środa, 25 lipca 2018

Facet dla samotnej matki

On sie odzywa ale w taki sposob by chcial wszystko naprawisc ze ja bym miala robic wszytsko, wracac do uk itd. TV na wieczór,które sa przeze mnie akceptowane. Bo coz jestem czlowiekiem tolerancyjnym i rozumiem że facet moze miec na piwo od czasu do czasu ochotę. Jestem tu juz od okolo lat z kilkoma tematami i wiem ze te forum czasem potrafi pomoc. Mam lat i jestem matka prawie letniego dziecka.


Jestem caly czas sama,w sumie nie szukam bo nawet nie wiem gdzie i caly czas sobie powtarzam ze to wlasnie on ma. Wiele zależy też od tego, jakim typem samotnej matki jesteś. Dziewczyna bez wykształcenia i pracy, która mieszka kątem u rodziców razem ze swoim największym życiowym sukcesem odrzuca mnie i większość mężczyzn zapewne też. Zaczęło się od tego listu: „Wokół siebie widzę samotnych trzydziestoparolatków.


Bez znajomych, bo znajomi mają już rodziny i zajęty czas wolny. Jak chcesz napisać cos mądrego, to napisz jak wyrwać się z kręgu samotności, a nie kolejny durny wpis o tym, jak wyrwać lalę do ruchania na jedna noc. To tak niekoniecznie, jesli pobiera child tax credit na dzieci podajac tylko swoje zarobki jako samotnej matki to moga jej odebrac skoro ma partnera i on tez zarabia, wtedy licza sie wspolne dochody.


Facet dla samotnej matki

Age is an issue of mind over matter. Za drugim razem, poznałem dziewczynę z dwójką dzieci, jej facet ją bił, zabrałem ją od niego, pomogłem stanąć na nogi, spróbowaliśmy razem, dzieciaki szalały za mną, ale znów coś, wykorzystała mnie i moją dobroć, wykorzystała moją słabość do dzieci. Samotna matka odbiła mi faceta!


Dlatego wiele kobiet szuka kochanka, ”przyjaciela z korzyściami”. Zobacz też: Domy samotnej matki 3. Kobiety szukają niezobowiązującego seksu. Czasy się zmieniły i dziś już nikogo nie zniesmacza, że kobieta mówi otwarcie o swoich potrzebach seksualnych. Dziewczyny w grupach dla samotnych matek wymieniają adresy portali, na których można poznawać mężczyzn do.


Zmianę definicji samotnej matki, zniesienie progu dochodowego, by każde dziecko mogło. Fakt dotarł do pani Katarzyny, która mieszkała w domu przy Skierdowskiej. Uciekła z niego i żyje teraz kilkaset kilometrów od Warszawy. Oto, co nam powiedziała: - Nie dość, że te kobiety. Do tego stopnia, że niektórym paniom po prostu nie będzie opłacało się.


Piasqun: a co jeśli ta samotna matka zawsze szukała rodziny, jeden facet przystał na warunki, ale się okazało, że nie podołał, a tu nagle nowy facet samotnej matki to facet z odzysku, z kilkudziesiąciopiczowym przebiegiem, który złapał sobie akurat taką laskę, bo w sumie chciałby jakiegoś gówniaka w mieszkaniu mieć, ale nie chce. Ja nadal nie wierzę, że jestem samotną mamą. Moje ja nie jest kompatybilne z tą rolą, z tą łatką.


Tak mnie to uwiera, nawet nie potraficie sobie wyobrazić. A potraficie wyobrazić sobie, jak wygląda życie samotnej matki? Co masz przed oczami, gdy myślisz – o, to jest samotna matka. Nie mają wymagań, że facet musi zarabiać jak jak prezes i nyć prezesem.


Nie chcą być traktowane jak księżniczki, chcą tylko, żeby ktoś ich nie zdradzał i je przytulił. Jej facet pracuje na czarno, ona ma rentę po rodzicach. Naprawdę gubię się w tym wszystkim.


W googlach przeczytałam, że status samotnej matki przysługuje osobom, którym partner jest. Stałam zamurowana, jak to widziałam. Czułam się, jak w jakimś elitarnym żłobku, a nie państwówce.


Nawet trzylatek doskonale czuje, co dzieje się w sercu jego matki, szczególnie jeżeli wychowujesz go samotnie. Dziecko może protestować, ale przemawia przez nie tylko strach, że ktoś może mu Ciebie odebrać, nawet jeśli rozumie, że samotność Ci się znużyła. A może te samotne matki w końcu wzięłyby się do pracy? Skoro umiały się rozmnożyć to chyba powinne pouczyć się uczciwej pracy. Nie sztuka rozłożyć nogi przed byle fagasem z dobrym samochodem - sztuka wybrać takiego co po wydupczeniu nie zostawi, sztuka utrzymać dzieciaka zamiast ciągle wyciągać rękę po cudze pieniądze.


Problemem samotnej matki oczekującej dziecka lub już je wychowującej, nie jest tylko jej trudna sytuacja materialna i mieszkaniowa, ale również to, co dzieje się w jej psychice. Często jest przerażona, pozbawiona własnej wartości i istnieje ryzyko, że te uczucia frustracji i odrzucenia przeleje na swoje dziecko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty