wtorek, 23 lipca 2019

Brak powiadomień o nieodebranych połączeniach

Brak powiadomień o nieodebranych połączeniach. Od samego początku mam problem z informowaniem o nieodebranym połączeniu. Niektóre urządzenia Galaxy Snie otrzymują powiadomień o nieodebranych połączeniach.


Samsung nie łączy ochrony antyspamowej na swoich flagach w każdym kraju, co może wyjaśniać, dlaczego żadna z naszych jednostek dual-SIM nie ma problemu i być może dlatego Twoje urządzenie nie zachowuje się dziwnie w połączeniu z powiadomieniami o nieodebranych połączeniach. Nową akutalizację dostałem dziś rano. Niestety nic w tym obszarze nie poprawiła.

Nadal w pewnych sytuacjach na drugiej karcie nie pojawiają się powiadomienia o nieodebranych połączeniach. Nie wyświetlają mi się powiadomienia o nieodebranych połączeniach na ekranie blokady. O tym czy ktoś do mnie dzwonił dowiaduję się dopiero po odblokowaniu telefonu. Dodam że powiadomienia o wiadomościach działają normalnie. Jak można zmienić powiadamianie o nieodebranych połączeniach, odebranych wiadomościach oraz powiadomienia z kalendarza.


W tej chwili jest tak, że dosłownie przez chwilę miga tylko obwódka kursora na dole i to tyle. Ekran ciemny i właściwie nie wiadomo, że coś przyszło. Powiadomienie o nieodebranych połączeniach i sms-ach.


W domu zainstaluję sobie ten program i Ci wyślę screena z ustawieniami.

Serdecznie dziękuje za pomoc. Temat w dalszym ciągu dotyczy powiadomień tel. Jak wcześniej wspomniałem posiadam HTC HDz W. Dziś mam coś dla posiadaczy telefonów z Androidem pozbawionych diody powiadomień.


Sam do niedawna borykałem się z tym problemem posiadając SGS-a 2. Niesamowicie denerwujące był to, że bez podświetlenia ekranu nie mogłem zobaczyć, czy czeka na mnie SMS, nieodebrane połączenie lub co bardzo ważne w moim codziennym życiu – przypomnienie. Nie masz w telefonie diody powiadomień LED? Z odpowiednią aplikacją możesz ustawić, aby telefon przypominał się dźwiękami, wibracjami lub lampą błyskową aparatu o tym, że oczekują na odczytanie nieprzeczytane wiadomości lub mamy nieodebrane połączenia.


Słuchajcie mam pytanie, czy istnieje w Playu możliwość całkowitego wyłączenia tych irytujących powiadomień o nieodebranych połączeniach które przychodzą w formie wiadomości sms. Numer został przeniesiony z innej sieci do play, końcem maja, od tego czasu cały czas jest problem ponieważ nie przychodzą powiadomienia o nieodebranym połączeniu. Jest to numer firmowy, ważny. Gdy znajduje sie poza zasięgiem, jest wyłaczony, lub w trybie samolotowym i ktoś dzwoni to nie przychodzi żadna informacja na ten temat. Microsoft DT-9(również Nokia DT-903) po połączeniu z telefonem Lumia i poprawnym skonfigurowaniu aplikacji Gadżety powinna informować nas o nieodebranych połączeniach oraz nowych wiadomościach SMS.


Najlepsze Forum o systemach Windows. Nie, mam lumię 73 playa i GDR działam na pełnym LTE non stop i jeszcze taka sytuacja mi się nie zdarzyła a trochę połączeń odebrałem. Pliki cookie pozwalają na poznanie twoich preferencji na podstawie zachowań w serwisie. Uznajemy, że jeżeli kontynuujesz korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.


Przydatne na telefonach nieposiadających diody powiadomień.

Cechy: ★ Zarządzanie profilami. Przypomnienia o: nieodebranych połączeniach, nieprzeczytanych wiadomościach. Brak informacji o nieodebranym połączeniu Reklama: Mam problem na Lumi 9od pewnego czasu nie pokazuje mi nieodebranych połączeń, ani na kaflu ani w powiadomieniach. Wyłączenie powiadomień sms o nieodebranym połączeniu.


Podobnie jak wielu użytkowników walczę z problemem braku powiadomień o nieodebranych połączeniach. Testowałem wiele różnych sposobów ale bezskutecznie. Wg ustawień powiadomienia powinny być na pasku oraz przy ikonie telefonu, niestety nie ma ich wcale.


Od jakiegoś czasu zauważyłem ze gdy podczas rozmowy próbuje dodzwonić się do mnie trzecia osoba to nie słyszę charakterystycznego piknięcia. Mam i zawsze miałem wyłączone połączenia oczekujące. Jeśli dobrze pamietam to było tak ze potem miałem w liście połączeń nieodebrane od tej.


Mianowicie, zakupiłam etui Clear View i po zamknięciu klapki etui (po kilku sekundach) znika zegar z Always on Display i pojawia się domyślny zegar z datą. Dopiero po podniesieniu klapki pojawiają się ikony powiadomień. Ja mam telefon xperia zi mam identyczny problem! Tak samo po aktualizacji systemu w czerwcu do wersji 5.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty