czwartek, 1 czerwca 2017

Wyznania miłosne dla niego list

Nie miałam juz dla kogo zyc, bo tylko ty byłes wszystkim, moja NADZIEJĄ. Po paru miesiacach bol zaczal stawać się mniejszy. Zastapiłam go druga miłoscia, zeby moc zapomniec i pozwolic byc jeszcze kiedyś szczesliwa. Teraz poczełam córke, która jest dla mnie wszystkim, ale nigdy, Pawle,, ciebie nie zapomna choc wiem, ze czas goi rany.


Pragnę co chwilę słuchać Twoich wyznań miłości, i sama mówić Ci, jak wielkim jesteś dla mnie szczęściem. Gdy jesteś gdzieś daleko, umieram z tęsknoty za Tobą, więdnę jak, kwiat pozostawiony bez opieki.

Pamiętam dokładnie moment kiedy się spotkaliśmy, nasze rozmowy przy blasku. Bądź oryginalny - wyznaj swoją miłość! Znajdziesz tutaj szczere wyznania miłosne, gotowe teksty, które posłużą jako miłosna inspiracja.


Dobrym pomysłem na wyrażenie uczuć i pokazanie drugiej osobie, że zależy nam na niej, jest wysłanie do niej smsa z krótkim aforyzmem, wierszem lub miłosnym wyznaniem. Poznaj najpiękniejsze i nagrodzone listy oraz listy jurorów. Oceniali Katarzyna Pakosińska, Monika Szwaja, Agnieszka Kołodziejska i Mieczysław Szcześniak. W przeciwieństwie do wielu moich kolegów mam na koncie kilka udanych związków.


Może dlatego jestem tym, do którego przychodzą po rady: Ona chce, żebym pisał do niej listy. Dlatego zaprojektowałem uniwersalny list miłosny.

Wypełnijcie go według uznania i zostawcie mnie w spokoju, OK? Na podstawie Pieśni nad Pieśniami napisz list miłosny od Oblubieńca do Oblubienicy. Mimo iż widziałem Cię zaledwie wczoraj nie mogę wymazać Twej postaci ze swojej pamięci.


Gdziekolwiek nie spojrzę, przez okno czy w lustro, zdaje mi się widzieć Twą pełną wdzięku twarz i gołębie oczy śmiejące. List miłosny jak wam się podoba. PROSZE O komentarze dziewczyny. Spędziłem wiele bezsennych nocy, zastanawiając się jakich słów mam użyć, by opisać moje uczucia.


Jak różnie: pięknie, wzruszająco, sentymentalnie, dowcipnie można pisać o MIŁOŚCI - pokazał nasz wspólny z Zakamarkami konkurs na list miłosny. Szczerze mówiąc jest to w ogóle mój pierwszy tego typu list, dlatego tym bardziej się cieszę, że adresowany jest do Ciebie. Nie zamierzam zawrzeć w nim niesamowitych środków stylistycznych, ponieważ, i tak wiem, że nie dorównam piórom poetów. Wiem również, że mój list nie stanie się inspiracją dla innych. POtencjalnie, Robbie powinien 1razy sprawdzić list, który ma dla niego tak ogromne znaczenie i. Mam na imię Dagmara i mam 19.


Opublikowano w Listy miłosne. Ciągle o Tobie marzę, Jesteś wątkiem mych snów. Chcę być wiecznie z Tobą, Słuchać wciąż Twoich słów! Listy miłosne, które Marilyn Monroe pisała do ukochanych mężczyzn, a które przez pół wieku były trzymane w tajemnicy, trafią na aukcję.


Miłosne smsy, teksty miłosne, wierszyki miłosne na dobranoc. Dostaję dreszczy, kiedy czytam niektóre listy.

Można by pomyśleć, że list miłosny jest niemodny i staroświecki. Jednak okazuje się, że wiele osób uważa taką formę korespondencji za coś bardzo pięknego, romantycznego i osobistego, gdyż zawierają one niepowtarzalne, wspaniałe oraz jedyne w swoim rodzaju wyznania miłosne. Najukochańszy mój , jest taka miłość,która nie umiera,choć zakochani od siebie odejdą,zostanie w listach ,wspomnieniach ,pamiątkach,w miłych sprzeczkach.


Często powtarzasz ,że czujesz się przy mnie jakbyś był ode mnie duzo starszy,bo jestem taką małą,zabawną dziewczynką,co przysiada na ziemi przy kasztanach w parku. Mówisz,że lubisz mnie,bo jestem sobą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty