piątek, 6 lipca 2018

Romantyczne wyznania miłosne dla niego

Bądź oryginalny - wyznaj swoją miłość! Znajdziesz tutaj szczere wyznania miłosne, gotowe teksty, które posłużą jako miłosna inspiracja. Dobrym pomysłem na wyrażenie uczuć i pokazanie drugiej osobie, że zależy nam na niej, jest wysłanie do niej smsa z krótkim aforyzmem, wierszem lub miłosnym wyznaniem. Konkurs walentynkowy „Miłości niejedno ma imię…” trwał tydzień.


Przez ten czas nadsyłaliście do nas swoje wyznania, czym jest dla Was miłość. Jury urzekły słowa Anny Andrzejak: „Moja miłość to uczucie bezpieczeństwa, świadomość, że mogę liczyć na pomoc i wsparcie, kiedy już sama sobie nie radzę.

Przeglądając nasze abstrakcyjne plakaty miłosne, znajdziesz z pewnością odpowiednie plakaty na prezent dla swojego chłopaka. Gotowe SMS miłosne, śmieszne i wesołe w jednym miejscu. Zobacz odpowiedzi na pytanie: jakie milosne teksty do niego ? Na zawsze będziesz w moim sercu zawsze.


Oto najpiękniejsze wiersze miłosne dla niej i wiersze miłosne dla niego. Wykorzystaj je i wyznaj w ten sposób swoje uczucia! Możesz mieć pewność, że zaskoczysz tym gestem ukochaną osobę!


Miłosne wiersze i wierszyki dla niej i dla niego.

Fajne rymowanki dla dziewczyny i chłopaka - str. Wiersze miłosne dla niej i dla niego. Romantyczne wierszyki o miłości.


Mamy ich tutaj na tyle dużo, że każdy znajdzie coś w sam raz dla siebie, co pasuje do danej sytuacji. Mamy tu wierszyki miłosne dla osób, które dopiero podkochują się w innej osobie, par o większym stażu, jak i małżeństw. Wszystko zebraliśmy w jednym miejscu, dzięki czemu w krótkiej chwili będziecie mogli z nich korzystać.


Najpiękniejsze wiersz miłosny dla niego. Od niej dla niego – takie wiersze zazwyczaj są bardziej ostre, emocjonalne, wypełnione głębokim i szczerym uczuciem, nie mogącym się zmieścić wewnątrz subtelnego kobiecego serca i wylewającym się w poezji. Im więcej pragnę wyrazić, tym mniej słów posiadam. W takich chwilach po prostu chcę podejść, chwycić Cię za rękę, stanąć twarzą w twarz, pocałować i poczuć to wszystko: miłość, pasję, pożądanie, tę chęć bycia razem, pomimo wszystkiego. Nie miałam juz dla kogo zyc, bo tylko ty byłes wszystkim, moja NADZIEJĄ.


Po paru miesiacach bol zaczal stawać się mniejszy. Zastapiłam go druga miłoscia, zeby moc zapomniec i pozwolic byc jeszcze kiedyś szczesliwa. Teraz poczełam córke, która jest dla mnie wszystkim, ale nigdy, Pawle,, ciebie nie zapomna choc wiem, ze czas goi rany. Kochaj, kochaj lecz miłością, życiem, sercem i tym snem, kochaj, kochaj te serduszko które najbardziej tego chce. Te cierpienie i te rany widać je na tobie ale z serca ściągnij sobie te kajdany mokre, bo gdy kochasz miłość wielka, nie nawidzisz siebie lecz posłuchaj to ta wielka co me serce raduje.


Witajcie, założyłam ten wątek aby stworzyć zbiór pięknych wyznań miłości, obojętnie czy w formie. Just For Fun „Kochaj mnie no.

Pozwól mi być dla Ciebie kimś więcej. Wybacz wszystko co złego zrobiłem. Twoje oczy sa jak gwiazdy, nic dziwnego że gdy patrzę na te na niebie, wydaje mi się że widzę Ciebie, że wpatruję się w wszechświat Twoich oczu. Wyznanie miłosne - Ponad wszystko kocham Cię!


Pragnę co chwilę słuchać Twoich wyznań miłości, i sama mówić Ci, jak wielkim jesteś dla mnie szczęściem. Gdy jesteś gdzieś daleko, umieram z tęsknoty za Tobą, więdnę jak, kwiat pozostawiony bez opieki. Pamiętam dokładnie moment kiedy się spotkaliśmy, nasze rozmowy przy blasku księżyca. Niebanalne wyznania miłosne - Netkobiety. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.


To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty