środa, 1 listopada 2017

Związek ze starszym mężczyzną forum

Związek ze starszym mężczyzną Zaloguj. Jesteśmy ze sobą od miesięcy. Od ponad lat spotykam się ze starszym od siebie o lat mężczyzną. Ma dzieci z poprzedniego związku, jest po rozwodzie.


Ja niedawno skończyłam studia, ale jest nam ze sobą dobrze. Planujemy wspólna przyszłość.

Kiedys bylam zwiazana ze starszym o lat facetem, i chyba bylam za mloda, za glupia i niedojrzala na taki zwiazek. Przezylam wiele w swoim zyciu, nie odnajduje w rowiesnikach tego czego oczekuje od ukochanej osoby. Witam, właśnie, czy mozna stworzyć szczęśliwy, długotrwały związek z mężczyzną starszym o ponad lat? Hej, bedac na ibczyznie poznalam kogos. Bardzo przyjemny, zabawny facet.


Z olbrzymia cierpluwoscia, bo niestety moj ang jeszcze nie jest perfekcyjny. Co myślicie o związku ze starszym mężczyzną? Jakie są plusy i minusy bycia razem?


Zaznaczam, że różnica wieku to lat ( i 33).

Dlaczego kobiety decydują się na związek ze znacznie starszym mężczyzną? Lara C donosi na forum internetowy– Dojrzały mężczyzna w łóżku jest dżentelmenem, nie jest egoistą. Forum Kafeteria jest częścią Wirtualna Polska Media SA. Powered by Invision Community.


Nasza sytacja jest bardzo skąplikowana, ale trzymamy się razem. Oboje broniliśmy się przed tym uczuciem jak moglismy, ale dziś oboje się bardzo kochamy i chcemy być razem. Hej, dziewczyny co uważacie o związkach, gdzie jest duża przepaść wiekowa ? Zapewne każda wypowiedź na tym forum znajdzie swoich zwolenników i przeciwników wśród Was.


Uważam,że związek ze starszym mężczyzną to coś wspaniałego , jestem w związku ze starszym cudownym mężczyzną o lat, jestem bardzo szczęśliwa. Nie bardzo sobie wyobrażam stały związek z mężczyzną starszym o tyle lat. Poszłam kiedyś do łóżka z kolegą z pracy starszym o lat. Było miło, jest bardzo przystojny, delikatny, ale bez stosunku bo tak się zdenerwował sytuacją i moją fizyczną gotowością, że nie stanął na wysokości zadania.


Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Wszystko było by ok gdyby nie fakt że dopiero teraz zdałam sobie sprawę że to nie jest to czego szukałam.


Na spotkanie przejechal ponad 100km by spedezic ze mna pare godzin. Twierdzi, ze chce miec kogos na stale, zreszta i ja mam taki sam cel.

I sama nie wiem czego by sie tu uczepic ale wydaje mi sie to zbyt piekne by bylo pawdziwe. Wciąż budzi wiele kontrowersji. Tymczasem jednak specjaliści twierdzą, że nie warto się ograniczać. Jeśli kobieta chce czuć się bezpieczna, korzystać z doświadczenia starszego partnera, to dlaczego nie?


Ważne jest jednak, by wyznaczyć wyraźne granice dla komentarzy otoczenia. Jeśli on chce budować stabilny i pełen miłości związek, kiedy widać, że się stara i chce być z tobą- nie zastanawiałabym się i na pewno bym z nim była. Niestety sama z doświadczenia (bardzo przykrego) wiem, że często mężczyzna może mydlić dziewczynie oczy, a później się w nim zakochasz, złamie serce i jest tylko tragedia. Ze starszym partnerem nigdy nie zginiesz.


Jego już nic nie jest w stanie zdziwić, wprawić w zakłopotanie lub załamać. Przez wiele lat zdobywał doświadczenia, które dopiero teraz zaczynają procentować. Na forach internetowych pojawia się właśnie takie pytanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty