piątek, 1 lutego 2019

Jacy sa mezczyzni arabowie

Tak jak cale poludnie sa wychowywani na zasadach ze kobieta jest podporzadkowana swojemu mezowi. Rownie dobrze mozesz sie zwiazac z Arabem. Raz potrzebują silnego ramienia, na którym mogą się wesprzeć, innym razem kumpla do całonocnych pogawędek. Zacznijmy od etymologii słowa „macho”.


Arabowie są przede wszystkim inaczej wychowani, nasz wzorzec kobiety jako kury domowej jest tam bardzo nasilony, kobieta w sumie jest poddana mężowi(stwierdzam to po obserwacjach i pewnie marnej wiedzy na temat tej kultury), ALE! Mam koleżankę, która jest żoną araba, pół roku temu urodziła im się córeczka. Poznałam faceta z okolic Żywca, ma lata i wydaje się bardzo fajny, ale słyszałam o ludziach z gór różne rzeczy i tak się zastanawiam, czy warto się z nimi. Mężczyznom zarzuca się niewierność, brak czułości, wariactwo na punkcie pracy, niekomunikatywność, brak romantyzmu. Forum, porady, opinie i informacje w Globtroter.


Na początku XXI wieku największym problemem z jakim borykają się Arabowie jest działalność organizacji terrorystycznych, opartych na radykalnych ruchach religijnych takich jak wahhabizm, które zyskały na popularności za sprawą rozczarowania Arabów niedemokratycznymi rządami zlaicyzowanych elit. Nurtuje mnie pytanko: jacy wlasciwie sa mezczyzni z Albanii? Tylko statystylki podają, ze w Albanii jest muzułmanów, katolików, ortodoksów. Faceci z Egiptu, jacy oni właściwie są.


Było już na moim blogu co nieco o marokańskich kobietach (co nie znaczy, że nie będzie więcej wkrótce ;)), przyszedł zatem czas na Marokańczyków. Naturalnie rzecz biorąc, moim głównym królikiem doświadczalnym był (i jest) mój kochany mąż. Temat: A coś o brazylijskich mężczyznach?


Na pewno się różnią sposobem podrywania. Nie czają się godzinami, dniami i miesiącami, jak nasi polscy mężczyźni, nie ukrywają, że im się podobasz, a wręcz przeciwnie, mówią i pokazują to przy każdej okazji. Generalnie nie lubie generalizowac :-) ale czesto spotykam sie z tym pytaniejacy sa Algierczycy?


Oczywiscie nie moge miec opinii o wszystkich bo ich po prostu nie znam. Jest jednak w nich cos, co odroznia ich o dajmy na to Polakow. Marilyn Monroe zwykła mawiać „Wszyscy mężczyźni są tacy sami, mają tylko różne twarze, żeby można było ich rozpoznać.


Czy jednak zdanie wypowiedziane przez Marilyn było tylko seksistowskim żartem lub przejawem infantylizmu? Ludzie stanowią grupy społeczne, posiadają wspólne mianowniki opisujące je. Gruzińscy mężczyźni- jacy są? Arabami Kaukazu) i choć to stwierdzenie jest nieco przerysowane,.


Drogie emamy,zapewne któraś z Was mogłaby mi trochę podpowiedzieć w tej kwestii. Poznałam mężczyznę spod znaku Koziorożca i wymiękłam- strasznie trudny to charakter. Można by rzec, że Turecki mężczyzna to ideał, jednak zawsze znajdzie się jakieś ale. Są gusta i guściki, a o gustach podobno nie powinno się rozmawiać. Mimo to dodam swoje grosze, że lubię brunetów z bródką (nie każdemu dobrze w niej ). Bogaci arabowie z bogatych rodzin nie studiują w Polsce, niestety, tylko w Stanach, Francji, Wielkiej Brytanii itp.


Tu studiują ci biedni własnie, którzy dostają stypendia. Wiem jedno ze mój napewno jest czarodziejem z krainy Egypt. Jacy oni właściwie sa nie wiem. Sprawił ze nie istnieje nic i nikt na świecie oprócz nas a jesli.


New York Times ostatnio podał, ze powstaje nowy kierunek na studiach socjologii w Nowym Jorku, który będzie zajmował się badaniem definicji męskości. Co, oczywiście, zachęciło mnie do blogowego zastanowienia się co oznacza. Niby oczywiste, ale to bardzo ważne, wręcz kluczowe do zrozumienia, że kiedy Ty kobieto zachowujesz się irracjonalnie ( bo szaleją Ci hormony, masz nijaki humor lub cokolwiek innego Tobą kieruje), nie powiesz mu jaka jest przyczyna Twego zachowania, wybuchu agresji, śmiech płaczu etc. A jacy naprawdę są mężczyźni? Na pytanie to można odpowiedzieć jednym słoweróżni.


Są różni, jak układy na kostce Rubika. Ale gotów jestem się założyć, że tylko bardzo nieliczne z Was o tym pamiętają. Jakie zalety, a jakie wady dostrzegają Polki? Czy chcą wiązać się na stałe z polskimi mężczyznami?


Czy Polacy potrafią stworzyć związek oparty na partnerstwie? Jaki jest odpowiedni mężczyzna dla współczesnej kobiety? Poznalam ich kilku w życiu, z czasem zaczęłam unikać, bo przeważnie kończy się moimi łzami i rozczarowaniem, Ryby są mgliste i nieczytelne, trudności z wyrażaniem wprost swoich pragnień i oczekiwań.


Jakie cechy charakteru u mężczyzny są najbardziej pożądane przez kobiety? Ten wpis jest powstał na podstawie ankiety, którą przeprowadziłem na blogu. Grupę, którą poddałem badaniu szczegółowo opisałem w poprzedniej analizie (dotyczącej wyglądu mężczyzn).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty