piątek, 12 lipca 2019

Wątpliwości w związku psycholog

Mam lat,od miesięcy jestem z chłopakiem,który mieszka ode mnie jakieś km. Wiem, że bardzo mnie kocha i stara się okazywać to cały czas. Problem w tym,że od czasu do czasu dopadają mnie ogromne wątpliwości,nie wiem, czy go kocham. Ale kiedy jest blisko to wszystko.


Wątpliwości w związku na odległość Jestem z swoją dziewczyną ponad miesięcy. Jesteśmy zaawansowanym związkiem na odległość.

Każdą wolną chwile spędzamy na skype. On jest teraz za granicą,chciał zarobić na lepszy wspólny start tutaj. Były gorsze chwile, ale zawsze byliśmy dla siebie najważniejsi. Chciał czasu do namysłu,stwierdził, że to jednak nie to,ale dodał,że bałby się. Manipulacja psychologiczna w związku – jak wydostać się z matni?


Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości odnośnie tego, czy twój związek jest toksyczny, powinieneś umówić się na konsultacje ze specjalistą. Bywają osoby, które dręczone są licznymi wątpliwościami i obawami dotyczącymi ich związku miłosnego. Jest to taka sytuacja, kiedy nie wiesz czy kochasz tę osobę, z którą tworzysz związek, czy jej nie kochasz?


I co dalej z Waszą relacją – kontynuować ją, angażując się w nią bardziej, czy też ją zakończyć?

Wystąpienie wątpliwości w związku – odpowiada Mgr Daniel Melerowicz. Konflikty w związku Różnica charakterów w związku. Zapewne oboje partnerzy potrzebują wszystkich przejawów miłości, jednak różnią się tym, co jest dla nich podstawowymi i najważniejszymi. Witam, Bez zbędnego wstępu przejdę od razu do rzeczy. Chodzi o mojego chłopaka z którym jestem od pół roku.


Kiedy się widzimy wszystko jest w porzadku ale podczas dzisiejszej telefonicznej rozmowy wyznał mi że nie jest do końca szczęśliwy w tym związku i czegoś mu brak choc nie potrafi tego nazwać a jednoczesnie nie chce przekreślać tej relacji. Zaczynasz mieć wątpliwości, poważne, wewnętrzne przemyślenia dotyczące Waszego związku. Faza ta jak wcześniej wspomniałam przeważnie decyduje o dalszych losach relacji. Wiele par decyduje się na rozstanie, a inne utykają w marazmie i niedopasowaniu, w tym rozczarowaniu zbudowanym na ponoć solidnym związku.


Mężczyźni - jak ich okiełznać? W końcu nie od dziś wiadomo, że oni są z Marsa, a kobiety z Wenus. Ona rozwódka z dorosłym synem. Mieszkamy razem od ponad roku. Przeprowadziłem się do niej do dużego miasta z drugiego krańca Polski ze wsi.


Ja mam 2 a mój chłopak lata. Boję się, że w przyszłości go skrzywdzę, ponieważ nie wiem czy do końca jest mi dobrze w tym związku. Nie chcę jednak się z nim rozstawać, ponieważ on mnie kocha, i on nie jest dla mnie obojętny. Chciałabym pozbyć się tego wewnętrznego niepokoju.


Dziś nie ma wątpliwości, że najbardziej nieudane relacje były przygniecione przez: krytykę, defensywność, zamykanie się w sobie i pogardę.

Gdy wiadomo już na czym zasadza się niniejsze badanie, pora na to, aby sprawdzić swój związek w teście. Zobacz, jak ocenić swój związek na tych kluczowych wymiarach: RZECZY, KTÓRE CZYNIĄ ZWIĄZEK DLUGOTRWAŁYM. Pozytywne myślenie o swoim partnerze. W toku swojej pracy Asatryan stwierdziła, że wszystkich jej klientów łączy jedna cecha – satysfakcja, która oznacza, że oboje partnerzy dostają od związku to, czego potrzebują.


Oceń na ile jesteś usatysfakcjonowana ze związku, który tworzysz. Moje potrzeby nie są ważne w tym związku. Jestem z chłopakiem w związku od miesięcy i mam wątpliwości czy to ten jedyny. Jednego dnia potrafie powiedziec ze go kocham a drugiego ze nic nie czuje.


Dodam ze jest to moj pierwszy chłopak. Staram sie za wszelka cene aby mu bylo jak najlepiej. Wpisują: jak walczyć z rutyną związku? Jak przełamać rutynę w związku?


Oznacza to, że szukają gotowych recept bez wczytywania się w drugą osobę. Tracą tym samym szansę na to, by tę relację. Jeśli zatajenie prawdy wyjdzie na jaw, musimy liczyć się z poważnymi konsekwencjami.


Nawet jeśli partner zdecyduje się nam wybaczyć, może zacząć poddawać w wątpliwość wszystkie nasze wcześniejsze deklaracje, wyznania, a nawet samo uczucie. Jak reagować na kłamstwo w związku? Nic nie jest w stanie zachwiać jego pewności o własnej wyższości.


Psychopata jest niezwykle pewny siebie. Nie ma wątpliwości co do tego, że jest najlepszy, sądzi, że jest najważniejszy, dlatego w związku to Ty musisz się dostosować, Ty musisz zmienić swoje plany i postępować tak, by pępek świata był zadowolony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty