poniedziałek, 27 sierpnia 2018

Kroki do pewności siebie

Pewność siebie zawsze zaczyna się od Twoich wewnętrznych przekonań. Jeżeli nie wierzysz w swoje możliwości i nie ufasz samej sobie, trudno Ci będzie wzmocnić pewność siebie. Musisz się najpierw zająć swoim wewnętrznym krytykiem, który stale podcina Ci skrzydła. Często to ona umożliwia nam sięganie po więcej i osiąganie celów, które dla innych mogą wydawać się zbyt trudne, zbyt ambitne czy wręcz nieosiągalne.


Jeden z takich skrótów Twój umysł wykorzystuje do generowania Twojego poczucia pewności siebie i wiary we własne siły.

W dzisiejszej prezentacji nauczymy się go wykorzystywać, żeby je. Takiej pewności nikt nie ma, nawet ludzie odnoszący sukces. Tylko głupiec nie zakłada możliwości porażki i Ty również powinieneś mieć ją z tyłu głowy. Od teraz, już na zawsze ten strój będzie mi się kojarzył z siłą. Dopiero po latach zrozumiem, że w “Crazy in love” najbardziej magnetyczny jest wzrok Beyonce i jej pewność siebie wyrażona w stawianych krokach.


Tak ukułam pojęcie power walk, do którego stosowania chcę Cię dziś zachęcić, krok po kroku. A potem sięgaj po nią za każdym razem, ilekroć zaczynasz w siebie powątpiewać.

To sprawdzona recepta na pokonanie problemów związanych z odbiorem własnego ciała! Nabierz pewności siebie w pracy Osoby nieśmiałe na każdym kroku spodziewają się krytyki. Buduj swoją pewność siebie poprzez podejmowanie się małych wyzwań, czegoś co do tej pory sprawiało Ci trudność i nagradzaj się jeśli odniesiesz sukces.


Rób tak przez kilka miesięcy. Kiedy poczujesz się komfortowo z tymi małymi, wymiernymi efektami będziesz gotowy na kolejny krok na drodze do większej pewności siebie. Innymi słowy pewność siebie sprawia, że w większości przypadków dostajemy to co chcemy. Jest to bardzo oczywiste – kiedy jesteś przygotowany Twoja pewność siebie ogromnie wzrasta.


Jednak większość ludzi nie jest po prostu prawidłowo przygotowana przed tym ważnym wydarzeniem, spotkaniem czy prezentacją. Dokądkolwiek mnie to zaprowadzi, moja pewność siebie na tym zyska. Ten krok zbliża mnie do bardziej barwnego i pełnego życia”. Tagi: nauka pewności siebie, pewność siebie, wewnętrzny głos, wyzwalanie spokoju. Tylko i wyłącznie poprzez robienie rzeczy, które znajdują się poza jej granicami.


Bo gdy doświadczysz na samym sobie, że Twoje obawy nie miały sensu, już więcej się one nie pojawią. Dlatego codziennie rób rzeczy, które wcześniej wywoływały w Tobie lęk. To bardzo ważny krok do tego, jak zwiększyć pewność siebie.


Długi krok do pewności siebie.

Długo nie mogłam się decydować na pixie cut, czyli bardzo krótką fryzurę na chochlika. Ale kiedy wreszcie się odważyłam, okazało się, że to był strzał w dziesiątkę. Od mężczyzn możemy się uczyć pewności siebie. Ze świeżym prawkiem w ręku czują się jak rajdowcy, a przecież jeszcze długa droga przed nimi, jeśli chodzi o dobrą i bezpieczną jazdę samochodem.


Dłuższe wyjazdy nauczyły mnie więcej, niż instruktor. To właśnie mój problem Boję się co będzie jeśli coś mi nie wyjdzie. Wydaje mi się że moi znajomi,koledzy,koleżanki uważają mnie za głupszą,trochę dziwną bo jestem cicha. Przy czym niedobory pewności siebie, będące na początku jak ten cieknący kran, nie mogą czekać aż się do reszty zepsują lub maksymalnie utrudnią życie. Poczucie pewności siebie trzeba nieustannie budować, by mieć efekty.


A to wymaga treningu, wytrwałości, samozaparcia i czasu. To co często najmocniej ogranicza Twoją pewność siebie i wiarę we własne siły to Twoje wspomnienia. Wspomnienia gdy coś Ci nie wyszło, gdy być może ktoś się z Ciebie śmiał, osądzał, zazdrościł itp.


Trzy Kroki do Zwiększenia Pewności Siebie. Uczysz się jej nieświadomie w dzieciństwie, i świadomie jako człowiek dorosły. O ile na pierwszym etapie życia nie masz na to wpływu, to jako człowiek.


Jak zacząć wierzyć w siebie - proste kroki dzięki którym możesz budować wiarę we własne siły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty