czwartek, 5 października 2017

Bajka o miłości bożej

Kto we Mnie wierzy, choćby i umarł, żyć będzie. Każdy, kto żyje i wierzy we Mnie, nie umrze na wieki. J1A kto by chciał Mi służyć, niech idzie za Mną, a gdzie Ja jestem, tam będzie i mój sługa. A jeśli ktoś Mi służy, uczci go mój Ojciec.


Czy znacie już wszystkie najlepsze filmy o miłości?

Potrafilibyście wymienić ich fabuły, albo chociaż tytuły? A może przeciwnie, szukacie propozycji na wieczór we dwoje, ale w głowie pustka? Jeśli tak, zobaczcie tę listę! Najlepsze filmy o miłości już tu na Was czekają! Dziś mam dla Ciebie bajkę, Bajkę o Miłości, o tym, co jest naprawdę w życiu ważne, chociaż zauważamy i doceniamy to dopiero w swoim czasie, bajka o naszych emocjach.


Być może już ją kiedyś słyszałeś, ale i tak jest warta przypomnienia. Modlitwa o doświadczenie Bożej miłości. Możesz pozostawić swoją prośbę o modlitwę w komentarzu.

Bajka o Miłości i Szaleństwie. Powiadają, że pewnego razu spotkały się na Ziemi wszystkie uczucia i cechy ludzkich istot. I tak: Gdy Znudzenie ostentacyjnie ziewnęło po raz trzeci, Szaleństwo, jak zwykle obłędnie dzikie, zaproponowało: - Pobawmy się w chowanego! Dawno, dawno temu, na oceanie istniała wyspa, którą zamieszkiwały emocje, uczucia oraz ludzkie cechy - takie jak:. Wspólne odmawianie różańca to szkoła Bożej mądrości i miłości, która jest fundamentem trwałej i szczęśliwej rodziny….


Podobne wiersze: Dwadzieścia poematów o miłości i jedna pieśń rozpaczy – Mogę pisać wiersze najsmutniejsze tej nocy. Pisać na przykład: „Ta noc rozgwieżdżona, i drgają błękitne gwiazdy w oddali”. Bajki o miłości między ludźmi.


O tego rodzaju miłości warto nie tylko mówić. Taką miłość najlepiej pokazywać na swoim przykładzie. Każdy dzień przynosi wiele okazji, by to zrobić, a umysł ludzki jest na tyle genialny, że z pewnością podpowie, jak to robić. Trzeba tylko o tym pamiętać, a co lepiej zapada w pamięć, jak.


A więc, jeżeli czuję, że brakuje mi prawdziwej Bożej miłości, to mogę modlić się do Boga, by mi pokazał, w jaki sposób mogę jej więcej otrzymać. Muszę być chętna, by oddać swoją własną wolę i myśleć najpierw o innych, a później o sobie. Och, Miłość, ja jestem tak strasznie smutny, że chcę pozostać sam - odrzekł Smutek i smutnie powiosłował w dal.


Dobry humor przepłynął obok Miłości nie zauważając jej, bo był tak rozbawiony, że nie usłyszał nawet wołania o pomoc. Wydawało się, że Miłość zginie na zawsze w głębiach oceanu.

Wymień niektóre przejawy miłości Jehowy. Chcąc ‛trwać w miłości Bożej’, przede wszystkim powinniśmy dostrzegać i cenić jej przejawy. Przypomnij sobie pewne nauki biblijne, które poznałeś za pomocą tego podręcznika. Od Jehowy otrzymaliśmy przepiękny dom — ziemię.


Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj. Mimo że Ciebie nie widzę jesteś przy mnie i nie opuszczasz ani na chwilę, gdy mówię to uważnie słuchasz każdego wypowiedzianego mojego słowa. Idę drogą a Ty mnie pouczasz i wprowadzasz na drogę swoją, pragniesz dla mnie tego wszystkiego co daje ten który kocha pełnią miłości. Nie zawsze widzę , słyszę i odczuwam że jedynie Ty mnie kochasz Boże, zasmucam Ciebie Ojcze. Znacie jakieś ładne bajki o miłości?


Pewnego dnia mieszkańcy wyspy dowiedzieli się, że niedługo wyspa zatonie. Przygotowali swoje statki do wypłynięcia w morze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty