środa, 21 stycznia 2015

Samotna noc wiersz

Gdy cię zabraknie ja tęsknić będę przez tysiąc lat. Miłość żyć będzie dalej we mnie. Tyś jest jednym w mym życiu- jedynym. Zamknę oczy, samotnej nocy i choć nas dzielić będzie jej mrok będę czuć twą obecność.


Znów noc, małymi gwiazdkami jaśnieje, a ja chcę mocno, ukryć się w ciemności. Kiedy noc nadchodzi Cisza do szaleństwa prowadzi Natłok myśli przeróżnych Ból w sercu straszny, przedziwny. Noc bezsenna z koszmarami Ból i cierpienie targają myślami Serce mało z piersi nie wyskoczy Bardzo cierpi, potrzebuje pomocy.


NIE a tym bardziej TAK daj mi tylko ten jeden maluteńki skrzydłem anioła znak przemień życie w eden. Wizard Oskar - Noc głęboka, samotna. Dzisiaj będę tęsknić, samotna noc całą Sekundy jak ślimaki, sunąć będą po udach Księżyca poświatą pieszczone posrebrzałą Ciało w blasku się prężąc, zasypia w ułudach.


Odmierzam puste minuty do pierwszej godziny poranka. Noc taka czarna, zimna i samotna. Smutkiem pachnie nawet kawy f. Każda noc ta sama smutna zimna samotna.


Wyniki wyszukiwania frazy: samotna (wiersze). Ty Ale jakże ona bez uczuć nie odwzajemnia tego,czego pragne iskierka miłości gaśnie powolutku-wracaj do mnie nim będzie za późno. Tyle nocy bez ciebie, kilka, setki, tysiące. Czarna noc za oknami, myśli wciąż błąkające.


Chcą mi usiąść na głowie, zaraz chyba zwariuję. Chowam się pod kołdrą nocy Ty śpisz w spokoju, w oddali myśli Tęsknię. Brakuje mi Ciebie Na styku myśli. W korytarzach wspomnień Jesteś mą poduszką, kołdrą, życiem Nie ma że daleko. Na to nie ma odległości Przytulam się do Ciebie w myślach Chowam głowę w Twoje włosy Jesteś obok.


Jesienną nocą (wiersz klasyka) Kazimiera Zawistowska. Noc się nade mną rozełkaia słotna, I dziwnie jestem w tej nocy samotna. Strugami deszczu mży mgielna szaruga. Szepce modlitwy późnymi nocami Majać nadzieję ze on się zjawi Lecz śmierć nie odda to co zabrała Wciąż żąda więcej i więcej zagubionych ludzi by zabrać nam ich ! Portal literacki poświęcony promocji młodych twórców.


Znajdziesz tutaj wiele tekstów takich jak: wiersze, proza, recenzje, artykuły i wywiady. Każdy może dodawać swoje prace. Szansa na rozwój swojego talentu pisarskiego. Poezja, wiersze i wierszyki Internautów w TwojeCentrum.


Wiersze - Samotna idę wśród nocy. Publikuj Swoje wiersze za darmo i oceniaj twórczość innych. Po dziesiątkach nieprzespanych nocy. Myślisz pewnie ze cię nabieram.


Jak faceci których wcześniej znałaś. Obiecali nieba ci przychylić. POMYŚL CO JA MOGĘ CI OBIECAC? Rozkosz na którą długo przyjdzie czekać. Uwierz we mnie – tyle mogę Ci.


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Noc Wigilijna Jakże samotnym zawsze mnie zastajesz o nocy! O nocy, pod gwiazd milczeniem dalekim, I wśród której Bóg się pobratał z człowiekiem! Znaleźli się jednak tacy, którzy próbowali ją opisać i tak powstały najpiękniejsze wiersze o miłości. Niektóre są sentymentalne, nastrojowe a inne radosne, ponieważ pierwsze zakochanie się sprawia, że cały świat nabiera barw.


Noc, wiersz klasyka na Wywrocie. Zostaniesz do rana I otulisz mnie lekko ramiony. Ja ci powieo, moja nieznana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty