piątek, 26 października 2018

Brak powiadomień sms huawei

Od wczoraj mam taki problem że nie dostaje żadnego powiadomienia o nowej wiadomości sms. Brak dzwonka, wibracji, powiadomienia na pasku. Dopiero jak się wejdzie w wiadomości to jest informacja przy kontakcie. Telefon czysty, bez żadnych ingerencji. Reset telefonu z wyjęciem baterii nic nie pomógł.


Brak dźwięku powiadomienia SMS - przy aktywnym ekranie konwersacji - napisał w ZPomoc techniczna: Witam, Sytuacja wygląda następująco: przy wyświetlającym się ekranie konwersacji sms, po przyjściu wiadomości nie jest odgrywany dźwięk powiadomienia.

Jeśli wyjdziemy z tego ekranu, lub wygasimy telefon, wtedy dźwięk jest. Brak aplikacji chronionych, nawet w G-Mailu nie wstawimy swojego powiadomienia, zresztą nie działa. Zaczyna się dzwonienie jak szalone po odblokowaniu ekranu bądź podłączenia telefonu (nie robić tego w poczekalni do lekarza itp.) do ładowarki. Tam mozna je sobie odsluchac i ustawic wyswietlanie na ekranie, miganie, wibracje,itd. Odsluchuje, wszystko dziala, wiec zapamietuje.


Niestety nadchodzace SMSy nadal nie generuja zadnego powiadomienia dzwiekowego. Jak ustawie dla nadchodzacych SMS vibre, to tez nic sie nie dzieje. Sposób powinien zadziałać oczywiście, jeśli nie macie wyłączonych powiadomień w aplikacji #128521; W poniższym filmie pokazałem jak można przywrócić powiadomienia z aplikacji Snapchat.

Sam telefon działa bez zarzutu natomiast problemem jest praktycznie brak jakichkolwiek powiadomień. Jeśli nie widzisz powiadomień z określonej aplikacji, otwórz ją na telefonie i sprawdź jej ustawienia, by upewnić się, że powiadomienia są włączone. Huawei PLite- brak powiadomień push.


Możesz też sprawdzić na telefonie ustawienia powiadomień systemowych z aplikacji, by upewnić się, że są one włączone. Po przycisnieciu guzika blokady nie mogę wyłączyć bądź włączyć ponownie urządzenia. Nie pojawiają mi się te funkcje.


Sam telefon nagle mi się wyłącza żąda ode mnie kodu dostępu po włączeniu telefonu. Gdy wpisze kod nagle pojawia mi się brak karty sim ale moge wykonywać połączenia. Od jakiegoś czasu NIE przychodzą mi powiadomienia że jakiś tam nr.


Brak dźwięku przy odbiorze smsa Reklama: W najnowszym buildzie nie mam dźwięku przychodzącego smsa. Wie ktoś co może być tego przyczyną? Dodam że ikonki wiadomości mam,ale dźwięku nie. Mam problem, po dostanie SMS nie pokazuje się on w powiadomieniach tylko jest jako ten bombelek z numerkiem na aplikacji wiadomości. Dość często nie dostaję SMS-ów.


Trwa to od jakiegos tygodnia, poszukuje rozwiązania ale nie mogę nic znaleźć. Aby zmienić domyślną aplikację do obsługi wiadomości, kliknij Domyślna aplikacja do SMS-ów. Możesz również przeszukać tematy poniżej, aby znaleźć odpowiedź na Twoje pytanie.

Dlaczego nie otrzymuję powiadomień? Bardzo dziękujemy za zaproponowanie nowego tematu! Po sprawdzeniu otrzymasz punkty! Po zainstalowaniu podstawowych aplikacji typu facebook,messenger, itp.


Miałam taki sami problem jak reszta moich przedmówców - oznaczenie przy ikonce FB na ekranie startowym telefonu oraz przy globusie na aplikacji, a powiadomień na pasku nie było, również pływających brak. W moim przypadku nie otrzymuje żadnych powiadomień z grup, na czym zależy mi najbardziej. Powiadomienia przychodzą,ale bez dźwięku i wibracji.


Witam, mam problem z dźwiękiem powiadomień SMS. Nie działają pomimo włączonych w ustawieniach smsa. Pojawia się ekran z opcjami konfiguracyjnymi powiadomień, SMS-ów, MMS-ów i ogólnymi dla wszystkich wiadomości. W tym momencie decydujemy, które z nich chcemy zmienić. My wybraliśmy ustawienia wiadomości tekstowych SMS.


W nowym ekranie odnajdziemy raporty, które powiadomią użytkownika za każdym razem, gdy SMS dotrze do odbiorcy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty