piątek, 14 czerwca 2019

Wyznania miłosne dla niego blog

Bądź oryginalny - wyznaj swoją miłość! Znajdziesz tutaj szczere wyznania miłosne, gotowe teksty, które posłużą jako miłosna inspiracja. Konkurs walentynkowy „Miłości niejedno ma imię…” trwał tydzień. Przez ten czas nadsyłaliście do nas swoje wyznania, czym jest dla Was miłość.


Jury urzekły słowa Anny Andrzejak: „Moja miłość to uczucie bezpieczeństwa, świadomość, że mogę liczyć na pomoc i wsparcie, kiedy już sama sobie nie radzę.

Dobrym pomysłem na wyrażenie uczuć i pokazanie drugiej osobie, że zależy nam na niej, jest wysłanie do niej smsa z krótkim aforyzmem, wierszem lub miłosnym wyznaniem. Nasz zbiór dedykacji miłosnych Ci w tym pomoże. Kryształ 3D świetnie sprawdzi się jako prezent miłosny dla Twojego męża.


Jeżeli chcesz je utrwalić na lata, umieść życzenia miłosne wewnątrz kryształu 3D. Pragnę co chwilę słuchać Twoich wyznań miłości, i sama mówić Ci, jak wielkim jesteś dla mnie szczęściem. Gdy jesteś gdzieś daleko, umieram z tęsknoty za Tobą, więdnę jak, kwiat pozostawiony bez opieki.


Pamiętam dokładnie moment kiedy się spotkaliśmy, nasze rozmowy przy blasku księżyca.

Nie miałam juz dla kogo zyc, bo tylko ty byłes wszystkim, moja NADZIEJĄ. Po paru miesiacach bol zaczal stawać się mniejszy. Zastapiłam go druga miłoscia, zeby moc zapomniec i pozwolic byc jeszcze kiedyś szczesliwa.


Teraz poczełam córke, która jest dla mnie wszystkim, ale nigdy, Pawle,, ciebie nie zapomna choc wiem, ze czas goi rany. Zobacz odpowiedzi na pytanie: jakie milosne teksty do niego ? Na zawsze będziesz w moim sercu zawsze. Opisy , opowiadania i cytaty.


Nie potrafię z Ciebie zrezygnować. Witryna dla dzieci i młodzieży. Nade wszystko jednak kochałam jego słowa. Wyznanie miłosne - Ponad wszystko kocham Cię!


To jak do mnie mówił, dzielił się ze mną wszystkimi myślami i uczuciami. Rozmowa z nim była tym czego potrzebowałam najbardziej. Od zawsze wiedziałam, że mogę mu powiedzieć wszystko.


Był dla mnie oparciem, najwspanialszym przyjacielem, wiernym słuchaczem, pierwszą prawdziwą miłością.

Ale tego typu wyznanie miłosne jest bardzo sympatyczne, a w dodatku zabawne. Jeżeli obiekt twojej miłości ma urodziny, możesz przygotować dla niego tort z czekoladowym napisem „I love you”. Który mężczyzna nie ucieszyłby się z przepysznego przysmaku?


A wyznanie miłości może jedynie sprawić, że smakować będzie jeszcze. Pozwól mi być dla Ciebie kimś więcej. Gotowe SMS miłosne, śmieszne i wesołe w jednym miejscu. WHsdP dni temu U moich pradziadków nie było kibelka od zawsze, a wychodek stał za stodołą, 2m dalej.


Wyobraźcie sobie tuzin kur patrzących na ciebie, jak siedzisz na tronie i robisz dwójkę. Fajne rymowanki dla dziewczyny i chłopaka - str. Miłosne wiersze i wierszyki dla niej i dla niego. Wyznaj swoją miłość za pomocą miłosnych smsów.


SMS wyznanie - to najlepszy sposób na okazanie uczucia. Czasami ciężko wyrazić w prostych słowach naszą miłość. Skorzystaj z prostych wierszyków miłosnych, SMSów, aby dać znać swojej ukochanej. Kiedy nie masz już pomysłu jak dać Jej znać - wybierz miły, zarazem fantastyczny wierszyk dla niej.


Zadbaj o swój związek już dzisiaj. A może wykorzystasz któryś z wierszyków po to, aby w końcu odważyć się i wyznać komuś, że się zakochałeś? Zawsze znajdziesz tutaj coś dla siebie i ukochanej osoby. Telefon i głowa pełna pomysłów na pikantne teksty dla niego i tyle.


Tylko początek jest trudy, potem wena cię poniesie i będziesz pisać bez końca. Dzisiaj rano wyglądałeś tak seksownie. Miałam ochotę zatrzymać Cię w łóżku na dłużej…”.


Miłość - Najlepsze Blogi o Miłości Chcesz poczytać o miłości? Poznaj przepiękne blogi osób, które nie wstydzą się otwarcie powiedzieć Kocham Cię. Przeczytaj historie osób, które odnalazły swoją miłość.


Osoby opowiadają jak wyglądały ich najpiękniejsze i niezapomniane randki. Liścik ten do Ciebie piszę, bo coś w głębi serca słyszę. Jeśli chcesz, to go przeczytaj. Gdy przeczytasz, to nie pytaj. Bo gdy Ciebie zobaczyłam, to o Tobie w nocy śniłam.


Najpiękniejsze wyznania miłosne dla NIEGO i dla NIEJ :) - Forum Szafa. Witajcie, założyłam ten wątek aby stworzyć zbiór pięknych wyznań miłości, obojętnie czy w formie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty