piątek, 29 września 2017

Ślub z ukrainką na ukrainie

O ile mi wiadomo tamtejsi urzędnicy robią żadnych złośliwości, tylko normalnie przyjmują przetłumaczone na ukraiński zaświadczenie z polskiego usc. Karty pobytu wyłącznie na teren RP. Oni mają to dosyć dobrze ustalone urzędowo. Ja brałem ślub kilkanaście lat wstecz.


Dbają o dom, rodzinę, wychowanie dzieci, które w ich wewnętrznej hierarchii wartości stoją na najwyższym miejscu. Nie są to kobiety, które stawiają życie zawodowe, ponad życie rodzinne.

Nie wiem jak najlepiej teraz postąpić, wiem z Pańskiej strony, że do ewentualnego ślubu jest potrzebne zwolnienie od obowiązku złożenia dokumentu. Znamy się w sumie nie długo ale jesteśmy w pełni świadomi i zdecydowani wziąć ślub. Proszę o odpowiedż,czy sam fakt zawarcia związku małżeńskiego upoważnia ją do dalszego pobytu w Polsce bez uzyskania nowej wizy,a jeśli nie,co należy zrobić,aby po ślubie mogła nadal przebywać w Polsce. Współpracuję na polu zawodowym z adwokatem ze Lwowa i mówi, że one są idealne do czasu zawarcia małżeństwa.


Potem granica zaczyna się przesuwać w kierunku ja i tylko ja. Jak pojawi się dziecko to zaczyna się tyrada. Oboje jesteśmy już starszymi ludźmi. Jakich dokumentów potrzebuję?

Mam kilka wątpliwości co do jej zmiany nazwiska na moje podczas ślubu, a mianowicie: będzie musiała wymienić dokumenty na ukrainie (paszport, prawo jazdy, dowod osobisty) będzie mogła to zrobić dopiero jak dostanie karte czasowego pobytu w Polsce (myśle ze jakies 3-miesiące po ślubie) tylko. Grupach dyskusyjnych w eGospodarka. Ukrainy,która posiada wizę do dn. Wychodziłem z założenia że, w zasadzie nie mam nic do stracenia i przede wszystkim że, nie ma i nikt nie zna recepty na udany związek. Dlaczego nie miałbym spróbować?


Moja narzeczona posiada wizę ważną do końca bieżącego roku. Co powinniśmy po kolei zrobić aby zawrzeć związek małżeński i móc wyjechać do Anglii na stałe ? Chcieliby zamieszkać na razie w Anglii, ale ostatecznie chcą wrócić na stałe do Polski. Jak można uzyskać dokumenty pozwalające na przemieszczanie się współmałżonka obcokrajowca i rejestrację ich małżeństwa? Co ciekawe, mąż może na takim interesie zarobić nawet tysiąc dolarów.


Waszego odpowiednika urzędu stanu cywilnego, że nie miałaś nigdy ślubu cywilnego (jeżeli nie miałaś). Alimenty, Rozwó Ślub, Dzieci w prawie ukraińskim, rosyjskim i białoruskim na terytorium Polski. Sprawy rodzinne: Witam Mam na imię Karol. On z kraju bogatszego, ona z. Po ślubie chcemy zamieszkać w Polsce.


Podobne zaświadczenie musi pobrać z ambasady ukraińskiej w Polsce. To bardzo ważne, ponieważ tłumaczenia wykonane przez. Postanowiliśmy jednak sprawę pociągnąć do końca - przecież z każdej sytuacji jest jakieś wyjście!

Zamierzamy wziąć ślub konkordatowy. Wiemy, że sprawę można załatwiać sądownie lub przez konsulat. Coraz więcej małżeństw w Polsce zawieranych jest z osobami innej narodowości (ok. tysięcy rocznie). Liczba ta będzie z pewnością rosnąć – coraz więcej podróżujemy, wyjeżdzamy na stypendia, lub po prostu decydujemy się na życie w innym kraju. Nie zapominajmy natomiast, że ślub przed ołtarzem z cudzoziemcem – czy to wiary katolickiej, czy innej – wymaga dopełnienia innych formalności.


Porada prawna na temat ślub z ukrainka dokumenty. Nie szukaj dłużej informacji na temat ślub z ukrainka dokumenty, zapytaj naszego prawnika, a otrzymasz wycenę Twojego problemu. Opinie prawne od zł, profesjonalnie, błyskawicznie, anonimowo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty