wtorek, 20 czerwca 2017

Mój tauron aplikacja

Zarówno adres e-mail jak i hasło ustawiasz podczas rejestracji do aplikacji. Jeżeli zapomnisz hasła, możesz je zresetować zarówno z poziomu aplikacji, jak i systemu obsługowego Mój TAURON w przeglądarce internetowej. Czy mogę wziąć udział w loterii przez aplikację Mój TAURON?


Mój tauron aplikacja

W loterii mogą wziąć udział tylko użytkownicy Mojego TAURONA. Serwis Mój TAURON Przekonaj się, jak wiele spraw załatwisz siedząc wygodnie w swoim domu z kubkiem ulubionej kawy. Teraz możesz mieć Mój TAURON w telefonie - poznaj naszą aplikację mobilną! Aby zalogować się do aplikacji, wystarczy, że wpiszesz swój login i hasło z serwisu Mój Tauron. Wystarczy, że w aplikacji wpiszesz swój PESEL i nr ewidencyjny lub nr płatnika.


Numery te znajdziesz na swojej umowie lub na fakturze. Aplikację mobilną przygotowaliśmy dla klientów detalicznych Grupy TAURON. Dzięki niej będziesz mógł wygodnie zarządzać umowami i fakturami oraz szybko i bezpiecznie opłacać rachunki.


Dodatkowo – jeśli masz „telerachunek” – będziesz mógł za pomocą aplikacji podawać odczyty licznika. Wtedy od razu podamy ci informację o kosztach Twojego zużycia. Mamy wgląd do naszych rozliczeń, rachunków, czy statystyk dotyczących zużycia energii. Mój Tauron to bardziej rozbudowany eBOK, z kilkoma ulepszonymi funkcjami. Jest ona dedykowana głównie detalicznym klientom Grupy TAURON, którzy korzystają z jej usług.


Zebraliśmy tutaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz porady. Większość spraw załatwisz w TAURON szybko i bez wychodzenia z domu w serwisie obsługowym Mój TAURON. Logowanie do serwisów TAURON. Wybierz najwygodniejszy dla ciebie sposób podania odczytu licznika: pobierz naszą aplikację mobilną, zaloguj się do serwisu Mój TAURON, wypełnij formularz online lub skontaktuj się telefonicznie.


We have prepared a mobile application for retail clients of the TAURON Group. Swoje zalety prezentuje serwis obsługowy Mój Tauron, do której dostęp mamy z przeróżnych urządzeń. Sprawdź naszą aplikację mobilną i błyskawicznie opłacaj swoje domowe rachunki lub doładuj licznik energetyczny. Zarządzaj i opłacaj swoje rachunki dzięki technologii ssl – twoje płatności są zawsze pod ochroną.


Z platformy korzystasz równie łatwo na komputerze stacjonarnym, tablecie czy dowolnym smartfonie. Oświetlenie - Zgłaszanie usterek oświetlenia ulicznego (dla uprawnionych urzędów). Oferuje wizualizację zużycia energii w domu Klienta, któremu zamontowano inteligentny licznik do zdalnego odczytu. Zarządzaj elementami w folderze, przenieś lub usuń odpowiednie treści, w celu ochrony Twoich danych i prywatnych plików, oraz aplikacji.


Sprawdź jak skorzystać z Mobilnej Aplikacji Plus online. Aktywuj w Plus online Zieloną faktur. BOK – elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, TAURON eLicznik - analiza i monitoring zużycia energii, Plan - Planowanie prac w sieci elektroenergetycznej (dla uprawnionych firm), Przyłączenia - proste zarządzanie procesem przyłączeniowym na obszarze krakowsko-wrocławskim.


Aplikację „Mój T‑Mobile” rozbudowaliśmy o niedostępne dotychczas funkcje. Bilet do kina sieci Cinema City lub zł zniżki na prąd dla użytkowników serwisu Mój TAURON. Kupujesz prąd lub gaz od TAURONA? Jeśli tak to możesz zdobyć bilet do kina lub zł zniżki za wypełnienie ankiety oraz wyrażenie zgód na przetwarzanie danych osobowych. W kampaniach wspierających TAURON polecał będzie najnowsze produkty z „Gwarancją Stałego Rabatu” oraz oferty pakietowe dla osób ogrzewających dom gazem, prądem lub ekogroszkiem.


Warto ją zainstalować, by móc łatwo i szybko zarządzać posiadanymi umowami oraz fakturami. Aplikacja pozwoli tez zachować stałą kontrolę nad swoimi usługami. Tauron wystartował właśnie z kampanią informacyjno-marketingową, która podkreśla zalety oferty i serwisu internetowego Mój Tauron.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty