środa, 10 października 2018

Player + box opinie

Działanie budzi wiele wątpliwości, często się zawiesza, do odbioru TV naziemnej niepotrzebne mi pudełko, bo telewizor dobrze sobie z tym radzi. EPG działa na całym ekranie, brak podglądu obrazu. Dedykowany dekoder ma być kolejną platformą, która pozwoli na dostęp do produkcji TVN, biblioteki VOD oraz kanałów telewizyjnych na żywo – nie tylko przez internet.


Ostatnim etapem konfiguracji jest zalogowanie do naszego konta na platformie Player. Tutaj potrzebny będzie nam smartfon. Zakładamy na nim konto (lub logujemy się) na player.

Następnie na ekranie telewizora BOX pokaże nam specjalny ko który musimy wprowadzić na smartfonie, żeby dokonać automatycznego zalogowania na dekoderze. Niedopracowane pudełko, interfejs jak i aplikacja pod androida. Wiesza się co godzina a przełączanie kanałów to masakra i loteria ponieważ niewiadomo czy się uruchomi ponownie kolejny kanał. Witam kopiłem miesiące temu player box u mnie śmiga jak ta lala niedziwnie się ludziom że im nie działa skoro maja slaby internet i twierdza ze box się zacina czy wogole nie działa.


Nie zgadzam się z ich opiniami wystarczy wymienić internet i wszystko będzie git ale najlepiej jeb. Zestaw NET BOX dostępny jest za zł miesięcznie w ofercie Play Internet bez limitu GB za 6zł miesięcznie w umowie na lata. Play umożliwia przetestowanie swojej nowej usługi na okres dni.


Jeżeli NET BOX nie spełni oczekiwań klienta, możliwe jest wypowiedzenie umowy i zwrócenie sprzętu. TVN-u wprowadza nowe płatne pakiety, dostępne dla wszystkich użytkowników serwisu.

TVN-u online, bez podpisywania umowy z telewizją. Ich ceny wahają się od do 15. Pudełko jest ładne i to jego jedyna zaleta. Mimo podpięcia do sieci po kablu i dobrego łącza ogląda się strasznie. Zawiesza się mniej więcej co godzinę.


VOD od tvn doczekał się kilku nowości. W ostatnich dniach wprowadzono abonament dla wszystkich zainteresowanych na wybrane treści, dodano też strefę Samsunga. Co prawda kazano mi zapłacić za niego po zł miesięcznie, czego nie rozumiem, bo to oni zmieniają sprzęt w trakcie trwania mojej umowy, no ale ok - zgodziłem się. Po wielu trudnościach osobistych odebrałem z salonu mój nowy dekoder.


Wziąłem go ze względu na wbudowany HDD oraz funkcję Media Player z obsługą DLNA. Wyprodukowany przez firmę Technicolor dekoder Player Box pozwala też na dostęp do usługi backwards EPG, pozwalającej na obejrzenie produkcji wyemitowanych w telewizji w ostatnich siedmiu dniach. Nic mi więcej nie trzeba póki co testuje i wszystko działa. KODI śmiga aż miło czasami tylko pojawi się komunikat że przestał działać, ale mnie to nie przeszkadza. Ocena: Firma PLEY i jego pracownicy razem z kierownikiem.


Więc nie polecam nikomu tej sieci, bo jest najgorszą siecią jaką znam i więcej razy w tej sieci nigdy nie będę. Firma nastawiona na zysk na zasranych celebrytów. Xiaomi Mi Box S czarny - opinie.


To już mój drugi Mi Box,poprzedni model poszedł na wymianę ze względu problemów z netfliksem.

Nowy model Mi boxa nie ma już takich problemów. Wszystkie bolączki opisywane w komentarzach o tym że się zacina i takie tam mogą wynikać z jakości i połączenia internetowego. U mnie działał na dwuzakresowym wfii i. Internet LTE Play bez limitu na kartę – stanowczo odradzam (opinie) mam zdanie o Oczyszczacz powietrza Stadler Form Viktor (recenzja, opinie) arthouseprojektowanie o Jak urządzić mieszkanie. Negatywne opinie użytkowników są widoczne przede wszystkim przy aplikacji Play Now, ponieważ Play ma te urządzenia w ofercie, więc spora grupa ich użytkowników jest uprawniona do korzystania z Play Now – wyjaśnia dalej pracownik Play.


Sieć oczywiście nadal ma zamiar pracować nad rozwojem aplikacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty