czwartek, 25 maja 2017

Zycie z arabem

Zaczelam spotykac sie z arabsm, on jest z Egiptu. Po miesiacach chodzenia za mna i bycia natretnym poniekad ze strachu wzielam z nim slub, to bylo w bibliotece jakies wlasciwie zalegalizowanie zwiazku. Hej czy któraś z Was była lub jest w związku z Arabem? Jakie są plusy ,a jakie minusy takiego związku? W Polsce , w ojczyźnie ukochanego czy za granicą?


Jestem w związku z Arabem(Irakijczykiem ) od lat. Jednak moi rodzice nigdy nie zaakceptowali tego związku, więc po paru miesiącach bycia razem i słowach mamy, że drzwi do domu są dla mnie zamknięte, jeśli z nim nie zerwę. Właściwie od samego początku bycia razem zamieszkaliśmy razem.


Polka stara się udowodnić, że jej życie jest lepsze, niż jej koleżanek w ojczyźnie. Mój mąż nie pije, w związku z czym po urodzeniu naszego syna nie zniknął na tydzień z domu, nie opijał sukcesu z kolegami, był przy mnie, wspierał, opiekował się nami, stanął na wysokości zadania. A ja jestem z Arabem, który, zanim coś ustali, zawsze to konsultuje ze mną. Sama też uwzględniam to, co jest ważne dla niego - dodaje.


Nic dziwnego, że jest Arabem i muzułmaninem, gdyby był Polakiem i katolikiem, to byłoby za dużo szczęścia naraz. Wiedziałam — choć inni nie podzielali mojej opinii — że to nie ma znaczenia. Pokażemy im — mówił Ahmed — że można żyć dobrze z muzułmaninem.


Wiem, że narażasz się swojemu środowisku, i jeszcze. Arabem pod jednym dachem to nie jest niekończące się wyzwanie. Polka świadomie kieruje swój opis do Polaków, aby wiedzieli, że opinie wydawane przez nich tak ochoczo w internecie i na portalach społecznościowych na temat muzułmanów opierają się w większości przypadków na stereotypach i uprzedzeniach. Zamiast tego kobieta próbuje przedstawić swój punkt widzenia: Życie z Arabem jest jak bajka.


Z jednej strony alkohol czy seks bez ślubu są tu prawnie zakazane, z drugiej dostaniesz je, kiedy tylko zechcesz, jeśli masz pieniądze. Dostępność do nocnych klubów, kobiet i łatwego. Dodatkowo w kontrakcie ślubnym zapisuje się sumę. Dla wielu Polek małżeństwo z Arabem szybko przestaje być bajką. Po przyjeździe do kraju męża kobieta szybko traci możliwość decydowania o sobie i musi być na każde skinienie mężczyzny.


Dla Ciebie małżeństwo z Arabem nie różni się niczym od tego z Polakiem, Niemcem czy Japończykiem. Kierowałaś się głosem serca, dostrzegłaś w nim dobro, poczucie humoru i urzekła Cię troska, jaką Cię otacza. Nie ma znaczenia, czy jest biały, czarny czy w różowe ciapki. Nie liczy się jego narodowość, liczy się on sam.


Mysle ze kazda z kobiet bedeaca w zwiazku z Arabem boryka sie z tym samym probleme``Kochamy sie i jestesmy dla siebie stworzeni, ale ze w zgledu na wyznanie i kulture tak rozni``. Ja sama nie wiem co przyniesie przyszlosc, ale postanowilam zostwaic to losowi. Poprostu dac sie poniesc rozkoszy i przyjac jego milosc.


Szczerze mówiąc, z utęsknieniem czekałam na powrót do Polski. Czułam, że dopiero tam nasze życie wróci do normy, a ja odzyskam mojego ukochanego. Odetchnęłam z ulgą, gdy tylko samolot oderwał się od ziemi.


Ta podróż zdecydowanie nie okazała się wycieczką moich marzeń, ale przynajmniej wracałam do domu z… mężem. Rzuciła dobrą pracę, rodzinę i wyjechała z kraju, by wyjść za muzułmanina. Przekonuje, że nigdy nie była tak szczęśliwa. Zwykło mówić się, że polscy mężczyźni nie lubią obcokrajowców, zwłaszcza tych innego wyznania i koloru skóry ponieważ kradną oni „ich” piękne Polki. Niech zatrzymają się na chwilę i. Kobiety patrzą na tę kwestię nieco inaczej, często to egzotyczna uroda i ciekawość kultury przyciąga ich do „obcych” mężczyzn.


A jak związki mieszne wyglądają w rzeczywistości?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty