wtorek, 10 października 2017

Wyciek oleju z piły spalinowej stihl

Mam poważny problem z moim autem, Citroën Xsara Picasso 1. Stihl hp czy Stihl hp ultra Witam wszystkich, jestem tu nowy więc wybaczcie błędy. Wyciek oleju z okolic wału i zapach benzyny w oleju Citroën Xsara Picasso 1. Mam pytanie dotyczące oleju a konkretnie jaki wybrać do pilarki spalinowej Stihl ms2i ms231. Do tej pory w ms2zawsze do mieszanki lałem Stihl hp(ten czerwony) ale kilka znajomych stwierdziło ze Stihl hp ultra jest duzo lepszy a ms2jest. Witam, mam problem z pilarka Stihl model MS170. Dzis ją rozkręciłem i zauważyłem całe kolanko wężyka z oleju wydaje sie ze tam jest ten problem tyle ze kolanko nie ma żadnych widocznych uszkodzeń.


Jak będziesz reklamować to powiedz, że oleju jest ponad standardowy wyciek. Z tego co napisałaś to wyciek jest dosyć duży, większy niż zmieści się w małym przewodzie. Nie daj sobie w takim razie powiedzieć, że z każdej piły musi coś pocieknąć.


Pompka oleju do piły na Allegro. Zróżnicowany zbiór ofert, najlepsze ceny i promocje. Wejdź i znajdź to, czego szukasz! Wszędzie Wszystkie kategorie.


Prywatni użytkownicy, którzy korzystają z pilarek przez długi czas, korzystają z systemu antywibracyjnego STIHL. Wibracje w punktach uchwytu zostają zauważalnie zmniejszone - dla dokładnego cięcia i lepszego ukrwienia w dłoniach i ramionach. Do zadań specjalnych STIHL stworzył specjalistyczne pilarki spalinowe. Są to modele do pielęgnacji koron drzew, podkrzesywarki do prac wymagających odpowiedniego zasięgu z ziemi, również w wersji akumulatorowej, pilarki ratownicze i carvingowe. Mam nadzieję, że będę dobrze załatwiony z problemem.


Pilarka spalinowa Stihl MS 181. Nigdy wcześniej nie korzystałem z piły spalinowej więc nie mam z czym porównać. Okazało się, że nie podaje oleju na łańcuch za to strasznie leje się pod spodem.


Piła dosyć nowa, w tamtym roku oddawałem do serwisu bo nie podawała oleju na prowadnicę. Fachowcy zdiagnozowali zapchaną pompkę oleju, wyczyścili ją i po kłopocie. Ale już w tedy zauważyłem zwiększone wycieki. Stihl MS 1zobacz opis produktu poznaj wiarygodne opinie przeczytaj recenzje sprawdź dane techniczne.


Sprawdzone sklepy na Skąpiec. Kompakowa pilarka spalinowa o mocy KM z błyskawicznym napinaczem piły łańcuchowej (B) i systemem STIHL ErgoStart (E). Nowoczesna pilarka spalinowa STIHL o mocy KM z silnikiem 2-MIX i systemem M-Tronic. System precyzyjnie reguluje czas.


Czesci Do Stihl najnowsze ogłoszenia na OLX. Wyrażam zgodę na używanie przez Grupę OLX sp. Piła nigdy nie sprawiała kłopotów z odpalaniem, lekka i niezawodna. Trzeba też pamiętać, że ma 1. KM, ale przy drobnym łańcuchu radzi sobie z twardym drewnem b. Do paliwa używam tylko stihlowskiego oleju, do łańcucha jakiś tam ,,pilarol z castoramy.


Jak najbardziej polecam, warta wydanych pieniędzy. Olej do smarowania pił łańcuchowych - Doskonale zabezpiecza piłę łańcuchową przed zużyciemPółsyntetyczny środek smarny o wysokiej wydajnościzabezpiecza przed szybkim zużyciem i zżywiczeniemprzy dłuższych przestojach. Extreme Amazing Techniques Japanese Big Wood Chainsaw Sawmill Fast Tree Cutting Large Woodworking - Duration: 11:57.


Teraz kupując nową piłe nie wiem co bym wybrał gdyż obie marki są znane z dobrej opinii, ale te nowe to już nie jest to samo. Osobiście zastanowił bym się nad stihl ms 2z łańcuchem rapid duo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty