środa, 3 października 2018

List do przyjaciela ktorego kocham

Pisarz wycofał się z życia publicznego i do swoich przyjaciół rozesłał niniejszy, pożegnalny list. Napisz list do przyjaciela w którym wyjaśnisz rolę ducha świętego w życiu człowieka. Chrześcijanin, Jako ten, który Kocha szczerze i niesie pomoc swemu bliźniemu, który Go kocha.


Od przyjaźni do miłości, czyli jak to jest zakochać się w przyjacielu? Znacie się od lat, rozumiecie bez słów i jesteście w ciągłym kontakcie.

Do tego dzielicie zainteresowania, śmiejecie się z tych samych żartów, jeździcie razem na wakacje. Czy poniższy list mogę wysłac chłopakowi na którym mi bardzo zależy i którego nadal kocham! Pomóżcie i odpowiadajcie bo nie wiem co zrobic (to pytanie jest do poprzedniego wątka) jjjj! Nie wiem, po co piszę ten list. Nad ranem, gdy Mirka śpi, Irek pisze do ukochanej krótki list i wkłada do jej torebki kopertę z pieniędzmi, które zapłaciła mu za to, że towarzyszył jej na ślubie.


Na weselu zjawiają się również Kuba z Alą. Dziś to ja ci dziękuje, za to że cię mam. Kiedyś o relacji, w której to kobieta zdecydowanie przejmuje inicjatywę i kontrolę, mówiło się: „W tym związku to ona nosi spodnie”.

Pisze ten list, ponieważ bardzo długo się nie widzieliśmy i strasznie tęskno mi do Ciebie! Ach, najdroższy, kiedy się znów zobaczymy? Gdy myślę o Tobie moje serce zaczyna bić coraz szybciej, oddech staje się mniej regularny. Przyjaciel - ktoś, przed kim można głośno myśleć. Trzeba wielu lat by znaleźć przyjaciela, wystarczy chwila by go stracić.


Stanisław Jerzy Lec Ja wiem, że w wiecznym kole przemian zapadnie wszystko jakby w morze, że minie czas i minie ziemia i to, com kochał i com tworzył. Chciałam Cię znać, jak nikt nigdy dotąd… Niech inna miłość nie przychodzi, niech nie puka do drzwi mego serca, one są zamknięte na stalową kłódkę do której tylko Ty masz klucz. Być może teraz swoją miłością obdarowywujesz inną, ale wiedz, że nikt nie może kochać tak jak ja. Praca jest dla człowieka a nie człowiek dla pracy i ,,W miłości siła, miłość to najpotężniejsza broń To moje dwa motta życiowe Panie wlej w moje ręce łaskawość, by nikogo nie zraniły.


Wlej w moje mięśnie siły bym z łatwością znosiła znoje ziemskiej wędrówki. Chciałabym podzielić się z Tobą moimi przemyśleniami, które ostatnio tak bardzo absorbują moje myśli. Tęsknię, gdy Cię nie widzę, a moje łzy są coraz częstsze. Przez sen kocham cię sto razy bardziej, a w dzień tysiąc razy mocniej.


Po prostu kocham Cię najbardziej na świecie i dlatego żyć bez ciebie nie mogę. To co mam to za mało, za mało do szczęścia, za dużo do łez. Kocham Cię i będę to powtarzała wiecznie!


Wiem, że nie rozstaniemy się do tego czasu, bo to, co jest miedzy nami, to coś poważnego – twierdzi Szymon z Warszawy.

Więc Ty także schowaj mnie głęboko na dnie swojego serca. W moim masz pokój i własne łóżko. I choć ciężko mi jest tak odchodzić, to wiedz, że tak będzie lepiej. A kiedy pomyślisz by napisać do mnie, to zastanów się dwa razy czy znów chcesz mnie zranić.


Póki co nie zmieniasz się na lepsze i nie jest tak jak kiedyś. Oliver Goldsmith) DOM Z PAPIERU. Wolny czas sprzyja refleksjom i przyjrzeniu się naszym relacjom z Najwyższym. List do przyjaciela Witaj, J. Przede wszystkim dziękuję Ci za pomysł przeczytania „Chaty”. Możliwe ze się nie odczytasz ponieważ pisze nie wyraźnie.


Nic nie jest w stanie powiedzieć „kocham Cię”, lepiej niż list miłosny. Napisz do swojego chłopaka list miłosny – dzięki temu jeszcze bardziej się w Tobie zakocha. Jeśli uważasz, że list miłosny jest zbyt ckliwy i przez to niedoceniany przez mężczyzn, zdecydowanie się mylisz.


Zastanów się jeszcze raz, bowiem nawet najtwardszy facet topnieje jak masło po otrzymaniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty