czwartek, 3 października 2019

Silna depresja forum

Przede wszystkim mama musi być pod kontrolą lekarza psychiatry. Silna depresja to poważne zaburzenie. Bądź przy mamie, rozmawiaj z nią, zapewniaj, że jest najlepszą mamą, że zbyt krytycznie się ocenia (co jest charakterystyczne dla depresji). Strasznie czuje sie na kolejnej emigracji.


Tym razem jednak w ogole nie znam jezyka. Moja najblizsza rodzina nie zyje, zyjaca czesc nie utrzymuje ze mna prawie kontaktu. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Szczerze powiedziawszy powątpiewam w Twoją autodiagnozę.


Bez wątpienia masz zaniżone poczucie własnej wartości, co utrudnia Ci nawiązywania kontaktów towarzyskich i sprawia, że stawiasz się w roli ofiary, ale do klasycznej depresji raczej Ci daleko. Byłem w tym roku na badania w szpitalu na oddzialem neurologi , moje objawy silne zawroty głowy słabość mięśni obu nóg , ból głowy kręgosłupa szyjnego fatalne samopoczucie , lęk koszmarne myśli badania neurologiczne nic nie wykazały wypisano mnie z rozpoznaniem bóle głowy z towrzyszącymi zawrotami o charakterze nieukładowym , recepta pramolan i histimerc. Człowiek żyje jak w letargu i wiecznej depresji a każdy problem urasta do megaprzeszkody.


Testosteron to bardzo silny antydepresant z czego nie wszyscy zdaja sobie sprawę. Bardzo silna depresja i nerwica. ChA lęki, fobie, zaburzenia odżywiania itp.


Jest to wspólnota osób, które dzielą się swoim doświadczeniem, wsparciem, siłą i nadzieją, aby wspólnie pomóc sobie w walce z depresją, nerwicami i ich objawami. Cy ktos z panstwa przeszedl przez depresje i ma jakies porady jak o. Od lat z przerwami cierpię na depresje i nerwice, brałam już trzykrotnie różne leki antydepresyjne i chodziłam na terapie i NIC nie pomaga na dłuższa metę. Załamanie psychiczne, silna depresja czy nerwica?


Od jakiegoś czasu mam duże problemy ze sobą, mianowicie wystarczy nawet jedno żartobliwie powiedziane słowo od kogoś, by mnie wyprowadzić z równowagi. Jej celem jest szerzenie wiedzy w zakresie depresji oraz uświadomienie społeczeństwu, że nie jest to stan, który mija, ale choroba, którą trzeba leczyć. Dzielenie objawów depresji na somatyczne i psychiczne jest w znacznej mierze arbitralne, sztuczne, zakorzenione raczej w przyzwyczajeniach językowych, bądź niektórych koncepcjach teoretycznych, niż w rzeczywistości. Nie ma bowiem takiego objawu depresji, który nie pozostaje w silnym związku z cielesnością.


Gdzieś,i nie mogę sobie przypomnieć gdzie,przeczytałam lub usłyszałam że nie leczona depresja może się przekształcić w schizofrenię. Jestem skłonna w to wierzyć ponieważ ja jak się nie leczyłam to popadałam w coraz to gorsze stany psychotyczne,gdzie było słyszenie głosów i różnego rodzaju widzenia. A wy,jak macie i jak myślicie?


Przerazają mnie napady jakie odczuwam trace wtedy orientalność, jest mi duszno, STRASZNY LĘK, UCZUCIE ZE ZARAZ UMRE,mam dziwny zwrok dretwienie pal. Stawianie czoła depresji, nasze leczenie. Ten dział jest dla wszystkich, którzy którzy chcą się podzielić swoją drogą obecnego leczenia bądź całkowitego dojścia do wyzdrowienia. Porady, wskazówki, nadzieja, to sens tego forum. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.


Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Co prawda mój post nie do końca dotyczy ćwiczeń siłowych ale liczę na Waszą pomoc. Pokój zapoznawczy: Dzien dobry, pewnie nic nowego nie powiem, ale mam problem z nastrojem i nastawieniem do zycia, ktore utrudnia mi funkcjonowanie. Izolacja, skrajnie negatywne myslenie na przemian z stanami wrecz euforii, poczucie zmeczenia i braku energii, placzliosc, brak apetytu, zaburzenia snu, przewlekle lenistwo, poczucie bezwartosiowosci, celowosci zycia i. Osoba chora na depresję ma objawy somatyczne: odczuwa silny ból głowy, serca, kręgosłupa.


Płakałam, bo była we mnie niezgoda na to, co się dzieje na świecie. STRES, LĘK, NERWICA, DEPRESJA - Netkobiety. Cyklofrenia niekiedy mylnie określana jest mianem depresji dwubiegunowej - depresja stanowi jeden z dwóch biegunów ChAD. Jej przeciwieństwem jest mania. Istota zaburzeń maniakalno-depresyjnych tkwi właśnie w oscylowaniu nastrojów chorego pomiędzy tymi dwoma skrajnie różnymi stanami psychicznymi.


Depresja dwubiegunowa - objawy. Niektóre osoby mają większą podatność genetyczną na depresję. To, czy będzie ona endogenna, dwubiegunowa czy maniakalna, zależy od środowiska i stylu wychowania.


Psychologiczne przyczyny depresji maniakalnej są ściśle powiązane z ojcem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty