wtorek, 9 października 2018

Paczka pocztowa ekonomiczna ile idzie

Ile idzie paczka pocztowa ekonomiczna? Ile średnio idzie paczka pocztowa ekonomiczna z Wrocławia do woj. Spółka skarbu państwa, zajmująca się świadczeniem usług pocztowych (listy i paczki), bankowo-ubezpieczeniowych – poprzez spółki z Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej (Bank Pocztowy i Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych) oraz usług logistycznych. Wpłaciłem pieniądze w poniedziałek.


Czy przyjdzie mi paczka do piątku ? Przy ekonomicznej paczce poczcie wcale się nie śpieszy, niekiedy można nawet stwierdzić, że biorą ją przy okazji jak listonosz ma za dużo wolnego miejsca w aucie. Paczka ma przyjść z Ostrzeszowa do Nowej Soli. Zdecydowanie lepiej dopłacić na priorytet.


Ja kupiłem książkę wpłaciłem kasę 30. I czy jest jakiś sposób sprawdzenia gdzie się znajduje gdy nie posiadam tych numerów nadania. Zamówiłam koszulkę w piątek na allegro wieczorem i kiedy ona może przyjść ? Jeśli chodzi o Pocztę Polską, to teoretycznie przesyłki ekonomiczne, czyli zarówno paczki, jak i listy, powinny dotrzeć do adresata najpóźniej trzeciego dnia licząc od dnia po tym, w którym wysyłami (jeśli wyślemy po 15:00), albo licząc od dnia w którym wyślemy (jeśli nadaliśmy przed 15:00).


Termin doręczenia nie jest terminem gwarantowanym tylko deklarowanym. Wypełnij online druk nadania paczki, zapłać i zanieś na pocztę. Ile czasu idzie paczka z Polski do Anglii? Wysłałam w zeszły czwartek mężowi paczkę do Anglii. Nadałam ją priorytetem, a on jeszcze nie dostał przesyłki.


I zastanawiam sie czy już się o to dowiadywać, czy jeszcze zaczekać? I które z nas powinno składać reklamację? Ja w miejscu nadania paczki, czy mąż zagranicą? Okolo tygodni paczka ekonomiczna Odpowiedz.


Z ekonomem jest różnie, zdarzało się, że dochodził dnia, ale ja przykładowo kupiłem kurtkę, cienką, nie powinna dużo ważyć i składa się do małych rozmiarów, to nie dość, że. Usługa jest bardzo zróżnicowana i elastyczna, dzięki czemu każdy dobierze ofertę do własnych preferencji. Ile kosztuje paczka pocztowa? Cena wysyłki paczki pocztowej zależy od wielu czynników.


Jest to przede wszystkim masa oraz gabaryty, jak również to, czy jest to wysyłka ekonomiczna czy też priorytetowa. Ja ostatnio miałam taką sytuację, że wysłałam klientowi paczkę. Po tygodniu napisałam do niego maila , czy paczka doszła. Amerykańska firma pocztowa USPS oferuje usługę Global Express Guarantee w ramach której zobowiązuje się dostarczyć paczki do większości krajów na świecie w przeciągu 1-dni roboczych.


Przewóz paczek obsługuje firma kurierska FedEx. Ceny wysyłki zaczynają się od dolarów dla małych paczek. A ile czasu idzie paczka ekonomiczna?


Jeśli wyślemy zatem paczkę w poniedziałek, powinna ona dojść nie później niż w czwartek. W paczce, zgodnie z informacjami zawartymi na oficjalnej. Krakowie natomiast mamy taką promocję że listonosz nosi tylko awiza gdy paczka jest za ciężka :) Co się będzie wysilał, przecież ja polecę odebrać to sobie będę nosił jak se ciężkie zamawiam. Na forum trafiłem oczywiście szukając ile idzie paczka z Portugalii do Krakowa bo moja już tygodnie. Oznacza to, że spodziewany czas doręczenia wynosi trzy dni robocze od momentu nadania.


PRALINKI - ja wysłałem paczkę do Holandii mija miesiąc - paczka nie doszła - moimi pralinkami chyba ktoś częstuje kolegów na poczcie - nich im Dęba staną w gardle, a jak zejdą niżej to. Do mnie paczka dotarła na dwunasty dzień kalendarzowy, z długim weekendem po drodze. Moja paczka opuściła ostatnią sortownię w USA w trzeci dzień wieczorem od zamówienia, ale to tylko dlatego, że nadawca był blisko LA i były tylko dwie sortownie do opuszczenia kraju. Czy ktos z Was wie ile idzie paczka ekonomiczna Polska-Szwecja?


Warszawy i do dzis jej nie mam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty