poniedziałek, 23 października 2017

Jak zaskoczyc faceta w lozku kafeteria

Jak zaskoczyc faceta w lozku ? Ta część Kafeterii zawiera treści przeznaczone wyłącznie dla osób dorosłych Zabierz mnie stąd Jestem pełnoletni,. Forum Kafeteria jest częścią Wirtualna Polska Media SA. Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.


Hejka, uprawiam sporo seksu z moim chłopakiem, jednak w większości wygląda tak samo, nie narzekam bo jest super oboje jesteśmy zaspokojeni, jednak ciekawi mnie czy mężczyźni lubią w. On jest bardzo doswiadczony w seksie, nie wiem jak go zaskoczyc. Przez Gość smutasekkkkkk2 Marzec 30. Jeśli chcesz mieć pewność, że Twój facet za każdym razem jest całkowicie zaspokajany w łóżku, musisz się postarać. Nie możesz oczekiwać, że położysz się rozchylisz nogi, a on wskoczy i będzie zadowolony.


Jest to coś, co nie dzieje się automatycznie. Co więc możesz zrobić, żeby podnieść jakość Waszego. Niekiedy wystarczy, że nie zaboli cię głowa akurat wtedy, gdy w nim wzbierze pożądanie. Jeśli jednak w waszej sypialni nie jest aż tak źle, do osiągnięcia kolejnych poziomów zaskoczenia będziesz musiała wykazać nieco inwencji.


Najbardziej pociągające dla większości facetów są kobiety, które otwarcie mówią o swoich fantazjach i nie boją się wprowadzać ich w życie. Co prawda nie da się uwolnić w pełni od przygnębiającej rutyny, ale można jej przykre skutki zneutralizować. Stając się wyzwaniem i tajemnicą dla partnera, kimś, kogo on będzie rozpracowywał przez całe życie. Jak podniecic faceta, żeby miał seksowną niespodziankę, gdy wróci z pracy. W nasz związek wdarła się rutyna, coraz rzadziej iskrzy między nami, zbliżenia są do siebie podobne.


A ja chciałabym znaleźć sposób, jak oczarować mężczyznę, by nie chciał się ode mnie oderwać. Co zrobić aby nasz facet nawet po kilkunastu latach w związku ciągle nas pożądał i był zadowolony ze wspólnego pożycia? Oto kilka ra które zmienią wasze życie na lepsze! Pomysły na niespodziankę dla Twojego partnera sama powinnaś mieć.


Czym zaskoczyć faceta w łóżku? Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!


Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Jak w naturalny sposób pozbyć się rozstępów? Jak na razie on oszalał znowu na moim punkcie.


To mi się podoba nawet sprawdziłam jego prawdomówność wysyłając smsy jako nie znana mu wielbicielka i podobało mi się to co jej czyli mnie odpisał. Ta strona zawiera treści przeznaczone tylko dla dorosłych. Jeśli nie masz ukończonych lat, nie powinieneś jej oglądać. Stosunek bez kwintesencji pieszczot to jak tort bez wisienki. Faceci zwykle nie mają z tym problemów.


Ale jeśli chcesz jeszcze bardziej wpłynąć na rozgrzanie atmosfery i umilenie tych chwil, warto pomyśleć, jak zadowolić faceta w pełni, by na długo nie mógł zapomnieć o tym, co z Tobą przeżył. Jako kobieta możesz nie uwierzyć w to co tutaj przeczytasz, ba - możesz myśleć, że w tym temacie wiesz już wszystko. Uwierz jednak, że nikt nie wie tego lepiej niż mężczyzna, dlatego ten poradnik dedykuję właśnie Tobie i wam kobietom. To najlepsza pozycja do pieszczot. Patrzymy sobie głęboko w oczy i widzimy wzajemną rozkosz”.


Podnieś wysoko nogi „Nie mam zbyt dużego przyrodzenia, ale w tej pozycji penetracja jest o wiele głębsza. Zrób to na siedząco „Lubię, kiedy partnerka siada na mnie i kontroluje całą sytuację. Wtedy czuję się jak idealny kochanek”.


Pytanie głównie kieruje do mężczyzn, jednak opinia kobiet również mi pomoże. Dajcie pomysły i powiedzcie co robić w łóżku, aby mój facet był zaskoczony ( oczywiście mile zaskoczony). Im chętniej zgadza się na eksperymenty i seks-gadżety, tym przyjemniej spędza się z nią w sypialni czas.


Lista damskich zachowań w łóżku, które uwielbiają mężczyźni, może Was zaskoczyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty