czwartek, 8 października 2020

Co napisac mezczyznie zeby go podniecic

To dość mało subtelne, ale z pewnością zadziała. Jeśli uważasz, że takie rzeczy w życiu nie przejdą ci przez usta, spróbuj najpierw wyobrazić sobie sytuację, w jakiej mogłabyś to powiedzieć swojemu facetowi. Zobacz odpowiedzi na pytanie: co napisać do chłopaka żeby go podniecić?


Ta strona zawiera treści przeznaczone tylko dla dorosłych. Jeśli nie masz ukończonych lat, nie powinieneś jej oglądać. Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.


Wielu facetów wcale się nie cieszy, gdy zostaje bombardowany wiadomościami typu „co robisz? SMS-a sprzed minut, co się z tobą dzieje? Błyskawiczny kontakt w takim przypadku, może być sporym ułatwieniem, ale raczej nie błogosławieństwem.


Ja liczy­łam na coś wię­cej niż to co już” prze­ra­bia­łam” bie­li­zna już była różnorodna,esemesy były roman­tycz­ne i pikantne,pieszczoty również. Może w moim przy­pad­ku jest pro­blem typu że ja mam więk­sze potrze­by niż mój partner,w związ­ku z czym nasu­wa się pyta­nie i chy­ba flu­stra­cja czy to war­te takie­go zacho­du z mojej strony,inny. Co napisać facetowi żeby go bardziej podniecić! Mnie podnieca widok mojego faceta, nie innych choc bardziej rozpala mnie widok, kiedy to on sie przebiera przy mnie czy rozbuera bo jak tak stoi, czy gadamy, to nie zawsze mnie podnieca do tego stopnia, ze mam kisiel w majtkach ale jak sie calujemy, to jak najbardziej jestem cala rozgrzana, mokra i mam ochote na wiecej ale bardzo czesto mam tak, ze siedzimy, gadamy, lub cokolwiek robimy, i tak. Trik 1: Sen erotyczny Nawet jeżeli minionej nocy nie przyśniło ci się nic pikantnego, na poczekaniu wymyśl scenariusz erotycznego snu i opowiedz go swojemu mężczyźnie.


Historia powinna oczywiście dotyczyć was obojga i zawierać mnóstwo „niegrzecznych” szczegółów, takich jak miejsce, w którym rzekomo uprawialiście seks. On wyjechal na miesiace za granice. Tesknie za nim i chce mu napisac cos co go podnieci. Mam namysli rzeczy typu tesknie za smakiem twoich ust, za twoim dotykiem na moim ciele itp. No to witam, mam tyle samo :D No więc na początku pisz mu o tym co Ciebie podnieca kiedy się spotykacie ;) np kiedy Cię dotyka albo całuje bądź maca po tyłku ;d I pisz mu.


Gdybym miała powiedzieć jedną rzecz na pytanie co podnieca kobietę w mężczyźnie bez wątpienia byłby to rozmiar penisa. Ma on dla mnie ogromne znaczenie w czasie seksu. Aby mężczyzna mnie podniecał musi też być dobry w łóżku i nie mieć żadnych problemów.


Kategoria dla pytania: O czym pisac z chłopakiem żeby go podniecić? Wiesz, że kiedy klikniesz w kategorię poniżej, to znajdziesz więcej podobnych pytań i odpowiedzi? Prosze bardzo, jestem chetny do nauki, napisz mi co zlego napisalem i moze sie nawet czegos od ciebie naucze, przedstaw swoje argumenty, ale nie w ten sposob chlopie!


Od dawna wypytujecie nas o ostre wiadomości i SMS-y – jak je pisać, kiedy i co właściwie powinno się w nich znaleźć. Mam bardzo szczerą i prostą odpowiedź: wszystko i zawsze. Nie martwcie się, nie zostawię was z tym przesłaniem, już je rozwijam. Nie ma na świecie chyba żadnej dziewczyny czy kobiety, która nie chciałaby być w związku z fantastycznym facetem. Jeśli już jakiś ci się podoba, spraw żeby zwrócił na ciebie uwagę!


Potrzeba ci będzie czasu i cierpliwości, ale dasz radę! Przeczytaj poniższe wskazówki, które pomogą ci dojść do celu! Mężczyzna lubi wiedzieć, co wydarzy się za chwilę, podniecają go jednak małe niespodzianki. Na początku gry wstępnej dotykaj jego pleców (nerwy znajdujące się przy kręgosłupie są połączone z nerwami okalającymi narządy płciowe, dotykanie pleców jest więc dobrym wstępem do pieszczot miłosnych), z góry na dół, ruchem zygzakowatym. Odrobina egoizmu w sypialni jeszcze nikomu nie zaszkodziła, ale to nie powó by zupełnie zapominać o potrzebach partnera.


Co Napisac Chlopakowi Zeby Go Podniecic. Też bym go unikał, jeśli moja dziewczyna by mi nie umiała dać orgazmu. Kobieta zaczyna się kłócić, zdradzać oraz unikać kontaktu. Dlatego właśnie jest to Twoim obowiązkiem jako mężczyzna aby nauczyć się jak podniecić kobietę oraz doprowadzić ją do orgazmu.


Staraj się aby wymiana smsów miała swój rytm, na przemian balansuj między seksualnością i neutralnością, komplementami dla niej za powiedzenie czegoś interesującego i „neutralnością” lub wręcz chłodem, gdy pisze coś nie ciekawego lub wyrażającego jej brak zainteresowania. Nie denerwuj się jak dziewczyna kilka godzin nie odpowiada. Znajomy mężczyzna mówi, że pragnie tylko, żeby jego partnerka była i go akceptowała. Kobiety jednak nie potrafią po prostu być.


Wolą dawać i jednocześnie pouczać, jak się im odwdzięczać. Trzeba pisać o tym, jak kobiety powinny kochać swoich mężczyzn? W jednej takiej mądrej książce wyczytałam, że bardzo wiele kobiet nie wie jak to zrobić dobrze, są przekonane, że robią to świetnie, bo ich faceci tak się cieszą, że one w ogóle to robią, że zaciskają zęby i nic nie mówią, żeby przypadkiem dziewczyny nie zniechęcić :P. Coś jak męski odpowiednik damskiego udawania orgazmu. Wiem co go podnieca i wiem co chce.


A ja nie dałam szansy chłopakowi, który naprawdę był inny od wcześniejszych… nie wiem co wtedy mną kierowało. W końcu gdy on miał już inną zdałam sobie sprawę że naprawdę go kocham. Ale on już nie chciał ze mną rozmawiać.


Pomógł mi rytualista ze strony urok-milosny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty