piątek, 10 listopada 2017

Rzucilam go i tesknie

Zaloguj się, aby obserwowa ć. Byłam z facetem lata, mieszkaliśmy miesięcy razem, więc człowiek przez ten okres się przyzwyczai bardzo. Pierwsze miesiące myślałam, że to najgorsza rzecz jaką mogłam zrobić. Ja zerwalam bo dowiedzialam sie ze mnie oszukiwal pisal z innymi za moimi plecami, po rozstaniu pisal dzwonil przez ok.


To Ty go zostawiłaś,więc tym samym dałaś facetowi do zrozumienia,że temat zamknięty.

On nie jest głupi i dla niego koniec to koniec. Ma Cię w nosie bo sama tego chciałaś. Ale nie umiem tego powiedziec. Byłam z kimś kiedyś związana, bywały lepsze, bywały gorsze dni - wiadomo jak jest w związku.


Kochałam go, ale on z dnia na dzień mnie rzucił, podając jakiś prozaiczny powód. Choć było mi ciężko, i nie umiałam się z tym pogodzić nie błagałam go o miłość, zajęłam się swoimi sprawami, choć cierpienie było niewyorażalne. Zobacz odpowiedzi na pytanie: Zerwalam z chlopakiem.

Zerwalam z chlopakiem bo mu sie nagle odwidzialo ze mnie nie kocha i nie chce ze mna chodzic wiec go rzucilam , ale mam dola nie moge sie pozbierac i nie wiem co robic pomozcie. Twierdzi że on mnie rani,bo ma ciężki charakter, a ja chciałam go zmienić, ale teraz wiem ze jak się kogoś kocha to akceptuje się go w 1procentach, takiego jakim się jest,ale on twierdzi ze będę mu za to dziękować i że stać mnie na kogoś innego. Wiem,to juz bylo, ale potrzebuje nadziei, kometarzy i obiektywnych opini zeby sobie wszystko ulozyc w glowie i podjac ostateczna decyzje. Nie kocham męża,tesknie za miłościa - Netkobiety.


Byłam w cieżkiej sytuacji kiedy poznalam mojego obecnego meza. Nie moglam liczyc na rodzine,musialam sie sama utrzymac,rzucilam szkole,zeby miec za co jesc i gdzie mieszkac,zerwalam z moja pierwsza miłoscia. Jak pozbierać się po rozstaniu?


Wlasnie rozstalam sie z facetem ktorego kocham ponad wszystko. Gdyby mnie facet powiedział, że to koniec i więcej go nie zobaczę to powiedziałabym nie idź, ale na pewno nie błagała go, żeby został, nie leciała za nim. Nienawidzę go za to jak mnie potraktowal, jak mnie nazwal, ale i tesknie za nim i placze codziennie ze juz nie jest moj. B to moj ideal tak naprawde, ale jednak czegos mi brakuje.


B widzial ze mam zly humor,powiedzialam ze mam dola, ze nie wiem co mi jest. Agnieszko opisałaś heroiczna walkę,z nałogiem. I miłość jaką darzysz swoich bliskich,syna Michała i braci.


Wiesz że ja tez paliłem,i dziś jestem szczęśliwy tak jak TY. Tak nie palę – Gdy moja żona była w ciąży,postanowiłem skończyć z tym nałogiem.

I zrobiłem to w ciągu jednego dnia. Dziś moja córka Michalina, ma lat i jest szczęśliwa że tato nie pali. Nie odejde od niego,bo zostalabym bez srodkow do zycia.


Wciaz sni mi sie byly maz,jak to do niego wracam. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Zakładając ten wątek chciałabym zrzucić ciężar,z którym sobie nie radzę Kilka dni temu poroniłam.


Nalezy go raczej rozumiec nastepujaco : Bedziesz zyla jeszcze wiele lat, a w miedzyczasie tesciowa starsza o pokolenie bedzie sie starzec. Chodzi o wspieranie starzejacej sie Osoby, ktorej sily stopniowo maleja, a nie wsparcie Jej teraz po smierci Twej Mamy. Na bol duszy z tesknoty za utracona Mama odrobine balsamu Ci dalam.


Mamajka nas opuscila a ja tesknie za Nia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty