazało się, że nie podaje oleju na łańcuch za to strasznie leje się pod spodem. Piła dosyć nowa, w tamtym roku oddawałem do serwisu bo nie podawała oleju na prowadnicę. Fachowcy zdiagnozowali zapchaną pompkę oleju, wyczyścili ją i po. Jak będziesz reklamować to powiedz, że oleju jest ponad standardowy wyciek.


Z tego co napisałaś to wyciek jest dosyć duży, większy niż zmieści się w małym przewodzie. Nie daj sobie w takim razie powiedzieć, że z każdej piły musi coś pocieknąć. Tematy o wyciek oleju piła, Pilarka łańcuchowa BOSCH - wyciek oleju, Makita DSC wyciek oleju. Naprawa piły spalinowej Makita DCS- wyciek oleju.


Sprawdź jak poradzi sobie z tym serwis Domitech ! Diagnoza problemu W serwisie Domitech zawitała wiosna, a w raz z nią, klienci zaczęli przynosić narzędzia do prac ogrodowych czy działkowych. Do naprawy została oddana pierwsza piła spalinowa. Jedną z najpowszechniejszych usterek samochodów z dłuższym stażem są wycieki oleju. Jeżeli wyciek jest świeży można go stosunkowo łatwo zlokalizować.


Gorzej jest w przypadku gdy olej zdążył już zabrudzić większą część silnika lub skrzyni biegów, wówczas aby sprawdzić, w którym miejscu dochodzi do wycieku trzeba. Jaki kupić łańcuch do małej piły spalinowej Stihl MS 180. Witam, mam wyciek oleju z zaznaczonego miejsca na obrazku: czy powinna być tam jakaś zaślepka? Zaślepka (śrubka) kosztuje w serwisie około 2zł.


W tej oto produkcji prezentuję naprawę dziurawego zbiornika na olej w pile spalinowej Husqvarna. Dziury powstały w wyniku odbicia i uderzenia klocka. Zbiornik jest wykonany z aluminium.


Panowie, wiadomo coś o tym wyciekaniu oleju z pilarek NAC. Moja raz była na serwisie ale nadal z niej cieknie. Kiedy ostatnio zadzwoniłem do serwisu to zaczął gosciu gadać że one tak maja itd. Pompka oleju do piły na Allegro. Zróżnicowany zbiór ofert, najlepsze ceny i promocje.


Wejdź i znajdź to, czego szukasz! Nigdy wcześniej nie korzystałem z piły spalinowej więc nie mam z czym porównać. Dla mnie jest to ekstra urządzenie, które dodatkowo jest proste w obsłudze.


Używam jej do prac domowych (drewno do kominka, porządek na działce, itp.) i uważam, że większa moc do takich prac to przesada - ta jest już dla mnie za duża! Dopuszczalny wyciek oleju to ~ 20g. Polecamy po skończonej pracy piły, poluzować korek oleju w celu szybszego wyrówniania ciśnienia. Wyciek oleju na postoju - jak przeszkadza to można tą śrubkę od spodu ustawić w innym położeniu i wtedy nic nie wycieknie, nawet przy pracy;). SB części do pilarek spalinowych stihl honda gcv 1części do pilarek elektrycznych piły -części głowica komora pływaka nac 2oleomac 9nóż do muray dolpima ps 1UNIWERSALNE 3korek tarcza do wykaszarek.


Szybki i podstawowy przegląd pilarki łańcuchowej. Jak poradzić sobie z zalaną piłą spalinową. Jeśli można tego uniknąć, nie używaj piły, jeśli jesteś blisko innej osoby.


Jeśli obecność drugiej osoby jest konieczna, nigdy nie stój z prowadnicą skierowaną w kierunku tej osoby, aby nie narażać jej na trafienie odłamkami wyrzucanych z łańcucha, lub w przypadku samego zerwania łańcucha. Korzystanie z forum bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty