piątek, 12 lipca 2019

Zostawilam go a teraz chce wrocic

Ja tez staram sie byc z chlopakiem ktorego kocham a jednak zostawilam go dla innego po latach , po zareczynach. No to chce wrócic do byłego którego rzuciłam dwa miesiące temu dla obecnego faceta, niestety nie kocham go już. Wiem, że ten poprzedni był lepszy i idealny dla mnie ale nie doceniałam tego.


Przepraszam Cie aga33 ale z tą wizytą to nie jest najlepszy pomysł. Sandra sama pisze, że on nie odpowada na jej zaproszenie na n. Bardzo mi na nim zalezy i nie wiem co teraz zrobic, żeby tego nie popsuć znowu, żeby go nie przestraszyc, a z drugiej strony zeby nie myslal ze zapomnialam juz o nim i darowal sobie to wszystko.

Wiem ze w duzej czesci to ja popsulam to wszystko swoją zazdroscią a wręcz obsesją bardzo za nim tesknie i chce zeby wrocil. Klaudia moj maz bardzo chce wrocic. Polsce,dom w trakcie budowy …. Maz nie chce pracowac na budowie ma dosyc,mieszkanie wynajmujemy nie mamy swojego.


Wiem, ze go wtedy strasznie zranilam, chcial do mnie wrocic , byl mi skolonny nawet wybaczyc tamtego faceta, a ja glupia sie nie zgodzilam. Ty po prostu na niego nie zaslugujesz. Tobie po prostu należy się opr, bo i nas probujesz tu okłamać.


No i teraz X się obraził, powiedział, że chciał spróbować jeszcze raz, ale już nie chce! Omijaja mnie rozne okolicznosci -sluby, komunie, etc, bo w koncu ile razy w ciagu roku mozna jezdzic do Polski w odwiedziny.

Bardzo tesknie za rodzina i coraz czesciej mysle o tym by wrocic , ale. Nie moge sie w pracy skoncentrowac, ciagle o tym mysle jak tu wykombinowac, zebysmy znalezli sie w POlsce. PL - Byliśmy razem lat, w przyszłym roku miał być nasz ślub. Zdecydowałam, że tak będzie lepiej.


A teraz płaczę, płaczę i płaczę. Wasze problemy - Zerwałem z narzeczoną a teraz chce do niej wróci. Dziewczyny chcą być z facetami z jajami!


Jeśli ci się uda być fajnym to go spławi. Jeśli najbardziej niesamowitym gestem z twojej strony jest przyjazd zza granicy, list i smsy ale już spotkanie z nią przerasta twoje siły to dlaczego miałaby chcieć z tobą. I Ty też powinnaś tak na to patrzeć,że inna się z nim teraz męczy.


Od jakiegoś czasu, co tydzień dostaję wiadomość od kobiety z pytaniem „Marcin, jak odzyskać byłego faceta? Rozstaliśmy się niedawno, ale ja nie mogę bez niego żyć! Marcin, on wczoraj powiedział że już mnie nie kocha i nie chce być ze mną.


Odszedł, a ja płaczę non stop i nie wiem co teraz robić? Otóż jakies lat temu pracowałem troche w UK, po powrocie do kraju , po jakims czasie otrzymałem pismo ,ze został mi nadpłacony zwrot podatku tam na konto, ja nie miałem pojecia o tym uchyleniu…pieniadze nie zwrócone do dzis…. Chodzi o to ,ze teraz pojechał juz dorosły syn ( lat) do UK. Jakiś czas temu oświadczył mi się i mamy wziąć ślub w lecie.


Wydawało mi się, że teraz wreszcie moje życie się ułoży, przestanie być takie skomplikowane.

Niedawno, ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu, zadzwonił Kamil. Zapytał co u mnie, a potem powiedział, że chce poznać naszą córkę. Jezeli on nawet bedzie chcial wrocic teraz , to nie z wlasciwego powodu, nie dlatego,ze cos sobie przemyslal, tylko dlatego,ze ta wolnosc go przerosnie i ze bedzie wiedzial,ze mu wolno wrocic. Niech spada, przynajmniej na razie.


Chce do ciebie wrócić“ to ballada z blues-rockowym pazurem zapowiadająca album „AURA“. Za kompozycję i słowa odpowiadają wspólnie Mrozu i Dryskull. Obecnie ma lat i już straciła dwójkę dzieci.


Znowu jest w ciąży i chce wrócić do Anglii, bo jak sama mówi tam jest lepiej. Młoda Angielka dołączyła do ISIS, a teraz chce wrócić. Teraz chce wrocic do meza, ale nadal. Ex mąż się wyprowadził a teraz chce wrócić do mieszkania. Witam,mam problem i moze zaczne od początku.


Rozwiodłam się w czerwcu rok temu moj ex mąż wyprowadził sie w styczniu tego roku. Dziś dostałam wezwanie do sądu i odpis wniosku jego adwokata ktory wnosi o to zeby. Masz racje nie wyszlo jej, z tym sie zgodze ale to nie on ja kopnąl tylko ona jego jak mu powiedziala ze chce wrocic do mnie to płakal i blagal aby została posunol sie do tego ze probowal jej powiedziec ze sama sobie nie poradzi z oplata mieszkania itd. Chcesz znowu z nim być tylko dlatego, że nie możesz go teraz mieć? A może tylko znowu chcesz mieć chłopaka?


Czy jedno z was było chorobliwie zazdrosne lub zaborcze? Jeżeli odpowiedź na którekolwiek z tych pytań jest twierdząca zastanów się dokładnie czy aby na pewno chcesz powrotu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty