piątek, 9 czerwca 2017

Axa direct opinie

Axa direct opinie

Mam ubezpieczony samochód w axa dealer (dla nissana). Dzwonię do Axa Direct że chcę złożyć wypowiedzenie umowy, okazuje się że jestem ubezpieczona w axa a nie axa direct, dzwonię do axa a tam się dowi. Poznaj opinie Klientów o ubezpieczeniu OC w AXA DIRECT. Kompetentny pracownik udzielający potrzebnych informacji, przystępna cena polisy, co ma duże znaczenie dla emeryta używającego samochodu sporadycznie.


Axa direct opinie

Opinie klientów na temat firmy AXA DIRECT. AXA DIRECT oferuje ubezpieczenia samochodów w modelu direct – przez telefon oraz Internet. Ocena jakości obsługi, warunków ubezpieczeń, szybkości wypłaty odszkodowań itp. Oceny i doświadczenia osób ubezpieczonych przez dane Towarzystwo. Takich dziadów trzeba pogonić z naszego.


Ja w Axa Direct płacę za silnik 1. Dodatkowo w cenie OC mam darmowy assistance. AXA: 1osób wystawiło średnią ocenę 1. Przeczytaj wartościowe opinie: Dno dna! Likwidacja szkody zgłoszonej z AC trwa już trzy tygodnie i końca nie widać.


Nikt w Axa nie odpowiada na maile, Rzeczoznawca jest z firmy zewnętrznej,. Znajdziesz tu opinie o AXA DIRECT, oddziały i bankomaty AXA DIRECT. Ostatnia opinia: Nie polecam tej firmy po wypadku nie z mojej winy tylko z winy klienta axa samochód mój trafił na płatny parking bo ja trafiłem do szpitala a AXA twierdzi że za parking gdzie stoi wrak mam zapłacić. AXA Direct jest oczywiście częścią grupy AXA.


Jednak ta formuła powstała specjalnie z myślą o klientach, którzy chcą dokonywać zakupu polisy w sposób zdalny. Obecnie posiada swoje placówki w krajach, zatrudnia ponad 1tys. Całkowicie odradzam korzystanie z usług firmy Axa Direct. Skomentuj opinię: Nie polecam. Będąc za granicą, zostałam okradziona - na moich oczach włamano się do zamkniętego.


Z tego co tak czytam na internecie to są jakieś straszne opinie, jacy to oni są nie dobrzy, źli itp. Ubezpieczałam się w AXA przez lata. Sprawdź opinie o Axa Direct Warszawa. Informacje o zarobkach, kadrze zarządzającej, atmosferze ! Jeśli widzisz ten komunikat oznacza to, że twoja przeglądarka ma wyłączoną obsługę skryptów javascript. Mało kompetentne osoby tam pracują (usunięte przez administratora) i prostactwo w szczególności pan Ryszarda Gawek z likwidacji szkód komunikacyjnych.


Przez dwa tygodnie kontakt telefoniczny z tą firmą był bardzo utrudniony w rezultacie czego dałam sobie spokój i wybrałam oc w innej firmie, nie podaję w której żeby mnie nikt nie posądził, że z konkurencji jestem. Axa direct : opinie o firmie setki firm tysiące ocen internautów - sprawdź przed zakupem opinii dotyczących firmy. AXA direct jest marką świadczącą usługi ubezpieczeniowe.


Właścicielem marki jest spółka Avanssur, która swoją siedzibę ma w Warszawie. W Polsce towarzystwo działa od siedmiu lat. Przedsiębiorstwo należy do Grupy AXA. Axa Direct oferuje takie właśnie rozwiązanie - program poleceń pod nazwą Poleć Axa Direct znajomym. Każdy kierowca, nie będący jeszcze klientem Axy, może nabyć prawo do otrzymania dodatkowej zniżki w wysokości 50zł, lub 60zł.


Forum prawdziwych opinii o pracy w AXA DIRECT. Poznaj ak naprawde wygląda praca, ile można zarobić, po prostu poznaj prawdę o AXA DIRECT jako pracodawcy w Polsce! Czy Twoje oczekiwania są prawdziwe?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty