piątek, 9 stycznia 2015

Dlaczego cieknie olej z piły spalinowej

Nie daj sobie w takim razie powiedzieć, że z każdej piły musi coś pocieknąć. Kolejna rzecz to możesz przed oddaniem sprawdzić czy po wytarciu tej plamy i ponownym uzupełnieniu oleju (koniecznie go dolej do pełna) będzie ciekło dalej, mimo niewłączania silnika. Olej bez prowadnicy pilarka podaje szeroko i bogato, ale jak założę prowadnic, to łańcuch suchy a olej kapie mi na buty.


Prowadnica czyściutka, rowek, oczko, etc. Szpilki nie wyciągnięte, jest jeszcze mnóstwo gwintu. Dzisiaj pierwszy raz odpalałem piłę z tematu po okresie zimowym.


Okazało się, że nie podaje oleju na łańcuch za to strasznie leje się pod spodem. Piła dosyć nowa, w tamtym roku oddawałem do serwisu bo nie podawała oleju na prowadnicę. Fachowcy zdiagnozowali zapchaną pompkę oleju, wyczyścili ją i po. Husqvarna - olej cieknie spod karteru, brak. Mam olej do mieszania z paliwem do piły i kosy spalinowej.


Dzisiaj szukałem okresu daty przydatności na opakowaniu i nie ma a zostało mi jeszcze z 5l. Czy te oleje mają okres przydatności? Partner 3- Nadmiernie cieknący olej z prowadnicy. Stihl hp czy Stihl hp ultra Witam wszystkich, jestem tu nowy więc wybaczcie błędy.


Do tej pory w ms2zawsze do mieszanki lałem Stihl hp(ten czerwony) ale kilka znajomych stwierdziło ze Stihl hp ultra jest duzo lepszy a ms2jest. Panowie, wiadomo coś o tym wyciekaniu oleju z pilarek NAC. Moja raz była na serwisie ale nadal z niej cieknie.


Kiedy ostatnio zadzwoniłem do serwisu to zaczął gosciu gadać że one tak maja itd. Sprzęt Używany, prowadnica zużyta dość mocno, nie zapala (po chwili się wyłącza), cieknie olej. Wizualnie Prezentuje Się Tak Jak Na Zdjęciach, Czyli Dobrze Z Nielicznymi Śladami Użytkowania. Tak jak w temacie olej cieknie spod metalowej osłony karteru przez co łańcuch nie ma smarowania.


Element gumowy który podaje olej z pompki kupiłem nowy podobnie jak metalową osłonkę i dalej to samo. Olej wcale nie idzie kanalikiem tylko rozchodzi się na boki pod osłonką karteru, dodam. Jeśli olej cieknie z wlewu lub w miejscach połączeń śrubowych. Zdarza się, że olej cieknie z miejsca połączenia привалочных powierzchni głowicy i pokrywy zaworów, a, na przykła z wlewu oleju lub tam, gdzie istnieje połączenie śrubowe.


Przyczyną takich wycieków jest nadciśnienie. Dlaczego olej powinien być specjalny:. Je=B6li olej z biedronki i pi=B3a z biedronki to nie powinno by=Eproblemu=.


W instrukcji piły mam stosunek benzyny do oleju 25:( rozumiem , że na litra benzyny 1mililitrów oleju ) a na pojemniku oleju mam podany stosunek benzyny do oleju :(oznaczało by to , że na litrów paliwa 1mililitrów oleju). Mam pytanie posiadam piłę spalinową Victus model CS 45. Inna piła spalinowa będzie nam potrzebny do wycinania dużych drzew, a inny – do ich przycinania.


Z tego poradnika dowiesz się, na co należy zwrócić uwagę, podczas wybierania piły spalinowej. Wszystkie piły spalinowe potrzebują specjalnej mieszanki paliwa – jest nią benzyna z dodatkiem oleju. Witam, otóż kupiłem kilka dni temu pilarkę stihl ms 2(po zakupie przypomniałem sobie o koncie na forum pilarzy :mrgreen:) Spaliłem nią ok.


Z wiadomych zaawansowanym użytkownikom przyczyn 8-), pomyślałem by nie męczyć nowej piły mineralnym olejem i przerzucić się na coś lepszego Czy waszym zdaniem. Mam na sprzedaż kilka sztuk olei do smarowania łańcucha piły spalinowej. Sprzedam bądź zamienie za coś ciekawego. Posiadam również olej miksol do benzyny w butelkach o pojemności litra. Zróżnicowany zbiór ofert, najlepsze ceny i promocje.


Wejdź i znajdź to, czego szukasz! Oleje do łańcuchów sprzedawane w PL, to prawie wyłącznie oleje roślinne (ze względu na rynek pro, który wymaga biodegradowalności). Są to oleje rzepakowe z dodatkami. FRYTEK A olej z piły do silnika z auta :mrgreen: i jestem ciekaw czy piła działa ,. Stosuj olej przeznaczony do pracy w silnikach kosiarek. Oleje samochodowe są znacznie doskonalsze, więc i droższe, ale ich właściwości nie zostaną wykorzystane właściwie.


Zapytałem kiedyś doradcę technicznego w jednym z koncernów olejowych – dlaczego do kosiarki ma być SAE 30. Olej wyciekał aż się zatarła pompka smarowania i teraz olej cieknie, a smarowania łańcucha nie ma. Dodatkowo zgubiłem paragon od tego bubla, i kupiłem pilarkę w obi najtańszą, z myślą, żeby robota nie stała a tą oddam do serwisu.


O dziwo kupiłem pilarkę handy power.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty