wtorek, 30 lipca 2019

Miłe słowa do drugiej osoby

Dobrym pomysłem na wyrażenie uczuć i pokazanie drugiej osobie, że zależy nam na niej, jest wysłanie do niej smsa z krótkim aforyzmem, wierszem lub miłosnym wyznaniem. Miłosne smsy zawierają to, czego nie można czasem wyrazić własnymi słowami, czyli zapewniają o wyjątkowym uczuciu, przyjaźni, pragnieniu bliskości. A najlepsze jest to, że nie wymaga niczego w zamian.


Czasami nadal nie dopuszczam do siebie tych słów, nie mogę uwierzyć, że ktoś, tak zupełnie bezinteresownie, może mówić o mnie tak wspaniałe rzeczy. I że w sumie jego słowa to szczera prawda, bo sama lubię moje oczy, kiedy śmieję się serce, a nie tylko buzia.

Dlatego tak bardzo cenię szczerą opinię innych ludzi. Ci znajomi, czasem nie chcą powiedziec złego słowa, dlatego traktuję ich miłe słowa jedynie z przymróżeniem oka. Jednego za wyglą drugiego za pracę, trzeciego za hobby. Przecież to byli moi najbliżsi kumple, dla mnie niemal jak bracia. Ja nigdy złego słowa nie powiedziałem o jej koleżaneczkach, a mógłbym na ich temat stworzyć całą litanię!


Zrobienie czegoś dla drugiej osoby po to tylko, by jej pomóc, ulżyć czy też po prostu poprawić humor, jest świetnym sposobem na udowodnienie jej jak wiele dla nas znaczy. Bezinteresowne gesty to język miłości, wyrażający wzajemną troskę i szacunek. Chodzi mi o mile slowa ktore mozna powiedziec swojej drugiej polowie.

Jakie są miłe słowa do drugiej osoby po angielsku? Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy. Tobie - nie - zakocham, chociaż Ty uparłeś się.


Ja się w Tobie nie zakocham, bo od dawna Kocham Cię ! Bardzo mi się podoba ten wierszyk, dlatego go tutaj umieściłam (może ktoś chciałby komuś go przesłać). Miłe i romantyczne słówka do kobiet - Netkobiety. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.


To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Jest wprost przeciwnie - w tym sęk. Powtarzaj ludziom, których kochasz, że ich kochasz.


Słowem zwykłej jakże ludzkiej życzliwości. Dzień Życzliwości i Pozdrowień to też apel do tych, którzy na co dzień są życzliwi i uczynni, aby zarażali tym dobrem innych. Pozytywna energia, którą wypuścimy w świat do ludzi - wróci do nas ze zdwojoną mocą.


Jak godnie traktować drugiego człowieka, część 1. Czasem ciężko jest nam się do tego przyznać, ale nasze zachowania napędzane są chęcią zaimponowania innym ludziom.

Chcemy być lepsi, szybsi, bogatsi. Mieć ciekawsze życie, więcej samochodów, lepsze metki na ubraniach. Wystarczy tylko się uśmiechnąć do drugiej osoby. Czy pamiętamy o tym, jak ważna w życiu jest życzliwość?


Znajdźmy dla innych miłe słowo. Dzięki bezinteresownym dobrym uczynkom codzienność staje się bardziej kolorowa. Słowa powszechnie używane za wulgaryzmy kierowane wprost do drugiej osoby stanowią naruszenie jej godności osobistej.


W takiej sytuacji, poszkodowany ma prawo ubiegać się od sprawcy nie tylko odpowiedniego zadośćuczynienia, ale może także zgłosić popełnienie przestępstwa. Czasem wystarczy jedynie rozmowa i zapewnienie od drugiej strony, by poczuć się na nowo pewnie i oddalić od siebie niepotrzebne myśli. Domysły i posądzanie partnera o niewierność to bardzo złe zachowania, które mogą jedynie osłabić wzajemne zaufanie. Miło czasem usłyszeć od ukochanej osoby miłe słowa. Chciałabym spytać autora: a jakie słowa Ty chciałbyś usłyszeć od osoby z BPD?


Ja nie chcę już chyba żadnych słów (piszę, jako osoba z BPD odnośnie moich oczekiwań, które mogłyby zobrazować w szerszej perspektywie oczekiwania pozostałych. Szkieletowe.) Słyszałam już chyba wszystko. Pierwsza kicia juz dawno spi,druga zaraz zasnie, trzecia tuli sie do niej,czwarta usnela wlasnie, piatej do snu kleja sie oczka, szosta sie po uszku drapie, siodme liczy zlota gwiazdki,osma glosno chrapie,a dziewiata marzy sobie o slodkim buziaczku. Ty jestes dziesiaty wiec sie kladz kociaczku.


Zamykam oczy by Ciebie sobie wyobrazić Otwieram okno by poczuć Twój zapach Tulę telefon wyobrażając sobie, że to TY Spoglądam na gwiazdy wyobrażając sobie, że to oczy Twe Zasypiam by w śnie Ciebie odnaleźć Budzę się by znów Ciebie ujrzeć Kiedy mnie przytulasz czuję bicie Twojego serca Kiedy mnie całujesz, czuję że odlatuję Kiedy na mnie patrzysz przypominam sobie gwiazdy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty