środa, 13 lutego 2019

Jak wygrać w radiu zet

Jak wygrać w loterii Radia ZET. Pewnie wielu z was słyszało w radiu jak miła Pani czy Pan dzwoni na antenie do zaskoczonego słuchacza Radia ZET i obdarowuje go nowym samochodem lub olbrzymią ilością gotówki. A tak to wygląda od drugiej strony (słuchacza). Mitsubishi Outlander - niezawodny samochód na długie, rodzinne podróże! Loteria Radia ZET w liczbach.


Jedynym warunkiem jest odnaleźć przebranego za różne postaci. Ten, kto rozpozna prezentera Radia ZET i jako pierwszy przybije mu piątkę wygra markowy skuter o wartości. Celine Dion lipca zagra koncert w Londynie. Hej czy znacie kogoś kto wygrał w radiu Zet albo RMF albo w totka? Ja wysyłam czasem sms do radia bo ciagle ktos wygrywa tzn słysze to w radiu , ale nigdy nikogo takiego osobiście nie znałam , więc juz się zastanawiam czy to prawda czy ściema z tymi wygranymi.


Po wytypowaniu, prowadzący dzwoni pod wybrany numer i szczęśliwiec bierze udział w losowaniu nagrody. W tamtym roku straciłam rozum i wzięłam udział w konkursie radia Zet. Konkurs jest tak zorganizowany, że dostaje się sms-a w którym pisze, że jeszcze wyślesz tylko tego sms-a, a główna wygrana już jest twoja, lub wyślij sms jak chcesz ubezpieczenie, wyślij sms, jak chcesz paliwo na cały rok itd. Ostrołęczanin wygrał w Radiu Zet tys. Mężczyzna wziął udział w zabawie Radia Zet i loterii organizowanej przez stację wygrywając tysięcy złotych.


Jak przyznał ostrołęczanin, duże pieniądze przeznaczy na nadchodzące święta. WillyJamess Jesteś z Radia Zet że tak piszesz? Znalem jednego takiego ktory gral namietnie z nadzieja ze wygra w Lotto miliona. A ja gram od miesiąca i udało mi się wygrać jak do tej pory w multi 1zł i parę trójek w lotto mini lotto i extra pensji ale jak na razie jestem tak jakby na czysto pozdro.


Aby wziąć udział w konkursie należało nagrać swoją wersję piosenki „I Say a Little Prayer. Czy radiu Zet można coś wygrać czy to tylko podpucha? Odpowiedź uzasadnijcie bo nie wiem czy wysłać SMS za bo ja już kiedyś wysłałem to przez miesiąc przychodziły smsy żebym wysyłał dalej. KORWIN-MIKKE: Zlikwidujmy służbę zdrowia. Radiu ZET: Boję się, w jakim kraju będą żyć moje.


Jak wygrać w radiu zet

W pełnej emocji audycji ZET jak Związki Beata Tadla pyta słuchaczy o miłość, romanse i relacje międzyludzkie, a w programie NieZŁY Pacjent Michał Figurski przygotowuje rady dla tych, którzy nie zawsze przestrzegają. Radio ZET - podcasty radiowe. Bez względu na okoliczności, każdy ma marzenia i dąży do ich spełnienia. Aktualne konkursy internetowe z nagrodami.


Wyślij SMS i graj z Radiem ZET. Bogate święta czekają rodzinę Doroty P. Mieszkanka naszego miasta podjęła ryzyko gry o pół miliona złotych i cztery kółka zamieniła na tys. Od dzisiaj możecie wygrać pensje w RADIU ZET!


Jak wygrać w radiu zet

W związku z tym chciałem Was zapytać, do czego porównalibyście swoją obecną pensję: to może być zwierze, minerał, roślina, tytuł filmu, model auta. Ja nie znam nikogo kto by wygrał. W pewnym czasie całe moje biuro grało codziennie.


Ja z mężem gramy od prawie czternastu lat, od momentu gdy pierwsza taka loteria , pojawiła się na antenie. Katar, inaczej nieżyt nosa, wywoływany jest najczęściej przez wirusy, którymi łatwo zarazić się w komunikacji miejskiej, w pracy lub w szkole. Fundacja Radia Zet Nagroda im.


Sprawdź systemy, matematyk ocenia: Zacznę od szczerego wyznania: nie grałem w Lotto. Kiedy jednak niespełna dwa tygodnie temu mieszkaniec Bolesławca zgarnął. Pomysłodawcą, założycielem i pierwszym prezesem Radia Zet był Andrzej Woyciechowski.


Współzałożycielami byli Leszek Stafiej, wiceprezes rozgłośni i Janusz Weiss. Wśród pierwszych współpracowników Radia znaleźli się. Zasady: W okresie trwania Zabawy codziennie na antenie Radia RMF FM ogłaszany będzie jeden zestaw cyfr, które mogą tworzyć potencjalnie istniejący numer PESEL. Sprawdzaj codziennie, czy to Twój PESEL zostanie ogłoszony na antenie!


Jeśli tak, zgłoś się po odbiór 10. To takie proste - żadnych konkursów, żadnych zadań - po prostu zgłoś się po odbiór gotówki! Przesylam wszystkim fanom Radia Zet laurke z okazji zakonczenia wybo. Moja laurka wzbudza mieszane uczucia u wiekszosci osob, ktore ja ogladaja, wiec tlumacze: Jako kobieta nie moge traktowac organizacji zlozonej wylacznie z facetow powaznie. Jakim prawem kazdy blazen w sutannie, jak np.


Konkurs radia Zet Masa kasy Kolejna loteria audioteksowa radia Zet. Ta strona internetowa wykorzystuje cookies. Kontynuowanie pracy z witryny, wyrażasz zgodę na naszą politykę za pomocą plików cookies. Zainstalować darmową aplikację mobilną Online.


A może jesteś fanem rozmów z politykami w porannym programie Gość Radia ZET Beaty Lubeckiej? Posłuchaj online w radiowych podcastach, jak znani i ciekawi goście opowiadają o największych sekretach prowadzącym Radia ZET. Poza podcastami z programów Nie mam pytań, Nosel wkręca na zlecenie i Gość Radia ZET na radiozet.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty