piątek, 10 maja 2019

Długie wyznania miłosne

Najpiękniejsze miłosne wyznanie! Konkurs walentynkowy „Miłości niejedno ma imię…” trwał tydzień. Przez ten czas nadsyłaliście do nas swoje wyznania, czym jest dla Was miłość. Hej , zostawiam Was z kilkoma naszymi wspólnymi zdjęciami wraz z moim chłopakiem :) Jesteśmy ze sobą od prawie lat.


Długie wyznania miłosne

Kocham Cię,spokojnie,bez oczekiwania na słowo,co miałoby znów oczyścić nasze niebo, kocham Cię dziko i namiętnie,lecz nie rzucam juz wyzwania wiatrowi,słońcu,czy drzewom. Dobrym pomysłem na wyrażenie uczuć i pokazanie drugiej osobie, że zależy nam na niej, jest wysłanie do niej smsa z krótkim aforyzmem, wierszem lub miłosnym wyznaniem. Miłosne smsy zawierają to, czego nie można czasem wyrazić własnymi słowami, czyli zapewniają o wyjątkowym uczuciu, przyjaźni, pragnieniu bliskości. Dajcie mi jakieś długie opisy o szczęśliwej miłości.


Tak niedawno się poznaliśmy, a ja zdążyłam się tak mocno w Tobie zakochać. Czyżby sprawiły to Twoje piękne słowa, które wypowiadałeś d. Znacie jakieś fajne,długie wierszyki miłosne ? LanserskaxD odpowiedział(a) 09. Z pełnią księżyca Ciebie ujrzałam Z pełnią księżyca mocno pokochałam Z pełnią księżyca walkę o życie serce wygrało Bo z pełnią księżyca się w Tobie.


Długie wyznania miłosne

Wiersze miłosne to jeden z najpopularniejszych sposobów okazywania uczuć - skradną serce nawet najbardziej nieśmiałej osoby. Oto najpiękniejsze wiersze miłosne dla niej i wiersze miłosne dla niego. Wykorzystaj je i wyznaj w ten sposób swoje uczucia! Możesz mieć pewność, że zaskoczysz tym gestem ukochaną osobę! Poznaj najpiękniejsze i nagrodzone listy oraz listy jurorów.


Oceniali Katarzyna Pakosińska, Monika Szwaja, Agnieszka Kołodziejska i Mieczysław Szcześniak. Czterech mężczyn napisało rozczulające, intymne listy miłosne do kobiet, które pojawiły się na ich życiowej drodze. Listy, których nigdy nie mieli odwagi wysłać. Zakochani będą więc tak organizować swoje zachowanie, aby przekonać siebie nawzajem o szczerości swoich wyznań. Zgodnie z niektórym wskazaniami nie chodzi w tej grze o to, aby tę pewność upodobnić do pewności matematycznej.


Misiomis, mrówka mrowka i prosiaczek prosiaczek, Wszyscy wiedzą, że Cię KOCHAM! Wiersze i wierszyki miłosne, powiedzenia, aforyzmy - to wszystko przygotowaliśmy właśnie dla Ciebie. Zapraszamy do przeglądania naszego serwisu, a wszystkie zebrane przez nas materiały wprawią Was w przyjemny nastrój, albo staną się świetnym prezentem dla ukochanej osoby.


Zamykam oczy by Ciebie sobie wyobrazić Otwieram okno by poczuć Twój zapach Tulę telefon wyobrażając sobie, że to TY Spoglądam na gwiazdy wyobrażając sobie, że to oczy Twe Zasypiam by w śnie Ciebie odnaleźć Budzę się by znów Ciebie ujrzeć Kiedy mnie przytulasz czuję bicie Twojego serca Kiedy mnie całujesz, czuję że odlatuję Kiedy na mnie patrzysz przypominam sobie gwiazdy. Upewniłem się, że potrafię odstawić ten strach na bok, który powstrzymywał mnie przed wyznaniem Ci uczucia, które nas połączyło. Co roku kilka dni przed dniem moich urodzin robię sobie podstawowe badania krwi, mammografię, cytologię itp.


Dzięki temu czuję wewnętrzny spokój, że wszytko z moim zdrowiem w porządku. Niestety moja mama miała inne zdanie na ten temat - nie robiła badan kontrolnych w ogóle. Każdy ma w sobie coś z romantyka i nie podlega to żadnym wątpliwościom.


Jednakże nie każdy potrafi pisać miłosne czy romantyczne wierszyki. Jeżeli również i Ty masz z tym problem, a jednocześnie zależy Ci na tym, aby napisać drugiej połówce kilka ciepłych słów, zapraszamy do nas. Twe oczy mi wystarczą i ciche twoje słowa.


To mój pierwszy list, ale mam nadzieję, że nie ostatni. Szczerze mówiąc jest to w ogóle mój pierwszy tego typu list, dlatego tym bardziej się cieszę, że adresowany jest do Ciebie. Nie wiem jak i kiedy to się stało, ale stałes sie częścią mego życia. Gdy Cię widzę, moje serce zaczyna mocniej bić. Miłość szczenięca, miłość od pierwszego wejrzenia, miłość romantyczna, platoniczna, miłość nieodwzajemniona, wreszcie miłość dojrzała, miłość bezwarunkowa.


Wymieniać można długo, bo de facto ile par, tyle odmian tego najwspanialszego chyba uczucia. Potrafi odmienić nasze życie o 1stopni, niektórzy mówią, że nie można bez niej żyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty