czwartek, 29 czerwca 2017

Jak walczyć o faceta

Warto walczyć o faceta, któremu nie zależy? Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Jak długo można walczyć o faceta?


Część mężczyzn boryka się z nieśmiałością i niską samooceną, co utrudnia im odzywanie się do kobiet oraz wychodzenie z inicjatywą.

Faceci mają też problem z odczytywaniem kobiecych intencji. Czy warto walczyć o faceta, który wie, że go kocham, a ma. Jeśli mężczyzna ma wolę lub jest po prostu otwarty na związek z Tobą, możesz walczyć o Waszą przyszłość.


Jednak jeśli wyraźnie pokazuje, że mu nie zależy, a co gorsza ośmiesza Cię, obraża, miej honor i odpuść. Nie daj się poniżać, by otrzymać prawdziwą miłość, musisz pokochać siebie. JAK walczyć o FACETA - Forum Szafa.


Jestem z nim już długo ale nadal popełniam masę błędów, bar. Chodziłem z dziewczyna przez wakacje jednak jak przepisalem się do jej klasy to nie mieliśmy już o czym porozmawiać i tak doprowadziliśmy do końca związku.

Mowa tutaj o próbie przyciągnięcia go do siebie za pomocą seksu. Bierze się to prawdopodobnie z przyjętych stereotypów na temat facetów. Jeżeli na poziomie emocjonalnym się Wam nie układa, a Ty próbujesz zatrzymać go tylko na poziomie fizycznym, to w najlepszym razie zacznie traktować Cię jak zabawkę. Facet o swoją kobietę powinien walczyć każdego dnia.


Dlaczego to napisałem, bo też byłem przekonany, że jak jest moja to do końca. Niestety to nie tak do końca. W porę się opamiętałem ( a było bardzo źle).


Teraz jest super i wiem, że ona jest moja a ona wie, że ja jestem jej. Z dnia na dzień zostawił mnie chłopak przez moje zachowanie. Jak walczyć o chłopaka po rozstaniu?


Zawsze szukalam powodów do kłótni i wypisywalam rożne glupstwa np ze gdy mnie zostawi to popelnie samobójstwo. Gdy ten ostatni raz rozmawialiśmy plakal i powiedział ze mnie kocha ale nie może być ze mną. Gość Kobiety nie walczą o mężczyzn.


W moim odczuciu kobieta, która walczy o faceta jest żałosna. To raczej facet powinien walczyć - a jak mu nie zależy. Bo facet to popierdolona istota i to bardziej niż kobieta.

Co do zasady z kobietą jest tak, że jeśli spełnisz jej wszystkie potrzeby, a w okolicy nie będzie lepszego od ciebie faceta, to ona ciebie nie zostawi. Za to jeśli spełnisz wszystkie potrzeby faceta to wciąż to nic nie da, bo zrobi on co zechce. On nie chce nawet slyszec o powrocie twierdzi ze nigdy mnie tak na prawde nie kochał, nie mapowrotu do tego co bylo.


Próbować zbudować most, pomóc i sobie i jemu. Czy to ma sens, po tym jak mnie odepchną. I nie umiem zwiazać się z kimś innym, bo wciąż go kocham. PL - byliśmy razem lata, ale on. Nie powinnaś negatywnie oceniać samej siebie, tylko dlatego, że twoje uczucie nie zostało odwzajemnione.


Jeśli wciąż trzymasz pamiątki po obiekcie uczuć, powinnaś się ich pozbyć, bo tylko ci o nim przypominają. Nie znaczy to, że zapomina się o wszystkim, co stało się do tej pory – miłość to jednak też umiejętność wybaczania i dawania drugiej szansy. Może niekoniecznie dziesiątej czy dwudziestej, ale jesteśmy wszyscy tylko ludźmi i zdarza się nam popełniać błędy.


Inną sytuacją, gdy zdecydowanie warto walczyć o miłość, to. Bardzo proszę o radę, jak zinterpretować taką sytuację. Czy podejmować próby, żeby walczyć o niego i czy w tej sytuacji jest o co jeszcze?


I jeśli tak, to proszę o poradę, jak to zrobić? Dodam tylko, że to dość skryty człowiek. Poza tym oboje jesteśmy po studiach, mamy pracę, także nie ma różnic na tym tle. To nie jest mój były chodzi mi jak mam o niego walczyć ? Nie oszukujmy się: mężczyźni są wzrokowcami. Dobrze byłoby zatem, byś przypomniała mu, jak bardzo jesteś atrakcyjna.


Zmień fryzurę, spraw sobie nowe ubrania, poczuj się dobrze w swojej skórze. Jemu z pewnością nie umknie twój nowy, lepszy wizerunek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty